Als je de wedstrijd op tv hebt gevolgd dan is het ook anders dan als je in het stadion hebt gezeten. Ik zeg, laat het tot je bezinken en kijk een keer de samenvatting terug. Je kan Feyenoord echt niets kwalijk nemen. Als je op mensen wilt afgeven doe het dan op de Cler/Schaken bijvoorbeeld. Als je zegt dat Feyenoord collectief een wanprestatie heeft neer gezet dan doe je die jongens écht te kort. Geloof mij maarquote:Op donderdag 23 september 2010 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
nja ik vond de wedstrijd dus kut, de sfeer was gezapen en bijna berustend en we liggen ook hier weer uit
ben gewoon ff fucked up ook eigenlijk
Die jongens hebben er alles aangedaan en dat achteraf gelul als we 'ietsjes' meer hadden aangezet hadden we gewonnen is ook op niks gebaseerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het enige wat ik zeg is dat we op zeker moment IETS meer hadden aangezet we gewoon gewonnen hadden .
Dat ze moe waren in die verlening snap ik deels ook nog wel, al waren die van Roda kennelijk een stuk minder moe allemaal
Wijnaldum....1e minuut alleen op de keeper af .... Daarna een bal op de paal van hun waar Dijk gewoon goed bij zat ook .... penalty missen in de verlenging .... en dan laat Leroy die de tos wint die gasten beginnen met strafschoppen nemen Mario met zn tyfuswissels , geen afspraken gemaakt wie de strafschoppen nemen O o wat een stelletje amateurs zegquote:Op donderdag 23 september 2010 00:12 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hou nou alsjeblieft op met dat slappe achteraf gelul man...
Elke Feyenoorder is er doodziek van, en toch moeten we door.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
nja ik vond de wedstrijd dus kut, de sfeer was gezapen en bijna berustend en we liggen ook hier weer uit
ben gewoon ff fucked up ook eigenlijk
Nee helaas ging met vervoer niet lukken, ben soms van andere afhankelijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
Ben je nog naar de Kuip geweest Paultjuh ?
Fer moet in de 16 spelen, niet als verdedigende middenvelder en hij is niet slim, die penalty gewoon keihard schieten maar het moet weer mooi. En dan Roda weer laten beginnen, ja Feyenoord kan goed omgaan met druk....quote:Op donderdag 23 september 2010 00:04 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Wat moet ik hem kwalijk nemen? Die gozer is 20 jaar, aanvoerder van Feyenoorder en alles rust op zijn schouders. Dat MAG je niet verwachten. Dat mag gewoon niet.
Schande dat die jochies de druk niet aankunnen inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Fer moet in de 16 spelen, niet als verdedigende middenvelder en hij is niet slim, die penalty gewoon keihard schieten maar het moet weer mooi. En dan Roda weer laten beginnen, ja Feyenoord kan goed omgaan met druk....
Nja ken gebeure hequote:Op donderdag 23 september 2010 00:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee helaas ging met vervoer niet lukken, ben soms van andere afhankelijk.
Tja het Legioen maakt nu inderdaad ook een geslagen indruk, heel gek is het natuurlijk niet klap op klap, het voetbal is saai en de toekomst ziet er alles behalve goed uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja ken gebeure he
Maar de sfeer was echt om te huilen man. Publiek stond ook niet op in de verlening en vanuit S is 2x hand in hand gezongen en na de eerste hellft verleninging klonk het Never walk alone , alsof we net verloren hadden tegen ajax
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Fer moet in de 16 spelen, niet als verdedigende middenvelder en hij is niet slim, die penalty gewoon keihard schieten maar het moet weer mooi. En dan Roda weer laten beginnen, ja Feyenoord kan goed omgaan met druk....
ja echt he , waarom deed hij die gasten ook laten beginnen . Dan begin je met een achterstandquote:Op donderdag 23 september 2010 00:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
]quote:Op donderdag 23 september 2010 00:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Schande dat die jochies de druk niet aankunnen inderdaad.
ik was bij de wedstrijd dus misschien daarom . kan me echt niet vinden in het beeld dat hier word neergezet.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:20 schreef Boudibou het volgende:
Door het over en weer gediscussieer tussen Paul/Sinnie en SS dacht ik dat SS een Roda-supporter was.
Dat was wel dom ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
]
geen schande, maar dan moet je niet Roda laten beginnen met strafschoppen
Ja, maar als Roda mist dan heb je het zelf makkelijk. Ik heb nou echt niet het idee als we het andersom hadden gedaan dat we dan wel hadden gewonnen. Die druk is net zo grootquote:Op donderdag 23 september 2010 00:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
]
geen schande, maar dan moet je niet Roda laten beginnen met strafschoppen
Misschien had hij dezelfde redenatie als een ploeg dat later speelt dan een andere: we weten wat ons te wachten staat.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja echt he , waarom deed hij die gasten ook laten beginnen . Dan begin je met een achterstandIs dat hem nog gevraagd op tv? of was die snel douchen
Toch nog een eind troll, netjesquote:Op donderdag 23 september 2010 00:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jammer, vindt het te zielig om te gaan trollen. Veel succes dit jaar, meer dan een 10e plek zal er wel niet in zitten.
Klopt ze hebben wel wat ervaring maar het blijven jonkies, oftewel zo wisselvallig als wat en ze moeten elkaar sturen en dat is fout.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik was bij de wedstrijd dus misschien daarom . kan me echt niet vinden in het beeld dat hier word neergezet.
Behalve van Mokotjo,Cabral en Luc dan... Die treffen wat mij aangaat geen blaam .
Maar de rest heeft nu toch stuk voor stuk wat jaren eredivisie achter de kiezen
Dat vindt jij niet gewoon realistisch?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:25 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Toch nog een eind troll, netjes
Fer moet het team beginnen met dragen, want een oudere basisspeler loopt er zowat niet rond en hij heeft toch heel wat ervaring. Tot nu toe zijn 2 van zijn missers heel duur gebleken..quote:Op donderdag 23 september 2010 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik was bij de wedstrijd dus misschien daarom . kan me echt niet vinden in het beeld dat hier word neergezet.
Behalve van Mokotjo,Cabral en Luc dan... Die treffen wat mij aangaat geen blaam .
Maar de rest heeft nu toch stuk voor stuk wat jaren eredivisie achter de kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |