Want dan hebben we deel 2265?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:59 schreef Paul-89 het volgende:
Oftewel ieder aankomend 3FM-topic topic tot Vrijdag 18.00 moet binnen 1 uur vol.
Nee want dan is Bart Arends weer de jock.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want dan hebben we deel 2265?
quote:
quote:
feliquote:Mijn kat ook
Thanksquote:
Heerlijk hequote:Op woensdag 22 september 2010 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Congratz Timo! Mooi weer heb je er bij.
Hehe, deze kat is als onkruid, dat vergaat niet, hij is 15 geworden vandaag. Echt een raar en naar beest dat al 2 andere schatten van poezen heeft overleeftquote:Op woensdag 22 september 2010 13:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mooie dag om er soep van te trekken.
Al 15 jaar leven emt een raar/naar beest ?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:26 schreef alors het volgende:
[..]
Hehe, deze kat is als onkruid, dat vergaat niet, hij is 15 geworden vandaag. Echt een raar en naar beest dat al 2 andere schatten van poezen heeft overleeft
Het is een ware helquote:Op woensdag 22 september 2010 13:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Al 15 jaar leven emt een raar/naar beest ?
merciquote:
nu al een klassiek itemquote:
Heerlijk nummerquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 22 september 2010 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig dat vermiste meisje is dus ongedeerd gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil Scooter !! Put on my raven shoes, and I boarded a plane.quote:
Over precies een week hoor je een half uur lang hakkuhplaatjes vanaf half 4! Nu nog effe eentje!
Soeur Plus - Dominique 14%
Scooter - I'm raving 35%
Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile 51%
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef alors het volgende:
Ik vind de nieuwe A Silent Express steeds beter worden
In veendam zijn sinds zaterdag ook 2 meisjes vermist waarschijnlijk weggelopen van huis als ik hun hyves zo leesquote:Op woensdag 22 september 2010 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig dat vermiste meisje is dus ongedeerd gevonden.
Ja ik las het, lijkt me een gevalletje 'Loverboys'.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:42 schreef themauster het volgende:
[..]
In veendam zijn sinds zaterdag ook 2 meisjes vermist waarschijnlijk weggelopen van huis als ik hun hyves zo lees
Er zijn meer problemen als ik vrienden uit Veendam hoor, 1 van de 2 meisjes is een meisje die zich helemaal van haar ouders afzetquote:Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik las het, lijkt me een gevalletje 'Loverboys'.
Ok, vreselijk zoiets. Als ouders ben je dan ook radeloos. Maar ik denk dat het toch ook voor een groot gedeelte met opvoeding te maken heeft.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Er zijn meer problemen als ik vrienden uit Veendam hoor, 1 van de 2 meisjes is een meisje die zich helemaal van haar ouders afzet
Charly en Theoquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil Scooter !! Put on my raven shoes, and I boarded a plane.![]()
![]()
Maar het zal wel weer de voorspelbare Charly en Theo worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |