Einde van de totale serie of einde van een jaargang?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:00 schreef DarkElf het volgende:
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad Sun
Einde van de Sopranos gezien, *grin die laatste minuten.....
einde laatste seizoenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Einde van de totale serie of einde van een jaargang?
Kijk ik ook altijd maar zit nu de grote filmquiz te kijken maar schakel zo over naar Silent witness.. Spannendquote:Op woensdag 22 september 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
Ik kijk Hello Goodbye, ook altijd gezellig
Ik volg de adviezen ook niet op, maar ik voel me dan toch weer stoer dat ik ook zoveel (of meer) ben afgevallenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoeveel slechte adviezen wil je in een programma
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef Bluezz het volgende:
hadden wel wat commentaar op Pee's foto's, sommigen stonden er wel 20X op en sommigen maar 1 of 2X en dat vonden ze niet leuk
Heel actiefquote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Actief hoor Sun![]()
Ik ook actief geweest maar dan met zingen en fietsen, leuk om de meiden weer te zien... hadden wel wat commentaar op Pee's foto's, sommigen stonden er wel 20X op en sommigen maar 1 of 2X en dat vonden ze niet leuk
Eens kijken wat P's uitleg daarvan isquote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef Bluezz het volgende:
Actief hoor Sun![]()
Ik ook actief geweest maar dan met zingen en fietsen, leuk om de meiden weer te zien... hadden wel wat commentaar op Pee's foto's, sommigen stonden er wel 20X op en sommigen maar 1 of 2X en dat vonden ze niet leuk
Dat vind ik ook altijd een beetje een 'zielig' stukjequote:Op woensdag 22 september 2010 21:38 schreef LieLie het volgende:
Ik snap alleen niet hoe die mensen nog zo kunnen genieten van dat laatste uitgebreide eten.
Als ik dan 's middags die weegschaal had gezien was mijn eetlust wel vergaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |