abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86765054
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:55 schreef Skonk het volgende:
Waarom haten op Luzac?
Ik ga later mijn kinderen daar ook naar toe sturen, je laat toch niet je kind achter tussen al die Marokkanen en negers?
Nee moet je inderdaad niet doen, dan maakt Ingrid zich ook de hele dag zorgen enzo.
pi_86776663
Ik zelf heb ook 1 jaar op het luzac (zwolle) gezeten (ik wou snel mijn havo halen nadat ik mijn tijd heb zitten verdoen aan een MBO opleiding waar ik gelukkig ben gestopt uit verveling na 2 jaar) en ik moet zeggen dat ik in dat ene jaar luzac (havo) meer heb geleert dan in mijn 5 jaar mavo. Ze weten daar tenminste hoe je echt wiskunde moet geven ipv slimme truukjes op je rekenmachine uithalen en er vervolgens geen drol van leert.

Ook van 9 tot 6 op school zitten zouden ze bij meer scholen moeten doen (50% les 50% studieuren) klaar met je huiswerk? ga dan maar een boek lezen! Huiswerk toch niet af? Kom zaterdag maar een halve dag terug om het dan maar te maken! Drie keer te laat? -> zaterdag inhalen.

Ohja over die rijkeluis kindjes heeft iedereen wel gelijk. Die komen daar vaak met de gedachte dat hun diploma wel "even" gekocht word. Gelukkig zitten er ook normale mensen op die daar wel komen om te leren.

ps. De heer Krabbe _O_ _O_ wat een geniaal persoon is dat.
pi_86777153
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 02:28 schreef K-lep het volgende:
Ik zelf heb ook 1 jaar op het luzac (zwolle) gezeten (ik wou snel mijn havo halen nadat ik mijn tijd heb zitten verdoen aan een MBO opleiding waar ik gelukkig ben gestopt uit verveling na 2 jaar) en ik moet zeggen dat ik in dat ene jaar luzac (havo) meer heb geleert dan in mijn 5 jaar mavo. Ze weten daar tenminste hoe je echt wiskunde moet geven ipv slimme truukjes op je rekenmachine uithalen en er vervolgens geen drol van leert.

Ook van 9 tot 6 op school zitten zouden ze bij meer scholen moeten doen (50% les 50% studieuren) klaar met je huiswerk? ga dan maar een boek lezen! Huiswerk toch niet af? Kom zaterdag maar een halve dag terug om het dan maar te maken! Drie keer te laat? -> zaterdag inhalen.

Ohja over die rijkeluis kindjes heeft iedereen wel gelijk. Die komen daar vaak met de gedachte dat hun diploma wel "even" gekocht word. Gelukkig zitten er ook normale mensen op die daar wel komen om te leren.

;(
life goes by...
pi_86777175
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 03:41 schreef Wing het volgende:

[..]

;(
Watsermismetdiereactie?
Nee.
  vrijdag 24 september 2010 @ 04:49:21 #55
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_86777282
Mensen die te dom zijn om op een normale school hun diploma te halen. :')
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_86778331
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 03:49 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Watsermismetdiereactie?
Van 9 tot 6 op school :')

Lekkere jeugd heb je dan.
pi_86778349
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:42 schreef Droomert het volgende:

[..]

Ik kreeg Frans in de pauze op de basisschool ;(
  vrijdag 24 september 2010 @ 08:49:28 #58
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_86778410
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Sowieso het Luzac.
Ga even 15.000 euro neertellen voor een jaartje school, wtf.
Dit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:12:03 #59
85962 ioko
I Appear Missing
pi_86778780
Deel waar. Echter, er zijn ook mensen die ik ken die 2 jaar in 1 hebben gedaan. Dan ben je niet dom.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:16:00 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_86778857
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:24 schreef Hyperdude het volgende:
Geen onaardige methode om je middelbare school, alsnog, te halen. Maar op de universiteit waren de meesten voor hun P. alweer afgetaaid.

Dit. Die arme kindjes worden swaar gepushed om het Vwo te halen, maar weten dan op de Uni niet wat ze overkomt...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_86779050
Ik wilde daar eerst ook heen om vwo 5-6 in 1 jaar te gaan halen. Klonk eerst leuk maar na 15 min meeloopdag ben ik van triestheid maar naar huis gegaan.. Wat een kansloze figuren daar zeg :') echt 2 uiterste.. t rijke verwende nest dat geen flikker wilt doen dus maar daar heen gestuurd wordt zodat hij/zij gewoon wel wat moet doen.. en de uber nerd die een plastic folietje over zijn wiskunde boek legt zodat hij niet perongelijk zijn boek onderspettert tijdens t aftrekken.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:40:59 #62
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_86779384
Klinkt als een duistere samenkomstplek voor mensen met Asperger. Die naam alleen al :')

Maar wat voor niveau hebben ze daar dan?
pi_86783598
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:40 schreef RickoKun het volgende:
Klinkt als een duistere samenkomstplek voor mensen met Asperger. Die naam alleen al :')

Maar wat voor niveau hebben ze daar dan?
Niveau is redelijk laag, maar het is zeker geen duistere samenkomstplek voor Aspergers..
Die vind je hier:
http://www.pleysierschool.nl/algemeen/home
http://www.altra.nl/
:') stuk goedkoper ook dan Luzac.
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:00:47 #64
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_86783717
Particuliere scholing zal meer en meer aan de orde komen puur vanwege het feit reguliere scholen zwaar verkankert zijn/worden.
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_86797691
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:12 schreef ioko het volgende:
Deel waar. Echter, er zijn ook mensen die ik ken die 2 jaar in 1 hebben gedaan. Dan ben je niet dom.
Ik ken ook mensen die 2 jaar in 1 hebben gedaan. Daarvoor zijn ze maarliefst 3x in de derde klas blijven zitten. Mensen die 2 jaar in 1 hebben gedaan kunnen dus nog steeds dom zijn.
pi_86797887
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 02:28 schreef K-lep het volgende:

Je bedoelt Tim Krabbe?

Ja, een held! _O_

De Renner _O_ _O_ _O_ _O_
Het Gouden Ei _O_ _O_ _O_ _O_
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_86798558
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:55 schreef Skonk het volgende:
Waarom haten op Luzac?
Ik ga later mijn kinderen daar ook naar toe sturen, je laat toch niet je kind achter tussen al die Marokkanen en negers?
dit.
  vrijdag 24 september 2010 @ 18:41:11 #68
318739 Mulberry
Verziekt je taal.
pi_86799316
Pff, middelbare school, elke middelbare is kut.
pi_86828339
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 08:42 schreef Droomert het volgende:

[..]

Aangezien je 2 jaar in 1 jaar doet heb je dus 1 jaar over om van je jeugd te genieten.
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:37:29 #70
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_86828404
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 18:03 schreef ThaTim het volgende:

[..]

Je bedoelt Tim Krabbe?

Ja, een held! _O_

De Renner _O_ _O_ _O_ _O_
Het Gouden Ei _O_ _O_ _O_ _O_
Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_86829429
in 2008-2009 heb ik op het Luzac HAVO 4 en 5 in 1 jaar gedaan. Ik kan me niet vinden in jullie commentaar. Jullie hebben duidelijk geen hands-on ervaring met die school en zeiken alleen maar om het zeiken. Nou is dat heel stoer en grappig bij jullie maar ik moet toch even zeggen dat er geen hout van klopt, dat commentaar.

Luzac college is een heel goede en fijne school, ik ben daar heen gegaan met grote motivatie om 4 en 5 HAVO in 1 jaar te gaan doen. Ik heb er geleerd hoe ik moet plannen, hoe ik taken gedaan krijg en hoe ik mezelf aan het werk moet zetten. Ik heb er ontzettend veel geleerd van de leraren. Het zijn niet de gemiddelde middelbare school leraren die ze daar hebben. De leraren zijn er voor je, niets is te veel gevraagd en samen met de leraren en je klas zorg je er voor dat je het haalt. Het is absoluut niet waar dat je daar een diploma 'koopt' of wat dan ook. ONZIN! Ik heb het daar supergezellig gehad, maar een ding is zeker: IK HEB NOG NOOIT ZO HARD GEWERKT ALS IN DAT JAAR. Ik heb ZELF mijn diploma gehaalt, met grote inspanning. Mijn papa en mama zijn NIET RIJK, sterker nog, de komende 30 jaar betalen zij een deel van hun hypotheek omdat ik zonodig een goede school moest kiezen. En ik was zeker niet de enige in de klas waarbij dat zo was.

Het luzac is in mijn visie een school zoals het hoort te zijn. De leraren zijn niet laks, de leerlingen zijn gemotiveerd en helpen elkaar graag. Natuurlijk zijn er leerlingen die ontzettend rijke ouders hebben, maar daar heb ik absoluut geen last van gehad. Aan het eind van de dag ben je allemaal MENS, en aangezien iedereen zijn diploma wilt halen staan alle neuzen dezelfde kant op en ben je met z'n alle aan het werk. Daar kunnen andere scholen nog een puntje aan zuigen, want uiteindelijk krijgt het luzac evenveel voor een leerling als een reguliere school, alleen komt het geld niet van de overheid maar van de ouders van de leerlingen. En omdat je de overheid er niet bij nodig hebt en je geen school hebt die veel te grootschalig is met al zijn afdelingen, directievoorzitters, managers en andere onnodige personeelsleden en voorzieningen, gaat het geld naar het ONDERWIJS en niet naar managers. Daar heb ik een jaar lang als leerling van mogen profiteren en ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet anders meer zou hebben gehad, helaas kunnen mijn ouders een vervolgopleiding op een particuliere school niet betalen en zit ik nu op het reguliere onderwijs. Waar deadlines niet bestaan, en je over gaat zonder iets te doen.

Nee, als jullie het nieuws hebben gevolgd dan zouden jullie klagen over het MBO en HBO onderwijs in Nederland. Daar zit het fout. Daar krijgen mensen via een 'versneld traject' hun diploma bijna met de post binnen zonder er iets voor te hoeven doen.

Je kunt veel zeggen over het Luzac, maar bovenstaande is mijn eigen ervaring van een jaar goed onderwijs en niemand gaat dat zomaar eventjes tegen door een stom topic te openen (waarvan de topictitel doet vermoeden dat er een gebrek aan intelligentie of aanwezigheid van jaloezie is).

Jongens, ik zou willen dat elke school zoals het Luzac is. Dan zou ik tenminste mijn tijd niet verdoen op een kutschool, want dat is zonde, van mijn tijd.

Dus please als je de volgende keer een topic opent doe dat dan met verstand van zaken. Ik zie geen argumenten met waarde, geen eerstehands informatie of wat dan ook, het is gewoon een kuttopic.
Vond jij het ook zo lekker toen ik in je bek scheet, er poep op je buik lag en dat je moeder binnen kwam?
pi_86829485
@ Discovery

Het Luzac zal best een goede school zijn, dat geloof ik meteen. Ik ken ook mensen die er op gezeten hebben om 4/5 havo of 5/6 vwo in een jaar te doen.
Maar dan nog, er zijn genoeg andere goede scholen waar dat óók kan en waar je geen 15.000 euro voor neertelt. Ik vind het achterlijk veel geld.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  zaterdag 25 september 2010 @ 15:19:52 #73
314223 Mr_Mojo
Leven is het meervoud van lef.
pi_86829511
Ik kan een meisje dat naar het Luzac is gegaan om zo haar VWO cum laude te halen.

Luzac is gewoon behoorlijk kansloos; mensen dusdanig veel en makkelijke schoolexamens laten maken zodat iedereen met negens zijn eindexamen in gaat.

Probeer dan nog maar eens te zakken...
Vrijheid is het recht om alles te doen wat de wet toestaat.
pi_86829562
Ik zat op de vavo (geen Luzac) bij allemaal toffe lieve allochtonen in de klas en heb ook 2 jaar in 1 gedaan. Ohja en ik hoefde niet van 9 tot 6 naar school maar mocht komen wanneer ik wilde. En het was vaak gezellig dus ik was er vaak wel :Y

Ik zou voor geen goud op zo'n kakschool willen zitten.
know'm sayin?
word? word.
pi_86829628
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:18 schreef fairytalessuck het volgende:
@ Discovery

Het Luzac zal best een goede school zijn, dat geloof ik meteen. Ik ken ook mensen die er op gezeten hebben om 4/5 havo of 5/6 vwo in een jaar te doen.
Maar dan nog, er zijn genoeg andere goede scholen waar dat óók kan en waar je geen 15.000 euro voor neertelt. Ik vind het achterlijk veel geld.
Dat zou wel kunnen, en het is ook veel geld. Maar die scholen die dat voor minder doen heb je niet in mijn omgeving.
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:19 schreef Mr_Mojo het volgende:
Ik kan een meisje dat naar het Luzac is gegaan om zo haar VWO cum laude te halen.

Luzac is gewoon behoorlijk kansloos; mensen dusdanig veel en makkelijke schoolexamens laten maken zodat iedereen met negens zijn eindexamen in gaat.

Probeer dan nog maar eens te zakken...
Mijn schoolexamens waren niet makkelijk en ik haalde voor de centrale en schoolexamens dan ook nagenoeg de zelfde cijfers. Ik heb allemaal 7's op mijn eindlijst.
Vond jij het ook zo lekker toen ik in je bek scheet, er poep op je buik lag en dat je moeder binnen kwam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')