Als je er niet opstaat ben je gewoon of niet fotogeniek genoeg, of je stond in slecht licht. Ze mogen zelf invullenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eens kijken wat P's uitleg daarvan is
Met jouw lengte is het ook niet helemaal onlogisch dat je meer nodig hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
eet minimaal het dubbele aantal calorieen per dag
Of ze stonden verborgen achteraan en P. stond bij het fotograferen vooral de voorste meiden op de picture te nemen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef TAV74 het volgende:
Als je er niet opstaat ben je gewoon of niet fotogeniek genoeg, of je stond in slecht licht. Ze mogen zelf invullen
Je moet het vrouwen nooit zelf laten invullenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je er niet opstaat ben je gewoon of niet fotogeniek genoeg, of je stond in slecht licht. Ze mogen zelf invullen
volgens Sonja zit daar geen verschil in. Zelfs kinderen in de groei kunnen op dieet.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Met jouw lengte is het ook niet helemaal onlogisch dat je meer nodig hebt natuurlijk.
Dat kan ook.. Als je gezond en niet veel te veel eten in plaats van te veel en te vet zet en dat dieet noemt.. Ik ken er genoeg op school die dat moeten..quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
volgens Sonja zit daar geen verschil in. Zelfs kinderen in de groei kunnen op dieet.
zij bedoelt met dieet 500kcal minder eten dan je nodig hebt per dag.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat kan ook.. Als je gezond en niet veel te veel eten in plaats van te veel en te vet zet en dat dieet noemt.. Ik ken er genoeg op school die dat moeten..
Weet ik.. ik vertaalde het alleen even naar een 'dieet' wat veel kinderen misschien beter zouden kunnen volgenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zij bedoelt met dieet 500kcal minder eten dan je nodig hebt per dag.
Wie weet valt het morgen wel meequote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Douw ze![]()
Ik heb nu al moeie benen.. haha! Dat wordt nog wat morgen..
En doen die dat ook echt of zou het volgens jou moeten?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat kan ook.. Als je gezond en niet veel te veel eten in plaats van te veel en te vet zet en dat dieet noemt.. Ik ken er genoeg op school die dat moeten..
Helaas doen ze het nietquote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En doen die dat ook echt of zou het volgens jou moeten?
Dat is wel veel zegquote:Op woensdag 22 september 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaas doen ze het nietAls je ziet hoeveel kinderen overgewicht hebben in een groep van 30 ll.. ik denk toch wel 1/3.. En dat worden er steeds meer.
Daar ben ik het wel mee eens. Kinderen in de groei met overgewicht kunnen best op een dieet van -10-15% van hun dagelijkse break even behoefte. Ben het niet mee eens dat iedereen standaard -500kcal moet of standaard 1200kcal ofzo. Vind dat je altijd uit moet gaan van de basisbehoefte van een individu.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
volgens Sonja zit daar geen verschil in. Zelfs kinderen in de groei kunnen op dieet.
Is er een goede manier om uit te rekenen hoeveel je verbrand of wat je max. energie behoefte gemiddeld zou moeten zijn??quote:Op woensdag 22 september 2010 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
DH verbrandt per dag bijna twee keer wat ik verbrand, een dieet is altijd specifiek. Alsof een vrachtwagen evenveel benzine verbruikt als een Ford Ka
Ja ik zie het ook vaak tijdens het overblijven (en dan ook meteen de oorzaak ervan)quote:Op woensdag 22 september 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaas doen ze het nietAls je ziet hoeveel kinderen overgewicht hebben in een groep van 30 ll.. ik denk toch wel 1/3.. En dat worden er steeds meer.
Dan moet je je BMR berekenen daar zijn volgens mij wel online sites voor net zoals met BMIquote:Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is er een goede manier om uit te rekenen hoeveel je verbrand of wat je max. energie behoefte gemiddeld zou moeten zijn??
Ja die ken ik wel, maar ik vind ze niet heel erg nauwkeurig..quote:Op woensdag 22 september 2010 23:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan moet je je BMR berekenen daar zijn volgens mij wel online sites voor net zoals met BMI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |