Wat leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Woei, kinderfeestje voor oudste geregeld. We gaan schaatsen
Is dat in Wateringen toevallig? Weet dat ze dat daar ook wel eens doenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:20 schreef Incantrix het volgende:
Vicky, ik moet even heel hard nadenken welke bakkerij hij ook al weer werkt, ik ga ff zoeken.. Wat het kost moet ik ook ff kijken of ik dat terug kan vinden
(Momentje)
Dat zou wel cool zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 10:44 schreef Lishe het volgende:
Diaan, ik wil weleens informeren voor je. Alleen denk ik dat die jongen niet durft. Maar hij zit op school bij jou in de stad. Als ik 'm spreek vraag ik het even.
Ik heb iets gemist... petitie?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Vicky het volgende:
.
Ik ben zo blij dat wij geen gebruik hoeven maken van een kdv. Uiteraard teken ik wel de petitie!
Nou ja ik heb donderdag mijn coach gemaild en niet de workshop want ik wist niet of ik toch nog moest gaan omdat ik nog niet aan de slag ben.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:37 schreef mikoxx het volgende:
Lekker communicatie dus Stiemie...buhmaar goed, je hebt toch je best gedaan? En aan tmailtje kunnen ze zien dat je dat do al verstuurd hebt. Niet naar over voelen joh. Succes met je baan trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |