Indicator was idd gruwelijk ... ik heb J0nes nog gespot op de wc's.quote:Op zondag 26 september 2010 10:15 schreef CrustyClown het volgende:
Toch nog kunnen genieten van Zatox? Ik zag dat mr Zatox niet meer kon draaien op Rawstyle vanwege een foutje..?
PS Heb je nog spot-de-jones gedaan Huig!?
quote:Op maandag 27 september 2010 09:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Mind.Illusionnogmaals een hartelijk welkom hier op FOK!
![]()
Moet je wel even meteen wijzen op een regel hier in MUZ: er mogen hier geen linkjes gedumpt worden naar directe downloads/download-sites. Een simpele vermelding van de bestandsnaam is voldoende![]()
[..]
kerel, je kent de film Dreamcatcher toch wel?quote:Op maandag 27 september 2010 09:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Anders ga je ff moeilijk doen op de maandagochtend![]()
![]()
volgens mij is onze 'klep' aanwezig, postte laatst een berichtje dat hij ticket had gekochtquote:
Ow dan hek daar overheen gekekenquote:Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij is onze 'klep' aanwezig, postte laatst een berichtje dat hij ticket had gekocht
Kijk niet zo vaak films... dus neequote:Op maandag 27 september 2010 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kerel, je kent de film Dreamcatcher toch wel?de ene met Duddits
[..]
dan wordt SSDD herkennen wat lastiger jahquote:Op maandag 27 september 2010 10:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Kijk niet zo vaak films... dus nee
Veel plezier dan maarquote:Op maandag 27 september 2010 10:37 schreef T_Killer het volgende:
Mind Illusion: welkom, zal eens wat setjes van je downloaden, heb ze wel vaker zien staan, maar nog nooit een kans gegeven.
quote:Op maandag 27 september 2010 11:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Thnx & Veel plezier dan maar
Bestaat er een weekend zonder bier dan ?quote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef RiKe het volgende:
Vrijdag optreden!
ZIN IN!![]()
Even een weekend vol bier, kermis, en nog meer bier inluiden met het betere stamp/zang/ram werk
Jawel..........quote:Op maandag 27 september 2010 11:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Bestaat er een weekend zonder bier dan ?
gewoon tegelijk in 1 weekend joh !quote:Op maandag 27 september 2010 11:16 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jawel..........
Een keer afwisselen met BacoWeekend is ook lekker
In Casa, Leiden.quote:Op maandag 27 september 2010 11:28 schreef haakon het volgende:
[..]
gewoon tegelijk in 1 weekend joh !
Waar moet je draaien dan ?
Nou goed bezig danquote:Op maandag 27 september 2010 11:31 schreef RiKe het volgende:
[..]
In Casa, Leiden.
Iedereen klaagt wel over het geluid....maar lang niet iedere dj maakt goed gebruik van de mixer
Ik ga het live afstellen op de mixer waardoor het geluid een heel stuk beter zal zijn!
welkomquote:Op zondag 26 september 2010 04:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
Goeiedag.... Ook maar eens aangemeld hiero...![]()
Voor de liefhebbers...
Mind.Illusion - Wake You From Your Boredom #3
-knip-
01. Tatanka Project - Floor Massacre
02. Dark Oscillators - Superstar DJ
03. DJ Gius - Scrubs (The KGB's Remix)
04. Brennan Heart - We Are Posessed (Headhunterz Remix)
05. Audio Damage - Garlic Breath Tosser (The Machine Remix)
06. Deepack & Josh & Wesz - Keep It Alive
07. Hyperdrive - Oldskool Rule
08. Dark Oscillators - Nero
09. Tatanka - Let's Rock (Tat & Zat Remix)
10. Digital Punk ft. MC Jeff - Warrior Redemption
11. Christian D - Standing In Line
12. Rexanthony - Drag Me To Hard
13. Chain Reaction - Answers
14. Arboza & Solutio - Bonkers
15. Zatox & Kingsman - Smokin 'N Pourin (Zatox Mix)
16. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
17. Crypsis - The Demand
En vandaag binnen 1 minuut qlimax kaarten kunnen bestellen...![]()
Seth!!quote:Op maandag 27 september 2010 13:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
welkom
leuke tracklist
edit: meteen ook deel 1 en 2 van je mixen binnengehaald, precies de tracks die ik vet vind haha
Best hier, kom maar naar hier dan kun je met Krulliewullie en mij meequote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef TVEE het volgende:
en nee, ik ben geen einzelganger die op z'n houtje van tilburg naar amsterdam en weer terug reist.
verder geen tilburgers hier..?
gewoon doen ! heb ik nou ook al paar keer gedaan, geniaal!quote:Op maandag 27 september 2010 13:21 schreef TVEE het volgende:
pff wat haat ik mijn vriendengroep soms. hetzelfde gezeik als bij decibel dat ze eerst allemaal opzich wel meewillen en als puntje bij paaltje komt het te duur vinden of wat dan ook. allemaal van die wankers die nooit hardstyle luisteren of wat dan ook. wilde zo graag naar fusion -.-
en nee, ik ben geen einzelganger die op z'n houtje van tilburg naar amsterdam en weer terug reist.
verder geen tilburgers hier..?
tommel @ partyflock?quote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Best hier, kom maar naar hier dan kun je met Krulliewullie en mij meeOf in Den Bosch meeten ofzo
Waarom ga je hier niet heen?quote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
Best hier, kom maar naar hier dan kun je met Krulliewullie en mij meeOf in Den Bosch meeten ofzo
als je kan kiezen tussen fusion in de hmh of tbyd in de timeout.......!i!i!i! en is trouwens ook niet zelfde datumquote:Op maandag 27 september 2010 14:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarom ga je hier niet heen?
http://partyflock.nl/party/181742:Try_Before_You_Die.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |