the fuck zo hard gekquote:
Inderdaad, zijn jiu-jitsu uitleg tijdens UFC gevechten doet ook geen commentator hem na.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mooi om te zien dat Rogan het zelf ook doet en dus weet waar ie het over heeft, heb ik bij andere commentatoren wel eens twijfel over (zeker die gasten van RTL)
Er is trainen en trainen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:58 schreef THEFXR het volgende:
ik wist al erg lang dat Joe bij Eddie bravo trainde, dacht dat het hier al ene keer gestaan had.
er is trainen en dan is er een zwarte band hebben. Compleet verschillend niveau. In zijn podcasts is hij ook ale eens losgegaan op commentatoren die er geen fuck van snapten en maar iets roepten.quote:
Roepten? Really?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
er is trainen en dan is er een zwarte band hebben. Compleet verschillend niveau. In zijn podcasts is hij ook ale eens losgegaan op commentatoren die er geen fuck van snapten en maar iets roepten.
Idd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
er is trainen en dan is er een zwarte band hebben. Compleet verschillend niveau. In zijn podcasts is hij ook ale eens losgegaan op commentatoren die er geen fuck van snapten en maar iets roepten.
dat is bijna iedere tegenstander. Morecraft was toch ook geen grootheid? En toch kreeg struve een pak rammelquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef Happel het volgende:
Struve tegen Sean McCorkle bij UFC 124. Moeilijke tegenstander voor Stefan.
22:00 uur @ NED3 denk ik dan..quote:Tonight going to Paul de Leeuw show, famous dutch presentor of a tv show, good PR for the sport and K-1, my job is to support it!
Hij volgt het nieuws niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik zou hem bijna niet meer herkennen
[ afbeelding ]
+
Tonight: Overeem @ Paul de Leeuw
[..]
22:00 uur @ NED3 denk ik dan..
Struve zegt op twitter dat hij hem nog niet kan bevestigenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef Happel het volgende:
Hij gaat sowieso weer klappen krijgen van die reusquote:Op woensdag 6 oktober 2010 16:27 schreef Happel het volgende:
Hehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |