Nee, ik ben speciaal voor ze.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Klopt, er is waarschijnlijk al een heel bataljon ariërs voor je geweest.
romantisch is my middle name jeweethoehetzitquote:Op woensdag 22 september 2010 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet. ROMANTISCH.
wie ben jijquote:Op woensdag 22 september 2010 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waar praten jullie over. PERREO
Deo vergelijken met parfum.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt he. Mannen met Axe deo.
Mannen met Hugo Boss parfum![]()
![]()
.
Potloodvis is de enige die het over die deo heeft he. Je weet toch zelf ook wel dat die niet stoer is?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Fresku het volgende:
hahaha Axe deo![]()
En dat profileert zich als stoer
Axe Chocolate Dry, ik weet niet wat er mis mee is.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef Fresku het volgende:
hahaha Axe deo![]()
En dat profileert zich als stoer
Ik heb mezelf nooit stoer genoemd.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Potloodvis is de enige die het over die deo heeft he. Je weet toch zelf ook wel dat die niet stoer is?
Ik heb altijd wel wat van hugo staan, daarbij meestal zo'n 3 of 4 andere.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deo vergelijken met parfum.Hugo Boss Bottled heb ik hier ook staan.
Een stuk goud.quote:
Prikt dat niet op die kale ballen?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb het. Doe het altijd op m'n boxer.
Ik weet niet precies hoeveel, maar op de slaapkamer een paar en op de badkamer in het kastje ook. Ik kan niet opruimen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel wat van hugo staan, daarbij meestal zo'n 3 of 4 andere.
axequote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef Allure_ het volgende:
Axe an sich heeft al zo'n indringende lucht dat je dat ook wel als eau de toilette kunt bestempelen. En het ruikt niet goed.
Ligt eraan hoeveel je gebruikt.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef Allure_ het volgende:
Axe an sich heeft al zo'n indringende lucht dat je dat ook wel als eau de toilette kunt bestempelen. En het ruikt niet goed.
Axequote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Axe Chocolate Dry, ik weet niet wat er mis mee is.
Wil je deze seksuele intimidatie in het vervolg voor je houdenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Prikt dat niet op die kale ballen?
Voordeel is dat wanneer je geen tijd hebt er altijd wel ergens wat staat.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel, maar op de slaapkamer een paar en op de badkamer in het kastje ook. Ik kan niet opruimen.
quote:Axé music is a popular music genre originating in Salvador, Bahia, Brazil approximately in 1986, fusing different Afro-Caribbean genres, such as Marcha, Reggae, and Calypso. It also includes influences of Afro-Brazilian music such as Frevo, Forró and Carixada. The most important creator of this music style was Alfredo Moura, conducting Carlinhos Brown, Luiz Caldas, Sarajane and others. The word "axé" comes from a Yoruba religious greeting used in the Candomblé and Umbanda religions that means "soul", "light", "spirit" or "good vibration".
Jij knapt af op boys door hun geur?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef Fresku het volgende:
ja, echt he. zo'n typische ranzige axe geur![]()
Een eckte afknapper is dat
Ja, of wanneer ik het na het douchen vergeet dat ik nog altijd iets op de slaapkamer kan opspuiten.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Voordeel is dat wanneer je geen tijd hebt er altijd wel ergens wat staat.
Alleen de effen dan, zag vandaag van die "eat pussy" shirts...my god...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, al hebben ze wel soms toffe, effen shirts.
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij knapt af op boys door hun geur?
Shirts met tekst vind ik sowieso niet snel aan.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Alleen de effen dan, zag vandaag van die "eat pussy" shirts...my god...
Ehm, jaquote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij knapt af op boys door hun geur?
Heb voornamelijk shirts met tekst of "logo's" ik kan altijd wel slagen bij America Today.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Shirts met tekst vind ik sowieso niet snel aan.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Shirts met tekst vind ik sowieso niet snel aan.
Ik doelde op zijn boy on boy action.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Je kunt een chick al in de pocket hebben als je lekker ruikt.
En als je er dan ook nog eens dead-sexy uitziet (quote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Je kunt een chick al in de pocket hebben als je lekker ruikt.
Boy on boy? Waarquote:Op woensdag 22 september 2010 14:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik doelde op zijn boy on boy action.
je dat nog afvragenquote:
gewoon Antilliaan dusquote:Op woensdag 22 september 2010 14:41 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb mijn kwart-indo crush gevonden op Hyves. Wat een cutie is ie toch ook [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ].
lelijk manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |