Bij mij komt er echt altijd hetzelfde uitquote:Op zondag 26 mei 2013 00:40 schreef Senor__Chang het volgende:
INTJ met 60-40 bij I-E
Deze test moet je wel een aantal keren doen om een goed beeld te hebben.
Ik vond mijn uitslag verrassend, maar de test ook al op verschillende momenten gedaan en ik heb ook altijd hetzelfde.quote:
Maar wel met elke nieuwe test minder extreem. Ik word gematigd met de leeftijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond mijn uitslag verrassend, maar de test ook al op verschillende momenten gedaan en ik heb ook altijd hetzelfde.
Hier ENFP.. Extravert(33%) intuitive(38%) Feeling(12%) Perceiving(56)%quote:Op zondag 26 mei 2013 00:40 schreef Senor__Chang het volgende:
INTJ met 60-40 bij I-E
Deze test moet je wel een aantal keren doen om een goed beeld te hebben.
Nobel hoor...quote:Op maandag 27 mei 2013 00:20 schreef Trini-Kwan het volgende:
Introverted iNtuitive Thinking Judging .
Het klopt allemaal.
Helaas zeggen dergelijke test altijd dat ik iets technisch moet gaan doen. En dat weet ik. En wil ik. Maar ik zit door vroegere keuzes in een totaal andere sector, de zorg.
Maar ik denk altijd maar, de zorg heeft ook dergelijke mensen nodig. Een team kan toch niet draaien met enkel extroverte niet-nadenkende gevoelvolgende mensen.
Wel de waarheid. Een technisch bedrijf heeft ook baat bij wat andere type mensen dan van die autisten net als ik.quote:
Bijna tegenovergesteld.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hier ENFP.. Extravert(33%) intuitive(38%) Feeling(12%) Perceiving(56)%
Pilsje? Dat zal wel een goede match zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 00:36 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Bijna tegenovergesteld.![]()
Ik moet er wel bij vermelden dat ik die test een halfjaar geleden heb gemaakt, toen ik zwaar depressief was.
Ik lees net dat INTJ's en ENFP's de beste matches makenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Pilsje? Dat zal wel een goede match zijn
Nog eens gemaakt en weer INTJ.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:36 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Bijna tegenovergesteld.![]()
Ik moet er wel bij vermelden dat ik die test een halfjaar geleden heb gemaakt, toen ik zwaar depressief was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |