Je heb overal minimaal 1 muur fel.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:08 schreef hollander87 het volgende:
Ziet er strak uit die banken, vooral leuk in combinatie met de kleurrijke muren. Anders wordt het zo'n klinische bedoening als het helemaal donkergrijs/wit wordt.
Ze zitten een stuk rechter dan die hele diepe hangbank (slaapbank) zonder leuningen die ik eerst had. Maar opf ze echt lekker liggen.... ja zo leek het wel net ff. En je kan de hocker (dat ding zonder leuningen, dat blok) onder je poten schuivenquote:Maar de vraag van de dag natuurlijk, liggen de banken wel lekker?
En jij dan als roze wervelwind erdoorheen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:53 schreef TheVulture het volgende:
Het is bij mij binnen best een klinische bedoeling
Zwart/wit/grijs/glas
Nou klinkt het net alsof ik een of andere huppelkut benquote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En jij dan als roze wervelwind erdoorheen.
Niet dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou klinkt het net alsof ik een of andere huppelkut ben
Neequote:
Ach.... een collega van mij gaat voor m'n verjaardag een tijgerprinttas voor me maken met extra lange hengsel zodat ik ermee kan uithalenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou klinkt het net alsof ik een of andere huppelkut ben
Daar heb ik anders nog geen bewijs van gezien!quote:
Ik ga de volgende keer wel naakt voor jullie kokenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik anders nog geen bewijs van gezien!
Staat Dizer in het voorprogramma?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Steve het volgende:
Goh, Lifehouse vanavond is inclusief Dizer.!
Ja een zweerbetoon.quote:
Thanks. En de nieuwe meubels ook wel toch?quote:
Je kan je vrouw nog niet eens in toom houden! Wat nou echte man!quote:
daarvoor kom ik eerst wel een keer proefliggenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. En de nieuwe meubels ook wel toch?
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan je vrouw nog niet eens in toom houden! Wat nou echte man!
Foto? Anders is het niet te beoordelen.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind je inrichting wel wat kil/kaal, alsof er niemand in woont, maar het meer een hotelkamer is ofzo.
(Hier liggen overal dingetjes, boeken, memento's, beestjes, gadgets, etc. Zonder dat het nou meteen rommelig of vol is.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |