quote:Op woensdag 22 september 2010 23:38 schreef FUFR het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)t_doen_met_een_ipad/
Trusten dame. En ook voor de rest en tokkiequote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
Bedtijd! Truste mensen en tokkie
En Apple is zo dom om het filmpje van de originele site te laten verwijderenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 02:56 schreef febster het volgende:
Volgende week heb ik weer een normaal ritme, dus even niet zeuren om mijn rare post tijden.
Zou het er toch van komen dan (nwe telefoon)?quote:22.09.2010:
Zending is voorgemeld
22.09.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
23.09.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Doe ons een plezier, bestel niet meer via internetquote:Op donderdag 23 september 2010 07:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou het er toch van komen dan (nwe telefoon)?
En waarom niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doe ons een plezier, bestel niet meer via internet
je kan het bezorgen van pakketjes niet aanquote:
Ben ik zo voorspelbaar c.q. "doorzichtig"?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan het bezorgen van pakketjes niet aan
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen! Eny is als een dolle het kofferlabel aan het likken
ze weet waar de prioriteiten liggenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:27 schreef Juup© het volgende:
Echt ongelofelijk, ze zijn vlakbij Evi's kamerraam aan het graven en met een trilplaat bezig en zij slaapt gewoon door, maar als Bailey 's morgens vroeg om 05:00 uur voor haar deur zit te "miauwen" (althans daar moet het voor doorgaan want echt miauwen kan hij niet) dan wordt zij wakker
Gaan jullie weer op reis?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen! Eny is als een dolle het kofferlabel aan het likken
Nee niet daardoor, maar het was wel de bekende druppel die de emmer deed overlopen. Onverwachte dingen e.d.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ben je nou in een psychische crisis gekomen vanwege gedoe met die telefoon? Ik zou mijn spullen dan ook maar weer in de winkel gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |