lamers +1quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:27 schreef lamers het volgende:
Year One
Nick and Norah's infinite playlist
Ik koos de kortste titels die ik kende.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:31 schreef lamers het volgende:
flitspaal +1
Had verwacht dat Hable con Ella en La /mala Education ertussen zouden zitten.
Gillingham +1quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:43 schreef Gillingham het volgende:
Rear Window
Vertigo
Rope
Anatomy of a Murder
The Man Who Shot Liberty Valance
Mr. Smith Goes to Washington
Samuel +1quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jurassic Park
Sam Neill
Jeff Goldblum
Samuel L. Jackson
have funquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:19 schreef Patch het volgende:
Ik wou alleen even zeggen dat ik er deze maand niet meer ben, ik ben er in oktober weer.
Fijn een weekje naar Parijs & Disney.
Enne dit zal wel die film zijn van die moeilijkenaamchronicles met die rode stoute kerel in de lift
Tussenstand september 2010:quote:
lamers +1quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:55 schreef lamers het volgende:
Sixth Sence
Unbreakable
Signs
Lady in the Water
The Happening
Last Airbender
Ik herken het eigenlijk niet. Het lijkt wel alsof half z'n hoofd onzichtbaar is?quote:Op zondag 26 september 2010 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
Geef dan ook meteen antwoord op de vraag InTrePidIvity. Die van mij raad je normaal gesproken toch binnen 3 minuten
Kloptquote:Op zondag 26 september 2010 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik herken het eigenlijk niet. Het lijkt wel alsof half z'n hoofd onzichtbaar is?
Ken de scene maar weet niet meer welke film!quote:
Heeft een vrij lange titel jaquote:Op zondag 26 september 2010 21:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ken de scene maar weet niet meer welke film!![]()
Niet dat ik nu uberhaupt helder na kan denken![]()
Kapot na een weekend filmen.
The time traveler's wife!quote:Op zondag 26 september 2010 21:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft een vrij lange titel ja![]()
[ link | afbeelding ]
Fluffy_Augurk +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |