Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik had gister dus een slipcursus in Rosmalen. En dat leverde wel enkele hilarische momenten op![]()
Ik ga niks belovenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar nu wil ik ook nooit meer een LaPo van jou zien
Kweenie, met een gelijkspel ben ik over het algemeen wel tevreden, maar aangezien we thuis spelen hebben we een voordeelquote:
Halloquote:
\m/quote:Op woensdag 22 september 2010 17:41 schreef Redbaron het volgende:
pff zooo dicht bij huis...
vanncht rond 2u weer ri strasbourg :/
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:54 schreef haakon het volgende:
[..]
wie ben je, wat doe je hier en wat moet je ?
[ afbeelding ]
jooo tot bierquote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Redbaron het volgende:
gegeten, nu douchen en slapen...tot sinas heerschers \m/
Meur zequote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Redbaron het volgende:
gegeten, nu douchen en slapen...tot sinas heerschers \m/
Deed het geen pijn ?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vandaag op een nieuwe fireblade gezeten![]()
meisjes![]()
Oh hallo trouwens!
quote:
nee wil ik niet want ik mag van mama geen scooter rijdenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef m113 het volgende:
Wie wilt bezorgen bij een pizzeria?
in busje of scooter.
pm me
wat moet ik bezorgen bij de pizzeria?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef m113 het volgende:
Wie wilt bezorgen bij een pizzeria?
in busje of scooter.
pm me
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet ik bezorgen bij de pizzeria?
quote:
aangenaam... wie is jij?quote:
geen dank, the pleasure was all minequote:
helemaal nietquote:
Een topicreeks zonder OP oogt mongloide.. Mooi woord trouwensquote:
Wel waar. Deze OP is zo'n kilometer te lang. Een op van vijf zinnetjes ongeveer is zat.quote:
nou, regel het maar zou ik zeggen!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel waar. Deze OP is zo'n kilometer te lang. Een op van vijf zinnetjes ongeveer is zat.
Ja. En je schrijft het fout. Mongoloïde.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een topicreeks zonder OP oogt mongloide.. Mooi woord trouwens
Nee, want dat mag niet van de OP-Nazi's hier.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, regel het maar zou ik zeggen!
OPquote:Op woensdag 22 september 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want dat mag niet van de OP-Nazi's hier.
wie is er hier een OP-Nazi volgens jou dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want dat mag niet van de OP-Nazi's hier.
quote:
Jij bent niet de enige user in dit topicquote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie is er hier een OP-Nazi volgens jou dan?
want voor mij mag je hem gerust aanpassen
Ik en Bambino hebben m toen vernieuwd geloof ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie is er hier een OP-Nazi volgens jou dan?
want voor mij mag je hem gerust aanpassen
Mee eens. We kennen elkaars namen inmiddels wel hier.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar geef toe, er moet wel een OP zijn, maar niet zo'n lelijke als deze. Alleen de banner is goed zat
Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Oh ja, dat vind ik ook wel een goede optie.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volkslied mag er van mij ook wel uit
Zo is ie veel mooier.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Twents volkslied:
[..]
Twentse Vlag
[ afbeelding ]
Ik stem voor een OP van deze omvang. Kleiner mag altijd, groter niet
Truequote:Op woensdag 22 september 2010 20:30 schreef Assiej het volgende:
Die onderste Twentse vlag mag van mij er ook wel uit want die staat ook nog weer in de banner zelf ? ..
Neem dus gewoon de Wall of Fame over (met slechts de usernames, op alfabet), maar noem het andersquote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Banner, dat schuine onderschrift en een lijstje van vaste leu.
Lijkt me genoeg
Ik dacht even dat we achterstondenquote:
Nee, want die is veel te lang, slaat nergens op en is kut.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neem dus gewoon de Wall of Fame over (met slechts de usernames, op alfabet), maar noem het anders
Wat doe jij vervelendquote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want die is veel te lang, slaat nergens op en is kut.
hehe...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we achterstondenDaarnet was het nog 0-0, nu dus 1-1
Doordat ik zeg dat ik de OP te lang vind?quote:
Nee, omdat je meteen alles omtrent de OP afzeiktquote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doordat ik zeg dat ik de OP te lang vind?
tssquote:Op woensdag 22 september 2010 21:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Justin, doe zelf niet zo vervelend. Het enige dat ze zegt is dat de OP te lang en dus kut is.
Laat mij toch even lekker zeikenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, omdat je meteen alles omtrent de OP afzeiktOok meningen van anderen
Waar heb je m gekocht dan?quote:
quote:
Azerty in Raalte. Maar ik heb liever dat ik het rechtstreeks via Dell afhandel zodat het met UPS omgewisseld kan worden. Anders moet ik er weer helemaal naar toe rijdenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waar heb je m gekocht dan?
Ik zou terug gaan
Heb ik ook met mn tv gedaan. En een nieuwe gekregen.
Tot heden geen problemen.
Wat gebeurd er als je hem in veilige modus opstart? F8 indrukken tijdens het opstarten.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heeft iemand hier verstand van pc's trouwens? heb er hier 1 staan die heel lang in dat windows-scherm blijft laden, zonder dat ie maar wat doet, duurt dan paar minuten voordat ie verder laad en ook daadwerkelijk iets gaat ondernemen. Reset heeft geen zin, soms doet ie wel door, soms niet
Wat wordt er gevoetbald?quote:
Word automatisch aangepastquote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat zijn de afmetingen voor een plaatje precies in een topic?
bekerquote:
Ik heet Teun / Mr.T / Harry.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh ik dacht alleen Ajax en Feyenoord.
Heet ACT-F Teun?
Ik maak een plaatje als OP
windows xpquote:Op woensdag 22 september 2010 21:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeie zaken bij 't voetbal
Wat is er bij jou dan Panzer?
Ok mag jij 'n mooiere makenquote:
Waarom? Ik heb mijn visie al gegeven inclusief voorbeeld. Nu mag de rest zeggen wat hij/zij vindt en zelf met iets komenquote:
Ja ik kwam al wat onbekenden tegen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dr kunnen iig een stuk of 5 mensen vanaf
quote:
Oh, da's leuk. Ik heb geen klasse. Tofquote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
![]()
Goedzo. Nijverdallers weten wat klasse is. En Teun MrT Harry ook.
Ik welquote:Op woensdag 22 september 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
Oh, da's leuk. Ik heb geen klasse. Tof
Er zijn meer mensen zonder klasse dan met, dus je staat niet alleenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's leuk. Ik heb geen klasse. Tof
mfquote:Op woensdag 22 september 2010 22:58 schreef omearos het volgende:
hoi!
Wat een gedoe over een OPDit is pas een lange OP (met elk deel een nieuwe banner) http://www.motor-forum.nl(...)08-Sambal-bij-1.html
Spoel m door de wcquote:Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdeurie toch, ik begin mn parkiet beu te raken
quote:
spuit em goud en stuur em naar PostalGoldquote:Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
mf, heb jij een mf sticker trouwens? ik niet - heb al mf in mn kenteken!
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
What a surprisequote:Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
What a surprise
Schaam je, wat een dierenvriend
Zet je toch weer het raam open?....quote:Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, want ik koop geen dieren voor ik me ingelezen heb in gedrag en omgangquote:Op donderdag 23 september 2010 08:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, alsof jij nooit, maar dan ook NOOIT een keer van een huisdier baalt door zijn gedrag, lawaai of puur het baasje negeren
Jij snapt het tenminstequote:Op donderdag 23 september 2010 09:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zet je toch weer het raam open?.......
Waarom neem je dan zo'n dier ??......
Ik koop ook niet zomaar een dier voor een paar maandjes, en ik lees me ook in in het gedrag enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik koop geen dieren voor ik me ingelezen heb in gedrag en omgangEen dier koop je voor zijn leven, niet voor een paar maandjes lol.
Het verbaast me echt totaal niet gezien je eerdere vogels die uiteindelijk te luidruchtig waren
Hoi schatquote:Op donderdag 23 september 2010 09:32 schreef omearos het volgende:
Wat zijn we weer lief op de vroege morgen
Goedemorgen allen!![]()
Ik meende dat je vaak genoeg geklaagd hebt over luidruchtigheidquote:Op donderdag 23 september 2010 09:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik koop ook niet zomaar een dier voor een paar maandjes, en ik lees me ook in in het gedrag enzo
Mijn eerdere vogels (kanaries) waren niet te luidruchtig hoorHenk maakte het leven van Newbie tot een hel door hem overal achterna te jagen, lastig te vallen en te pikken. Daarom heb ik ze allebei maar weggedaan, ipv alleen Henkie.
Hoe het met Ruiz ging weet je, die is uit zichzelf gevlucht en ik mis hem nog steedsHenkie lag met de pootjes omhoog, dus daar viel ook weinig aan te doen
ja, fijn hè?!quote:Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef Samzz het volgende:
Boooh, wat een weertjeIk vind t helemaal niet erg om in de zon te zitten terwijl ik op de bus wacht
Mja, toen Henkie nog alleen was, leek hij altijd expres heel hard te gaan zitten zingen en kwetteren als ik muziek zat te luisteren of tv keek, de kleine hufterquote:Op donderdag 23 september 2010 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik meende dat je vaak genoeg geklaagd hebt over luidruchtigheidEn ik weet ook nog dat ik in een topic lang geleden heb aangegeven dat ik benieuwd was hoe lang het duurde voor je je vogels zat was
I feel you, broquote:Op donderdag 23 september 2010 09:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, fijn hè?!helaas moet ik werken en zie ik de zon alleen door het raam van m'n kantoor
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:18 schreef Samzz het volgende:
Damn... Er zit hier een meisje met de grootste neus die ik ooit gezien heb
Helaas word mijn droomhuis verhuurd voor maximaal een jaarquote:
quote:
Ja die hebben t goed voor elkaar!quote:Op donderdag 23 september 2010 10:29 schreef Samzz het volgende:
De trekkers van Oostdam metal![]()
Ondanks dat t Scania is...
ik hoef ook maar 10 kilometer, er is geen mogelijkheid tot het pakken van een sluiproute, maar gelukkig is de 'vertraging' die ik soms heb in enkele minuten uit te drukkenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:32 schreef Intelligence het volgende:
[..]Goede morgen!!!!
Ik word echt helemaal gallisch van de files elke ochtend, vanmorgen naar mijn werk gereden (7,5km) met een gemiddelde snelheid van wel 19km/u ! Binnenkort eens kijken of de sluiproute niet alweer open is ofzo. En anders maak ik m wel open, paaltje meer of minder ligt niemand wakker van
Da's altijd lekker jaquote:Op donderdag 23 september 2010 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen!
Ohh, heerlijk. De eerste 4 uur vielen uit. Dus hoef pas om 1 uur naar school!
lekker uitgeslapen dusquote:Op donderdag 23 september 2010 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen!
goedemorgenquote:Op donderdag 23 september 2010 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen!
Jazeker!quote:
quote:
Goedemorgen!quote:
ja, goed hoor!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het hier met allen dan?
goed hoor. alleen geen bal zin in 't werkquote:Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het hier met allen dan?
quote:Op donderdag 23 september 2010 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, goed hoor!laatste werkdag van de week, morgen dagje school en 's avonds richting Lucky
en met jou?
Opzich wel goedquote:Op donderdag 23 september 2010 11:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed hoor. alleen geen bal zin in 't werk
hoe is het daar?
Ik gok dat het iets met bier gaat worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:33 schreef haakon het volgende:
Ik ben vrij vandaag
Wat zou ik eens gaan doen
en films/games denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok dat het iets met bier gaat worden.
ben em aant kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Defqon.1 DVD (downloaden en) kijken?
ik moet nog een keer de Indiana Jones-box bestellenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moet eigenlijk nog een keer dvd's van WOA bestellen
Zware keus ... ik zou advies vragen aan je mentor!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:39 schreef Samzz het volgende:
Zo. Ik kan twee dingen doen, naar privaatrecht, waar de onderwerpen die ik net bij strafrecht heb gehad aan bod komen, of naar huis...
Tough choice
Ik kan geen PI's zien op de mobiel, dus ik ga er maar vanuit dat je, net als ik, niet serieus bentquote:Op donderdag 23 september 2010 12:50 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Zware keus ... ik zou advies vragen aan je mentor!
Wa hedde gebikt, jong?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, dat was een lekkere lunch...
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Groentesoep, twee volkoren bammetjes met kipfilet, saucijzenbroodje () en een bakje vruchtenkwark...
Mmmmm... tonijn. Lekker hoor!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik hier drie pistoletjes met ham en kaas, en eentje met tonijnsalade
Nu maar hopen dat je vriendin vanavond geen zin heeft want je hebt nu vast een vislucht onderinquote:Op donderdag 23 september 2010 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik hier drie pistoletjes met ham en kaas, en eentje met tonijnsalade
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
-Ik verwacht nu al een terugkoppertje wat betreft de vislucht-
Hmm, ik denk niet dat er tonijn uit mn ballen komt, maar wellicht wat scheetjes op haar voorhoofd laten...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je vriendin vanavond geen zin heeft want je hebt nu vast een vislucht onderin
-Ik verwacht nu al een terugkoppertje wat betreft de vislucht-
Ik had het er ook niet over wat er uit je ballen kwam maar over je lucht..quote:Op donderdag 23 september 2010 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik denk niet dat er tonijn uit mn ballen komt, maar wellicht wat scheetjes op haar voorhoofd laten...
Mooie pafipo ook!
Dat is mij nog nooit opgevallen...quote:Op donderdag 23 september 2010 13:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Eet maar eens gebakken vis en ga savonds maar even opletten wat voor een lucht je urine mee neemt
ja, las het net in het hardstyle-topic, toffe bootlegquote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Mdrop het volgende:
[Bootleg] Ran-D - Pas Americano (2010):
http://twitter.com/djrandofficial/status/25295479286
Mr Accountant!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, las het net in het hardstyle-topic, toffe bootleg
lunch opnu de dag volmaken...
Mr. Ik-Heb-Veel-Vragen-Over-M'n-Eigen-Bedrijfjequote:Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Mr Accountant!
Ik heb een constructie bedacht om minder belasting te hoeven afdragen voor mijn ding enzoKom eens op msn? Haha
Toch is het zoquote:Op donderdag 23 september 2010 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit opgevallen...
alsof alle vis in de frituur gaatquote:Op donderdag 23 september 2010 13:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Toch is het zo
Maar toch is vis heel gezond zegt men, al snap ik niet dat het gezond kan zijn als het uit de frituur komt maar goed. lekker is het wel
gereedschap links lenen om rechts de boel kort en klein te slaanquote:Op donderdag 23 september 2010 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi is dat: links van mij zijn ze aan het boren, hameren etc. voor een boekenbrievenbus om zooi in te leveren als we niet open zijn; en rechts is een complete kleuterklas aan het rellen
Ga je opzoek naar ander werk.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi is dat: links van mij zijn ze aan het boren, hameren etc. voor een boekenbrievenbus om zooi in te leveren als we niet open zijn; en rechts is een complete kleuterklas aan het rellen
En terechtquote:Op donderdag 23 september 2010 13:38 schreef Assiej het volgende:
je hebt altijd comments over 'kut kinderen'
ligt aan jou, 1 minuut duurt nog steeds 1 minuutquote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Assiej het volgende:
Ligt het btw aan mij of gaat de tijd nu enorm langzaam?
Is alleen maar goed, ben druk zat ... had een dag maar 48 uurquote:Op donderdag 23 september 2010 13:51 schreef Assiej het volgende:
Ligt het btw aan mij of gaat de tijd nu enorm langzaam?
Wat heeft dat met langzaam of snel te makenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ligt aan jou, 1 minuut duurt nog steeds 1 minuut
Kinderen kunnen heel leuk zijn, maar niet als ze alles bij mekaar gillen en krijsen, en mamalief doet er niks aanquote:Op donderdag 23 september 2010 13:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ga je opzoek naar ander werk.
Ik zie jou geen vader worden je hebt altijd comments over 'kut kinderen'
NO WAY!quote:Op donderdag 23 september 2010 13:54 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Is alleen maar goed, ben druk zat ... had een dag maar 48 uur
Misschien, je weet het niet...., maar bedoel meer dat het terecht is dat je klaagt over kinderen, over het algemeen zijn ze gewoon vervelend.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kinderen kunnen heel leuk zijn, maar niet als ze alles bij mekaar gillen en krijsen, en mamalief doet er niks aan
En vader worden... sja daar heb je wel gelijk in, ik hoef niet zo nodig kinderen
Ach, je moet een kind niet aanspreken op de fouten van de ouder? ....quote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Misschien, je weet het niet...., maar bedoel meer dat het terecht is dat je klaagt over kinderen, over het algemeen zijn ze gewoon vervelend.
Mijn generatie?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bang dat je jouw generatie voort zet?
volgens mij heeft zo'n beetje elke radio zender dat. maar je zou de piraten zenders eens kunnen proberen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Assiej het volgende:
Weet iemand nog een andere zender die ik via internet (mac/apple) kan luisteren?
Ik heb nu slamfm erop maar ik heb steeds om het uur nieuwsbericht+ reclame
Denk je?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:59 schreef Assiej het volgende:
Ach, je moet een kind niet aanspreken op de fouten van de ouder? ....
1.FM , DI.FM bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:00 schreef Assiej het volgende:
Weet iemand nog een andere zender die ik via internet (mac/apple) kan luisteren?
Ik heb nu slamfm erop maar ik heb steeds om het uur nieuwsbericht+ reclame
Goed bezig!quote:
Nah ik denk het niet, weet het wel zeker...quote:Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
1.FM , DI.FM bijvoorbeeld?
Ow je bedoeld op de radio, dan moet je reclame/nieuws luisteren of een piraat opzettenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:22 schreef Assiej het volgende:
Nah ik denk het niet, weet het wel zeker...
gokje maar hoor...
..
Was dat voorn muziek?
ken die freq. niet
3FM ook al gedaan, was niet wat..
Slamfm heeft de fatsoenlijkste muziek wat ik wel leuk vind
Dan kies ik nog liever metalquote:Op donderdag 23 september 2010 14:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow je bedoeld op de radio, dan moet je reclame/nieuws luisteren of een piraat opzetten.
Je komt er welquote:Op donderdag 23 september 2010 14:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan kies ik nog liever metal![]()
dat ik dit ook nog serieus type he ...
hulde!quote:
't was ook weinig serieus bedoeld, maar helaas heeft ieder NL radio station reclame anders is het niet te betalen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:25 schreef Assiej het volgende:
Dan kies ik nog liever metal![]()
dat ik dit ook nog serieus type he ...
ben benieuwd!!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:54 schreef Intelligence het volgende:
Aan t bellen met t CJIB, kijken of ik mn rijbewijs mag houden
Kort uitgelegd: Ja onze fout, maar op dezelfde correspondentie staat dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden, dus u hebt vette pech, betaald u maar 400 eur en anders levert u uw rijbewijs maar ff in en nemen we u in gijzeling ...quote:
Dit nummer overtreft allesquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kort uitgelegd: Ja onze fout, maar op dezelfde correspondentie staat dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden, dus u hebt vette pech, betaald u maar 400 eur en anders levert u uw rijbewijs maar ff in en nemen we u in gijzeling ...
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken dus
hun zeggen "lappen of inleveren", maar je kunt er geen rechten aan ontlenenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kort uitgelegd: Ja onze fout, maar op dezelfde correspondentie staat dat er geen rechten aan ontleend kunnen worden, dus u hebt vette pech, betaald u maar 400 eur en anders levert u uw rijbewijs maar ff in en nemen we u in gijzeling ...
Oh oh vanavond trainigquote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh oh vanavond Oh Oh ChersoOh oh ik heb nu al zo'n zin in leedvermaak.
neem dan de originele van ciska peters en ronny tober.quote:
maar dit is geen piratenmuziekquote:
Het is beter dan piratenmuziekquote:Op donderdag 23 september 2010 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem dan de originele van ciska peters en ronny tober.
[..]
maar dit is geen piratenmuziek
neh, dat dan ook weer niet.quote:
Dat is debielenmuziek.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
Ciska Petersquote:Op donderdag 23 september 2010 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
[..]
Wauwquote:
Teringherriequote:
Dit kan dus niet. Onrechtmatig gevorderde rijbewijzen moeten gewoon teruggegeven worden.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:16 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nathquote:
Hoi!quote:
Tof!quote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe vet, Domijn belde me net; of ik nog interesse had in dat huistuurlijk heb ik dat
de persoon die mij voor was heeft het dus niet gekocht (reden waarom weet ik niet...), dus ben ik aan de beurt
a.s dindagmiddag bezichtiging, samen met iemand van de woningbouwstichting
ik ben echt superblij, big smile, alleen maar lachen; dat wil je niet weten
Goedquote:
mooi Remcoquote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe vet, Domijn belde me net; of ik nog interesse had in dat huistuurlijk heb ik dat
de persoon die mij voor was heeft het dus niet gekocht (reden waarom weet ik niet...), dus ben ik aan de beurt
@ Patrick; sorry
Ontzettende kopzeer nu. Maar verder wel oke!quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ontzettende kopzeer nu. Maar verder wel oke!
WHOE! Congratzquote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Patrick; sorry
Oeeeehhhh!!! Zelfgemaakt? Mag ik bij jou komen eten?quote:
Ja, zelfgemaakt, maar is al bijna opquote:Op donderdag 23 september 2010 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oeeeehhhh!!! Zelfgemaakt? Mag ik bij jou komen eten?
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zelfgemaakt, maar is al bijna op
Okeujquote:Op donderdag 23 september 2010 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgende keer gaan we 't samen maken, goed?
ik zag hem op de FP, hoe vet gedaan; en het lijkt sprekendquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
WHOE! Congratz
Heb je foto's van t huis?
danku, danku, hier wat foto's:quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|