Ja mannen horen zich niet te kunnen inleven natuurlijk, FOEI HOE DURVEN ZE!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef seasushi het volgende:
Mannen horen niet te huilen bij films
Ja gevoelige mannen, dat zijn pas toffe gozersquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja mannen horen zich niet te kunnen inleven natuurlijk, FOEI HOE DURVEN ZE!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldige film, Graseter heeft hem net gekeken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt ie weer hoor![]()
je dacht 1x is nog niet genoeg voor die ruk film
Inleven in een filmquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja mannen horen zich niet te kunnen inleven natuurlijk, FOEI HOE DURVEN ZE!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef Trance_X het volgende:
Ik heb ook een wijvenfilm gezienen wel Sex en the city: the movie. Niet met een vriendin maar helemaal in mijn uppie. En ik moet eerlijk zeg'gen dat ik wel even stil werd en moeite had m'n emoties te onderdrukken toen
Die film heb ik samen met mijn vriendin gekeken, voor mijn gevoel was ie al 3 uur bezig, toen waren we op de helftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een saaie klote film was dat zeg.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |