Mja vroeger stond het allemaal gewoon óp je OV dat was wel makkelijkerquote:Op woensdag 22 september 2010 22:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dit kun je echt mákkelijk terugvinden
Eens, maar dat maakt het recht om dit topic te openen niet groterquote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja vroeger stond het allemaal gewoon óp je OV dat was wel makkelijker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef ThaTim het volgende:
[..]
wie? Ik heb haar trouwens niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag vast ergens uitgewoond te worden door een Noor.
2 fast 4 youquote:
je moet zaterdag wel werken hequote:Op woensdag 22 september 2010 22:29 schreef FL_Freak het volgende:
Oke dit weet ik echt niet dus![]()
Ik heb een week OV waarbij ik op een vrijdag naar een feest ga. Ik wil in de nacht (zaterdag) weer terug. Moet ik dan wel of niet een kaartje kopen eigg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |