had je in al die maanden niet beter gewoon werk kunnen zoeken?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
Hoera!! Na maandenlang zeuren en jengelen heb ik dan eindelijk een uitkering gekregen van onze lieve UWV.
Feliciteer mij hier!!
Hun enige recht is het aanrecht.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef aarsschimmel het volgende:
Vrouwen horen gewoon uit principe geen recht te hebben op een uitkering.
Wauw!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef HalloweenJack het volgende:
Ik heb er al vier jaar een!![]()
Wil je mij aanraken?
Neuken ?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ja nu moet ik wel gewoon solliciteren he? Tis maar een WW helaas.
Maar tochHoera
Inkomen! Ik kan weer eten
Ik was eerst.quote:
Achterlijke zeug met je achterlijke oppervlakkige reactie. een uitkering krijg je niet zomaar. Ze heeft deze uitkering waarschijnlijk hard nodig, dat weet ik eigenlijk wel zeker want een uitkering krijg je echt niet zomaar.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef Elusive het volgende:
gefeli collega![]()
van die sollicitatieplicht hoef je je niks aan te trekken hoor want dat controleren ze toch niet, dat heb ik de afgelopen 6 weken wel gemerkt![]()
uiteindelijk is die pipo die jou """""""begeleid"""""" bij het zoeken naar een nieuwe werkgever er helemaal niet bij gebaat dat hij jou als klant verliest
![]()
helaas ga ik maandag beginnen aan een leuke baan dus geen gratis geld meer voor mij
lol je maakt reclame voor jezelf?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:26 schreef Experte het volgende:
[..]
. KK nazi, NSB-er dat je er bent, lul gewoon normaal.
Met een knuppel jaquote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef HalloweenJack het volgende:
Wil je mij aanraken?
Heerlijk!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:27 schreef zovty het volgende:
Ohja, vandaar dat je zo vroeg was vandaag! Je moest bedelen!
Hoe bevalt het nu om afhankelijk te zijn van de goedheid van anderen en zelf niks te kunnen?.
Die heb je nietr voor niets, niemand heeft een uitkering voor de lol, als je 4 jaar een uitkering hebt is er gewoon wat aan de hand.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef HalloweenJack het volgende:
Wil je mij aanraken?
Kan me voorstellen!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Heerlijk!Wat een last valt er van mijn schouders
Ja, ik feliciteer je oprecht.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Heerlijk!Wat een last valt er van mijn schouders
Met jou wil ik dat welquote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Kan me voorstellen!
Ik ben blij voor je!
Eh.
Nuecken?
Opleiding? Studeren? Dude... ik word morgen 29 (aaargh ik heb t gezegd) ik moet gewoon aan de bakquote:Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef Experte het volgende:
[..]
Ja, ik feliciteer je oprecht.welcome on board!!
Hier is het veilig.
Zorg nu dat je een opleiding betaald krijgt van de sociale dienst als je weer wat tot rust bent gekomen en toe bent aan studeren.
Jij verdient het niet eens om te bestaan met je kortzichtige uitstrapekenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hun enige recht is het aanrecht.
Gefelischapquote:Op woensdag 22 september 2010 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
alvast gefelischap met je verjaardagsuitkering. Zo, 2 vliegen, één klap.
De meeste mensen die in reintergratietrajecten zitten en een opleiding betaald krijgen zijn tussen de 40 e 50 jaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Opleiding? Studeren? Dude... ik word morgen 29 (aaargh ik heb t gezegd) ik moet gewoon aan de bak
Daar wordt aan gewerkt as we speakquote:Op woensdag 22 september 2010 15:32 schreef Waaghals het volgende:
zo trainingspak aan en lekker vet worden
Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef Elusive het volgende:
gefeli collega![]()
van die sollicitatieplicht hoef je je niks aan te trekken hoor want dat controleren ze toch niet, dat heb ik de afgelopen 6 weken wel gemerkt![]()
uiteindelijk is die pipo die jou """""""begeleid"""""" bij het zoeken naar een nieuwe werkgever er helemaal niet bij gebaat dat hij jou als klant verliest
![]()
helaas ga ik maandag beginnen aan een leuke baan dus geen gratis geld meer voor mij![]()
....die ik overigens zelf heb gevonden, het UWV heeft helemaal NIKS voor mij gedaan, geen mailtje/berichtje via de werkmap of telefoontje, helemaal geen fucklogisch dat er zoveel werklozen zijn )
Ik zet meteen je cadeau even op marktplaats.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
Gefelischap![]()
Jij mag niet op mijn feestje komen met zulke stomme woorden
Ik zit niet in een reintegratietraject. Ik heb gewoon een WW-uitkering en moet werk zoeken...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:32 schreef Experte het volgende:
[..]
De meeste mensen die in reintergratietrajecten zitten en een opleiding betaald krijgen zijn tussen de 40 e 50 jaar.
NEE!! Neeeeee!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zet meteen je cadeau even op marktplaats.
En dat trainingspak kun je aan je ouders vragen, voor je verjaardag!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:33 schreef Quickie_Butt het volgende:
Daar wordt aan gewerkt as we speak
te laat, eerste bod is al binnen. Ik ga er nog winst op maken ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
NEE!! Neeeeee!!!!Het was maar een grapje
Echt een heel flauw stom grapje
![]()
Kusjekroel?
Nou, ik had hem binnen 4 weken terwijl de meeste zeiden dat er 3 maanden voor stond, elke keer wanneer ik post kreeg ging ik gelijk naar de soos, mailen bellen, alles doen elke dag. ik zat er constant bovenop met al die shit. Echt een recordje hoe snel ik die uitkering kreeg.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
Aux serieux: een uitkering krijg je idd niet "zomaar" daar ben ik na al die maanden wel achter. Dus iedereen met vooroordelen:
en
!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |