quote:Op donderdag 23 september 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel lange mannen dan, mijn date is 1.75m![]()
lengte maakt niet zoveel uit (hoewel te lang ... mwah..)quote:Op donderdag 23 september 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel lange mannen dan, mijn date is 1.75m![]()
helemaal top Steer!!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, half uur gebeld
Ma was blij me te horen, oom had blijkbaar erg op haar ingepraat dat ze me toch maar eens wat meer moest loslatenZe was nog wel ff in huilen uitgebarsten dat ze me zo mistte
maar dat ze wel snapte dat ik wat meer vrijheid nodig had.
Weer een stap vooruit gezet in de relatie zo. We komen er wel.
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt, mijn antipathie tegen de telefoon is weer nieuw leven in geblazen. Ik heb nu een collega waar ik irl prima mee kan overleggen, maar aan de telefoon word ik er helemaal gek van. Hij reageert ongelofelijk emotieloos op alles en reageert voor mijn gevoel gewoon uberhaupt niet op wat je zegt maar onderbreekt alleen zijn eigen monoloog soms even een poosje voor je. Man, wat een vervelende geprekken, heb altijd sterk de neiging hem weg te drukken als zijn naam in mijn display staat
nee idd, ben er geweest en was daar de GVR. ze zagen gelijk dat ik uit het Westen kwam en werd er ook op aangesprokenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]bij die ZK/NK grens van gister zetten de ZK alleen maar dudes neer die minimaal 1.77 lang zijn... alleen maar vanwege het imponeren van de tegenstander.(Zullen er vast niet veel van zijn
)
Je wil toch geen ukkie die nog kleiner is dan jij, DEquote:Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lengte maakt niet zoveel uit (hoewel te lang ... mwah..)als ze maar wat uitstralen, mannelijkheid, zelfverzekerdheid etc...
Wat fijn dat het steeds beter gaatquote:Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, half uur gebeld
Ma was blij me te horen, oom had blijkbaar erg op haar ingepraat dat ze me toch maar eens wat meer moest loslatenZe was nog wel ff in huilen uitgebarsten dat ze me zo mistte
maar dat ze wel snapte dat ik wat meer vrijheid nodig had.
Weer een stap vooruit gezet in de relatie zo. We komen er wel.
Daarom wil ik ze ook niet te mager hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je wil toch geen ukkie die nog kleiner is dan jij, DE
Maar ik ben het wel met je eens dat mannelijkheid, beschermdheid belangrijker is dan lengte, maar je voelt je vrouw zijnde denk ik nu eenmaal makkelijker geborgen met een lange(re) vent dan een een vent die kleiner is dan jezelf.
Moet ook kunnen af en toequote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
@TAV ja sorry wij kunnen ook oppervlakkig zijn![]()
Maar vind deze reclame wel iets te, maar niet perse als vrouwzijnde ofzo ik vind het gewoon niet nodig
mijn date J. is dus soms te mannelijk. hij vertelt nooit wat over zichzelf, en als het minder gaat hoor ik gewoon niks en evt later zegt ie als ik ernaar vraag dat er ff wat was (zo vaag), maar dat hij het zelf oplost en niet over problemen wil klagen bij mij.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lengte maakt niet zoveel uit (hoewel te lang ... mwah..)als ze maar wat uitstralen, mannelijkheid, zelfverzekerdheid etc...
Ik heb al iemand dus wil sowieso geen anderquote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je wil toch geen ukkie die nog kleiner is dan jij, DE
Maar ik ben het wel met je eens dat mannelijkheid, beschermdheid belangrijker is dan lengte, maar je voelt je vrouw zijnde denk ik nu eenmaal makkelijker geborgen met een lange(re) vent dan een een vent die kleiner is dan jezelf.
ooh heb je daarom moeite met vrouwen Steer?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
maar je voelt je vrouw zijnde denk ik nu eenmaal makkelijker geborgen met een lange(re) vent dan een een vent die kleiner is dan jezelf.
nou goed hoor FD. je mag best wat zeggen na zoveel jaarquote:Op donderdag 23 september 2010 13:49 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo ik ga niet naar apeldoorn met werk. Baas vond het niet tof dat ik niet als een braaf hondje weigerde en had er niet al teveel begrip voor. Maar ging wel akkoord
kan alleen wel weer even duren. Markt is nog niet zo hot als dat het voor de crisis wasquote:Op donderdag 23 september 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou goed hoor FD. hij houdt je toch wel. er is vast een andere opdracht voor je
Hoe klein ben jij eigenlijk, kan me alleen herinneren dat ik me ineens heel lang voeldequote:Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb al iemand dus wil sowieso geen anderen die is 14 cm groter dan ik ben, past precies mijn hoofd tegen zijn schouder
een vriendje kleiner dan ik heb ik nooit gehad nee. wel een keer eentje van 1.93 maar dat is ook heel raar naast mij
maar is het detachering? ja toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kan alleen wel weer even duren. Markt is nog niet zo hot als dat het voor de crisis was
ik weet het ook niet. Heb DE alleen zittend gezienquote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe klein ben jij eigenlijk, kan me alleen herinneren dat ik me ineens heel lang voelde
Ik ben 1.63quote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe klein ben jij eigenlijk, kan me alleen herinneren dat ik me ineens heel lang voelde
Welnee joh, dat dacht je maar, ze stond gewoonquote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet het ook niet. Heb DE alleen zittend gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |