Ja duidelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef logistiekbedrijf het volgende:
Ben ik nu bijna slachtoffer geworden van oplichting?
Er zijn altijd wel briljante extra's te verzinnen natuulijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:45 schreef logistiekbedrijf het volgende:
Ja, ik vroeg dus aan hem van ja op mijn labtop zit ook een vinger scanner, hij zegt ja deze is anders want die van je labtop meet op 8 punten, en als iemand je vinger afdruk heeft kan hij inloggen op je labtop,
zijn apparaat kijkt naar 54 punten, en scant de aders in je vinger? kan dit?
Nou, het gaat niet zo zeer om de beveiliging, maar eerder om de registratie, en daarbij is het wel veiliger want nu werken wij met druppels, en ja als die gestolen word?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel briljante extra's te verzinnen natuulijk.
Maar waarom zo'n hoge graad van beveiliging voor je bedriif?
Ik zou zeggen dat er wel andere manieren zijn om te beveiligen.
Klinkt als lulkoek. Bergen met lulkoek.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef logistiekbedrijf het volgende:
[..]
Nou, het gaat niet zo zeer om de beveiliging, maar eerder om de registratie, en daarbij is het wel veiliger want nu werken wij met druppels, en ja als die gestolen word?
Ik had trouwens ook gevraagd wat er gebeurt als iemand zijn vinger gestolen word, hij zegt dat hun scans 3d scans maken? Kan dit? En hij zegt dat hun vergunning hebben om als enige in NL te verkopen kan dit ook? hoe kan ik dit controleren?
ow ja onze vertegenwoordiger heeft ook hyves haha
Ja en een vingerafdruk heb je ook zooooooooo gekopieerd. Dat is helemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef logistiekbedrijf het volgende:
[..]
Nou, het gaat niet zo zeer om de beveiliging, maar eerder om de registratie, en daarbij is het wel veiliger want nu werken wij met druppels, en ja als die gestolen word?
Ik had trouwens ook gevraagd wat er gebeurt als iemand zijn vinger gestolen word, hij zegt dat hun scans 3d scans maken? Kan dit? En hij zegt dat hun vergunning hebben om als enige in NL te verkopen kan dit ook? hoe kan ik dit controleren?
ow ja onze vertegenwoordiger heeft ook hyves haha
Het maakt nu al niet meer uit wat die vertegenwoordiger zegt.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef logistiekbedrijf het volgende:
De vertegenwoordiger zij dat ik gelijk moest beslissen omdat hij het druk had,
in duitsland welquote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef Luchtkoker het volgende:
¤22.500 is echt geen mooie Porsche, hoor.
Dus die vingerscanner kost je ¤22.500 + je kledingquote:Op woensdag 22 september 2010 18:02 schreef logistiekbedrijf het volgende:
Haha,
dit geloof je niet,
ik werd net gebeld door zijn baas/collega of ik z.s.m dit forum zou willen weghalen, anders zouden zij mij helemaal uit kleden?
Moet het hele forum pleite van Easydentic?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:02 schreef logistiekbedrijf het volgende:
Haha,
dit geloof je niet,
ik werd net gebeld door zijn baas/collega of ik z.s.m dit forum zou willen weghalen, anders zouden zij mij helemaal uit kleden?
Mooi, dat laat wel zien wat voor bedrijf het is.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:02 schreef logistiekbedrijf het volgende:
Haha,
dit geloof je niet,
Hij zeg,quote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet het hele forum pleite van Easydentic?
Easydentic durft, met die oplichtingspraktijken. Niet in zee gaan met Easydentic hoor! Ook niet via Google!
Wat een flutsite. Met Babelfish vertaald zeker.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef logistiekbedrijf het volgende:
rare website ook http://www.easydenticgroup.org/index.php?LangueID=8 kun je vinden op google als je zoekt op Easydentic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |