En die stuur je op naar Disana? Da's lief van jequote:Op donderdag 23 september 2010 14:55 schreef spuitje het volgende:
En.....................ik heb mijn nog steeds niet in gebruik zijnde iPhone eindelijk terug gevonden! Lucky day for me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En die stuur je op naar Disana? Da's lief van jeWie weet wat ik nog eens doe, maar beloven doe ik niets!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor spuitjequote:Op donderdag 23 september 2010 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
Om toch nog voor 100 euro lingeriebonnen te kunnen kopen heeft spuitje nogmaals geld gestort.
Dit heeft ze mij per pm laten weten maar ik vind dat ik dat nog wel even mag zeggen in het topic
En als het goed is komt er ook nog 1 bijdrage van een user bij, dus mogen we in totaal nog ongeveer 15 euro bij het overgebleven bedrag optellen.
We hadden toch iets meer dan 100 over?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
Om toch nog voor 100 euro lingeriebonnen te kunnen kopen heeft spuitje nogmaals geld gestort.
Dit heeft ze mij per pm laten weten maar ik vind dat ik dat nog wel even mag zeggen in het topic
En als het goed is komt er ook nog 1 bijdrage van een user bij, dus mogen we in totaal nog ongeveer 15 euro bij het overgebleven bedrag optellen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry hoor Dental, ergens begrijp ik je wel. Maar als ik haar naam niet had gehad, had die bos bloemen nu niet bij haar bed gestaan!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:45 schreef DentalFloss het volgende:
Ik wil heel even namens Disana iedereen ontzettend bedanken voor het mooie boeket dat vandaag is binnengekomen.
Verder zouden we ook blij zijn als de personalia van haar niet onderling worden gePMd of worden doorgegeven, daar zit niemand persoonlijk op te wachten.
en zo is het maar net, doe ik ook Schrutz, wat aan komt is lekker meegenomenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik blijf ondanks die slecht functionerende postkamer van het UMCG gewoon af en toe een kaartje of briefje tav Mevrouw Disana sturen. Ieder kaartje dat aankomt is winst
Is ook zo, maar ik stop er dus mee. Ben drie dagen bezig geweest daar een bosje bloemen met al onze namen bezorgd te krijgen en dan krijg ik een standje van meneer Dental. Het potje blijf ik vullen want het gaat uiteindelijk om Disana en niet om Dental, maar wat afleveren etc. betreft mag iemand anders het gaan regelen. Ben er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik blijf ondanks die slecht functionerende postkamer van het UMCG gewoon af en toe een kaartje of briefje tav Mevrouw Disana sturen. Ieder kaartje dat aankomt is winst
Ik denk dat Dental het heeft over hun huisadres.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik stop er dus mee. Ben drie dagen bezig geweest daar een bosje bloemen met al onze namen bezorgd te krijgen en dan krijg ik een standje van meneer Dental. Het potje blijf ik vullen want het gaat uiteindelijk om Disana en niet om Dental, maar wat afleveren etc. betreft mag iemand anders het gaan regelen. Ben er helemaal klaar mee.
Huisadres heb ik niet eens en hoef ik ook niet. Vond het alleen raar dat 1 en ander in een bedankje voor de bloemen werd genoemd. Kreeg een beetje een raar gevoel bij zijn mailtje, mag het?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dental het heeft over hun huisadres.
Fijn Dental, dat het bloemetje beviel.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat Dental het heeft over hun huisadres.
Fijn Dental, dat het bloemetje beviel.
Op de postkamer inmiddels wel misschien, alhoewel ik ook daar mijn twijfels over heb inmiddels. Maar bloemen etc. komen niet via de postkamer en dan blijkt men "Disana" ineens niet meer te kennen. Zelfs de mevrouw die op een bepaalde afdeling op een bepaalde kamer ligt kent men niet omdat er 1 letter in haar naam verkeerd is: een k in plaats van een c. Klank is hetzelfde, spelling verkeerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben blij dat het vooral positieve reacties zijn, en zoals je weet ga ik discreet om met de gegevens van Disana. Op de poststukken is haar echte naam ook niet nodig toch? Ze weten inmiddels wie Disana is bij de postkamer begreep ik.
Ik ben blij dat we op deze manier een steentje bij kunnen dragen.
En bedankt voor je reacties steeds, het is voor jou ook zeker niet makkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |