abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86747594
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:9~
wel lange mannen dan, mijn date is 1.75m -O-
:P bij die ZK/NK grens van gister zetten de ZK alleen maar dudes neer die minimaal 1.77 lang zijn... alleen maar vanwege het imponeren van de tegenstander.(Zullen er vast niet veel van zijn :P )
pi_86747597
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:9~
wel lange mannen dan, mijn date is 1.75m -O-
lengte maakt niet zoveel uit (hoewel te lang ... mwah..) :) als ze maar wat uitstralen, mannelijkheid, zelfverzekerdheid etc... :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86747605
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, half uur gebeld :)

Ma was blij me te horen, oom had blijkbaar erg op haar ingepraat dat ze me toch maar eens wat meer moest loslaten :') Ze was nog wel ff in huilen uitgebarsten dat ze me zo mistte ;( maar dat ze wel snapte dat ik wat meer vrijheid nodig had. :)

Weer een stap vooruit gezet in de relatie zo. We komen er wel. w/
helemaal top Steer!! O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_86747635
@steer goed bezig
  donderdag 23 september 2010 @ 13:46:59 #230
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86747636
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nu je het er over hebt, mijn antipathie tegen de telefoon is weer nieuw leven in geblazen. Ik heb nu een collega waar ik irl prima mee kan overleggen, maar aan de telefoon word ik er helemaal gek van. Hij reageert ongelofelijk emotieloos op alles en reageert voor mijn gevoel gewoon uberhaupt niet op wat je zegt maar onderbreekt alleen zijn eigen monoloog soms even een poosje voor je. Man, wat een vervelende geprekken, heb altijd sterk de neiging hem weg te drukken als zijn naam in mijn display staat :+
:D

Wilde de naam van m'n ouders in m'n telefoon al veranderen naar: Gewoon Opnemen.

Als ze bellen, dan komt dat er tenminste op m'n display te staan. :')
Confidence through competence
pi_86747645
goed zo steer ^O^
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86747649
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

:P bij die ZK/NK grens van gister zetten de ZK alleen maar dudes neer die minimaal 1.77 lang zijn... alleen maar vanwege het imponeren van de tegenstander.(Zullen er vast niet veel van zijn :P )
nee idd, ben er geweest en was daar de GVR. ze zagen gelijk dat ik uit het Westen kwam en werd er ook op aangesproken :D
  donderdag 23 september 2010 @ 13:48:10 #233
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86747686
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

lengte maakt niet zoveel uit (hoewel te lang ... mwah..) :) als ze maar wat uitstralen, mannelijkheid, zelfverzekerdheid etc... :9
Je wil toch geen ukkie die nog kleiner is dan jij, DE :o

Maar ik ben het wel met je eens dat mannelijkheid, beschermdheid belangrijker is dan lengte, maar je voelt je vrouw zijnde denk ik nu eenmaal makkelijker geborgen met een lange(re) vent dan een een vent die kleiner is dan jezelf. :)
Confidence through competence
pi_86747697
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, half uur gebeld :)

Ma was blij me te horen, oom had blijkbaar erg op haar ingepraat dat ze me toch maar eens wat meer moest loslaten :') Ze was nog wel ff in huilen uitgebarsten dat ze me zo mistte ;( maar dat ze wel snapte dat ik wat meer vrijheid nodig had. :)

Weer een stap vooruit gezet in de relatie zo. We komen er wel. w/
Wat fijn dat het steeds beter gaat O+
Lijkt me ook moeilijk voor een moeder hoor
pi_86747715
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Maar ik ben het wel met je eens dat mannelijkheid, beschermdheid belangrijker is dan lengte, maar je voelt je vrouw zijnde denk ik nu eenmaal makkelijker geborgen met een lange(re) vent dan een een vent die kleiner is dan jezelf. :)
Daarom wil ik ze ook niet te mager hebben :P
pi_86747724
Whoei mijn tel. contract moest vernieuwd worden, hebben nu een Iphone 4 voor mij besteld.

Die kan zo leuk aangesloten worden op het radio/cd systeem in de Audi en je kan er goed je hardloopdingen mee bijhouden etc, dat wil ik graag, zeker als ik doorga voor de 10 km...

en aangezien we al 10 jaar klant zijn nog voor een mooie prijs ook *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 23 september 2010 @ 13:49:38 #237
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86747748
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

@TAV ja sorry wij kunnen ook oppervlakkig zijn :9~
Maar vind deze reclame wel iets te, maar niet perse als vrouwzijnde ofzo ik vind het gewoon niet nodig
Moet ook kunnen af en toe ;) . Alleen als het doorslaat heb ik er zowel bij mannen als vrouwen een hekel aan.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86747750
Zo ik ga niet naar apeldoorn met werk. Baas vond het niet tof dat ik niet als een braaf hondje weigerde en had er niet al teveel begrip voor. Maar ging wel akkoord
pi_86747761
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

mijn date J. is dus soms te mannelijk. hij vertelt nooit wat over zichzelf, en als het minder gaat hoor ik gewoon niks en evt later zegt ie als ik ernaar vraag dat er ff wat was (zo vaag), maar dat hij het zelf oplost en niet over problemen wil klagen bij mij.
al paar keer gezegd dat ik em wil helpen evt of in ieder geval luisteren want ben geïnteresseerd maar wil er nog niet in bij em :') ;(
pi_86747786
quote:

[..]

Ik heb al iemand dus wil sowieso geen ander :P en die is 14 cm groter dan ik ben, past precies mijn hoofd tegen zijn schouder O+

een vriendje kleiner dan ik heb ik nooit gehad nee. wel een keer eentje van 1.93 maar dat is ook heel raar naast mij :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86747796
quote:

maar je voelt je vrouw zijnde denk ik nu eenmaal makkelijker geborgen met een lange(re) vent dan een een vent die kleiner is dan jezelf. :)
ooh heb je daarom moeite met vrouwen Steer?
pi_86747844
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:49 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo ik ga niet naar apeldoorn met werk. Baas vond het niet tof dat ik niet als een braaf hondje weigerde en had er niet al teveel begrip voor. Maar ging wel akkoord
nou goed hoor FD. je mag best wat zeggen na zoveel jaar
pi_86747865
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nou goed hoor FD. hij houdt je toch wel. er is vast een andere opdracht voor je
kan alleen wel weer even duren. Markt is nog niet zo hot als dat het voor de crisis was
pi_86747875
ik heb 3 eisen aan een man:

- groter dan ik
- breder dan ik
- ouder dan ik

die eerste 2 voldoet J. maar nét aan....
  donderdag 23 september 2010 @ 13:53:34 #245
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86747887
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik heb al iemand dus wil sowieso geen ander :P en die is 14 cm groter dan ik ben, past precies mijn hoofd tegen zijn schouder O+

een vriendje kleiner dan ik heb ik nooit gehad nee. wel een keer eentje van 1.93 maar dat is ook heel raar naast mij :')
Hoe klein ben jij eigenlijk, kan me alleen herinneren dat ik me ineens heel lang voelde :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86747902
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

kan alleen wel weer even duren. Markt is nog niet zo hot als dat het voor de crisis was
maar is het detachering? ja toch?
pi_86747935
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hoe klein ben jij eigenlijk, kan me alleen herinneren dat ik me ineens heel lang voelde :P
ik weet het ook niet. Heb DE alleen zittend gezien :D
pi_86747950
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik ben 1.63 :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86747984
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik ben 1.63 :+
*aaah koesie koesie*
  donderdag 23 september 2010 @ 13:57:35 #250
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86748043
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik weet het ook niet. Heb DE alleen zittend gezien :D
Welnee joh, dat dacht je maar, ze stond gewoon :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')