the Ocean is het sowieso een beetje kwijt na die laatste cd. Het komt allemaal zo geforceerd op me over met die nieuwe zanger. In Haarlem afgelopen zomer was het ook teleurstellend terwijl het een paar jaar ervoor in Waterfront ontzettend vet was ondanks de technische problemen toen. Dillinger was weer vet ja, die band heeft nog nooit teleurgesteldquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:00 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren naar Dillinger Escape Plan geweest. Gaaf optreden. Jammer dat The Ocean zo kort speelde en dat de nummers totaal niet overkwamen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 08:04 schreef GimmeGore het volgende:
oordopjes in, zo'n maskerding op en je merkt niks
In het Waterfront was met Intronaut volgens mij daar was ik ook. Dat probleem had ik dus ook. Het kwam totaal niet op mijn over die nummers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
the Ocean is het sowieso een beetje kwijt na die laatste cd. Het komt allemaal zo geforceerd op me over met die nieuwe zanger. In Haarlem afgelopen zomer was het ook teleurstellend terwijl het een paar jaar ervoor in Waterfront ontzettend vet was ondanks de technische problemen toen. Dillinger was weer vet ja, die band heeft nog nooit teleurgesteld
Zekerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:44 schreef mr_cucumber het volgende:
Klopt was met Intronaut en War From A Harlot's Mouth.
Intronaut mag ook wel weer een keertje langskomen, toffe band.
quote:
Het zou wel wat sneu zijn voor het hondje als ze daarna langskwamen om hem up te hacken for barbequequote:
Voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:49 schreef GimmeGore het volgende:
Ja, vorig jaar, in Eindhoven, hebben we laten organiseren door profs
Ich bin dabei dit jaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:49 schreef GimmeGore het volgende:
Ja, vorig jaar, in Eindhoven, hebben we laten organiseren door profs
Leuke line up, jammer dat ik even rustig met mijn geld aan moet/wil doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef -Peach het volgende:
Ik ben dr ook, tis 17 en 18 december! http://www.effenaar.nl/agenda/6575
Heul nie ver!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef horned_reaper het volgende:
EindhovenHebben jullie enig idee hoe ver weg dat is......
met de trein 40 minuten, met de auto ook... dus?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:01 schreef horned_reaper het volgende:
EindhovenHebben jullie enig idee hoe ver weg dat is......
Met de trein 4 uur en met de auto 3quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:09 schreef lifeblind het volgende:
[..]
met de trein 40 minuten, met de auto ook... dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |