Dus nieuwsgierig als ik ben vroeg ik me toch af wat dan de reden zou zijn van extra beveiliging bij bejaarden Volendammer-pop als Jan Keizer en Anny Schilder.quote:Annie en Jan goed bewaakt in Hoogvliet
In gezelschap van opvallend veel ingehuurde bewakers traden Annie Schilder en Jan Keijzer zaterdagmiddag op in Hoogvliet. Daar waren ze om hun nieuwe cd te promoten.
Waar gaat het heen met deze wereld als zelfs de BZN-fans elkaar al te lijf willen gaanquote:De beveiligers waren er omdat het niet botert tussen bepaalde groepen fans. De trouwe aanhangers van die ándere BZN-zangeres, Carola, vinden dat Jan en Annie haar hebben verrraden. Om confrontaties te voorkomen, werd het optreden goed in de gaten gehouden.
Er is al een aflevring van Fans over!quote:Op woensdag 22 september 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
WTF, de volgende kop trok mijn aandacht op Rijnmond.nl
[..]
Dus nieuwsgierig als ik ben vroeg ik me toch af wat dan de reden zou zijn van extra beveiliging bij bejaarden Volendammer-pop als Jan Keizer en Anny Schilder.
Maar naar nu blijkt is er dus een ware strijd gaande tussen de BZN-fans onderling. De familie is gesplits! Bloedlust onderling tussen de clan Keizer/Schilder en de clan Carola
[..]
Waar gaat het heen met deze wereld als zelfs de BZN-fans elkaar al te lijf willen gaan![]()
En beter nog; wanneer komt SBS6 met de docu
Zijn vast dezelfde.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef Radobe het volgende:
[..]
Er is al een aflevring van Fans over!
Haha idd, die waren echt erg. Waar kan je je druk om maken zeg. Laat jan en annie gewoon lekker. Als je het niet leuk vind, kom je toch gewoon nietquote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef Radobe het volgende:
[..]
anniebab toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe heet dat Volendamse viswijf hier in SHO, en voor welke clan zou ze zijn
ja, die was echt hilarischquote:Op woensdag 22 september 2010 12:50 schreef Radobe het volgende:
[..]
Die gast van 20 ofzo toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, die was echt hilarisch
(die over die fan van corry konings was nog leuker![]()
![]()
)
Ajax-Feyenoord?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:03 schreef Originele_Naam het volgende:
lolzor rellende fans waar kennen we dat van?
Apple vs Windows topics in DIG?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:03 schreef Originele_Naam het volgende:
lolzor rellende fans waar kennen we dat van?
dat is niet fysiekquote:Op donderdag 23 september 2010 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Apple vs Windows topics in DIG?
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heeft al geresulteerd in menig handgemeen op meets..
are you kidding me?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heeft al geresulteerd in menig handgemeen op meets..
Die van Lady Gaga was ook leukquote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, die was echt hilarisch
(die over die fan van corry konings was nog leuker![]()
![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |