= Goudquote:
klwopt, duidelijk skills aanwezig.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]!! Obvious shop is obvious.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
verrek jaquote:Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie trouwens nu pas de naam op die enveloppe
Dhr F.O.K. Wootism
Omdat hij.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom is het bij jou gespiegeld?
dat is gewoon epischquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef Wootism het volgende:
Zijn hoofd komt trouwens uit de 2de seconde van de commercial.
Ik heb echt tijd teveel...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zou je broer vragen een fapje golden shower te plegen in die envelop.
300 fokkers sturen een envelopje met buskruitquote:
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eigenlijk moeten we een keer al onze plastic gouden schatten verzamelen en die opsturen!
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Als we dat nou eens organiseren met een man of over 9000 dan zullen die reclames niet lang meer duren denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |