Ik denk dat je eerder de politie op de stoep hebt staanquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Wootism het volgende:
[..]
Haha ik denk het ook niet. Ik heb ook een enorm dubbel gevoel bij deze organisatie. Het zou me niks verbazen als de top van hun hiërarchie zo maffia is als de pest. En om ze dan te gaan fokken (haha Fok-ken) met poedersuiker lijkt me niet slim. Of heb ik nu teveel films gekeken?
Ik denk eerder aan dit soort mannetjes die dan de volgende dag plots op het journaal zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 21:24 schreef Wootism het volgende:
[..]
Haha ik denk het ook niet. Ik heb ook een enorm dubbel gevoel bij deze organisatie. Het zou me niks verbazen als de top van hun hiërarchie zo maffia is als de pest. En om ze dan te gaan fokken (haha Fok-ken) met poedersuiker lijkt me niet slim. Of heb ik nu teveel films gekeken?
Wen er maar aan, alles wat op Tinypic.com is geupload de afgelopen jaren is weg. Dit wordt rellen in onze hoofdstad.quote:
Idd zie het ook! Had ze gehost op Tinypic die ineens besloten hebben geen internationale uploads meer te verzorgen....quote:
Ze zijn misschien wel zo dom dat als je het goed doet, je noggeld krijgt ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef toetsenbordridder het volgende:
als ik die envelop binnen heb koop ik een busje goudverf, en random dingen goud spuitenpaar pennen, wat nietjes, bieropener, leeg zakje borrelnootjes.
of 450 euroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |