vevang ze door stelbare voetjes.. dan heb je die functie iig weer terugquote:Op woensdag 22 september 2010 13:01 schreef rock-n-roll het volgende:
Is wel een idee maar hoe krijg ik ze er daarna weer onder?
Ruimte voor een ijzerzaag zou ook voldoende zijn....quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef gateway het volgende:
om die voetjes eronder(uit) te krijgen moet je ook de ruimte hebben om het hele pootje eronder kwijt te worden.... dus dat gaat niet lukken als je geen ruimte hebt....
Denk toch dat je je blad op moet tillen, of tegels eruit.......
Foto's eerst ergens op internet zetten (bijv Photobucket), dan de url van de foto (te vinden onder eigenschappen) hier als volgt neerzetten (spaties wegdenken) [ img ] http://www.bla.bla [ /img ]quote:Op woensdag 22 september 2010 14:04 schreef rock-n-roll het volgende:
Ik heb foto's gemaakt maar hoe voeg ik ze toe aan mijn bericht? Ik kom uit op de vraag om een url. Hoezo?
Juist. En dan de niveaumeter vervangen en de boel weer aan elkaar duct-tapen.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:07 schreef raptorix het volgende:
Ik weet niet of het je waard is, maar je kan hem natuurlijk door midden zagen en in stukken er uit halen.
Ik doelde er meer op om dan een hele nieuwe te plaatsen, maar dit hangt natuurlijk af hoe oud het apparaat is, en eventueel al aan vervanging toe is.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Juist. En dan de niveaumeter vervangen en de boel weer aan elkaar duct-tapen.
Het blad is 3,5 cm en tot aan de hoek ongeveer 1m 60quote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef Zuigstengel het volgende:
het ligt aan de lengte en dikte van het keukenblad hoe veilig je het een cm omhoog kan tillen. Foto ziou dus handig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |