Omdat ik niet snel dood wil.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:33 schreef -SG- het volgende:
Ik snap ook nooit waarom mensen zo graag BM willen zijn
Je raakt me wel heel diep hiermee.quote:
Sommige vinden Stalin anders een held hoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Stemmen jullie liever op iemand die Stalin zonder N is dan op mij?
wie laat er nou Stalin aan de macht komen?
Sommigen vinden Wilders ook een held.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Sommige vinden Stalin anders een held hoor.
Wilders met Stalin vergelijkenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sommigen vinden Wilders ook een held.
Sommigen vinden timmmmm ook een held.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sommigen vinden Wilders ook een held.
DUS STEM OP MIJ!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Sommigen vinden timmmmm ook een held.
Jij zei dat ik stink, ik stem nooit op jouquote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
DUS STEM OP MIJ! [ afbeelding ]
Nog zo'n 20 uur wachtenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef blessed19 het volgende:
JA, GODVER! HARA IS DE BURGEMEESTERES EN VERDER IEDEREEN BEKKEN DICHT!
Ik zou ook kunnen zeggen dat timmmmm zijn eigen naam niet eens kan spellen, daarnaast ook helemaal niets van de staalgeschiedenis weet, niet kan lezen en er vanuit gaat dat wanneer iemand in Brabant woont ook Brabander is. Dit geeft natuurlijk wel te denken wanneer er mafia in ons dorp komt wonen en hoe meneer timmmmm dit zal zien maar ik verlaag me uiteraard niet tot moddergooien.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Stemmen jullie liever op iemand die Stalin zonder N is dan op mij?
wie laat er nou Stalin aan de macht komen?
Jullie zouden samen moeten werken, beide gooien jullie met modder en beide hebben jullie geen concreet plan.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zou ook kunnen zeggen dat timmmmm zijn eigen naam niet eens kan spellen, daarnaast ook helemaal niets van de staalgeschiedenis weet, niet kan lezen en er vanuit gaat dat wanneer iemand in Brabant woont ook Brabander is. Dit geeft natuurlijk wel te denken wanneer er mafia in ons dorp komt wonen en hoe meneer timmmmm dit zal zien maar ik verlaag me uiteraard niet tot moddergooien.
Het lijkt erop dat timmmmm erg machtsbelust is maar intussen heeft niemand hem nog kunnen betrappen op een concreet plan. Dat is wel erg jammer.
Mijn machtsplan is naar hara luisteren, altijd. Dat weet je toch inmiddels?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zou ook kunnen zeggen dat timmmmm zijn eigen naam niet eens kan spellen, daarnaast ook helemaal niets van de staalgeschiedenis weet, niet kan lezen en er vanuit gaat dat wanneer iemand in Brabant woont ook Brabander is. Dit geeft natuurlijk wel te denken wanneer er mafia in ons dorp komt wonen en hoe meneer timmmmm dit zal zien maar ik verlaag me uiteraard niet tot moddergooien.
Het lijkt erop dat timmmmm erg machtsbelust is maar intussen heeft niemand hem nog kunnen betrappen op een concreet plan. Dat is wel erg jammer.
Als we gaan wachten tot iedereen gestemd heeft zitten we hier over een week nog, dat is nog nooit gelukt.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
Wat mij betreft kunnen we (alleen deze eerste dag) de nacht laten ingaan zodra iedereen gestemd heeft voor de verkiezingen. Dat zou betekenen dat er morgenavond al kills en dus hints zouden kunnen zijn. Maar dat hangt dus van de snelheid van het stemmen voor de verkiezingen af.
En nu ga ik echt slapen
Een kop thee? Je lijkt verdacht veel op Cohen... we weten allemaal dat hij niet zo snugger is hequote:Op woensdag 22 september 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Al dat gekonkel, daar wordt een burgemeester verdrietig van![]()
Dus, neem een kop thee en een stroopwafel, en doe weer gezellig
Okay. Ik zat over jou na te denken maar stem dan maar op Harajuku. Dat wilde ze kennelijk toch wat liever.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn machtsplan is naar hara luisteren, altijd. Dat weet je toch inmiddels?
Het is zo moeilijk om zelf te denken?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:59 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik stem op diegene die de meeste stemmen heeft.
Ik vind dit heel goed zo,quote:Op woensdag 22 september 2010 22:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Okay. Ik zat over jou na te denken maar stem dan maar op Harajuku. Dat wilde ze kennelijk toch wat liever.
Harajuku (9) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Stali
timmmm (2) Hara, PS
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, 08gnoT,
Stali (1) ReWout
Blanco (1) -SG-
Is dit zo goed? Of moet dit per PM.
Okee.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind dit heel goed zo,.
Stemmen doen we gewoon altijd in het topic zelf, alleen de dorpoudste heeft een extra stem die hij of zij moet pmen naar de SL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |