Ik zal ook nog even mijn mening geven. Ik vind het altijd wel plezierig als gewoon het hele verhaal hier staat gepost. Ik merk toch dat ik dat soort artikelen eerder lees dan dat ik op een link klik. En als het zoals in het voorbeeld gewoon interessante verhalen zijn is het voor mij geen probleem.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hmmm.... idd, ziet er klote uit. Gelijk maar die quote tip toegepast!
Interessante nieuwtjes gooi ik het liefst hier neer om de lezers die extra click te besparen en om quoten makkelijker te maken.
Maar ik zal er voortaan op letten
Bookmark dan gewoon een MMA nieuwssite in je browersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:26 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik zal ook nog even mijn mening geven. Ik vind het altijd wel plezierig als gewoon het hele verhaal hier staat gepost. Ik merk toch dat ik dat soort artikelen eerder lees dan dat ik op een link klik. En als het zoals in het voorbeeld gewoon interessante verhalen zijn is het voor mij geen probleem.
x2 en the Reem heeft een nieuwe episode!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:05 schreef roepdeman het volgende:
WEC was awesome! Ik heb bellator nog niet gezien, maar WEC left me waiting for more!
juist niet, want als er een event is geweest, moet bijna alles onder een spoiler, dat is moeilijk discussiëren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bookmark dan gewoon een MMA nieuwssite in je browersdit topic is geen nieuws topic maar discussieer topic
Nee hoor, maar niet iedereen kan meteen kijken en als je dan één of twee dagen niet dingen verpest voor anderen is dat een kleine moeite.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
juist niet, want als er een event is geweest, moet bijna alles onder een spoiler, dat is moeilijk discussiëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
of ze blijven uit dit topic, totdat ze het event bekeken hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:50 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee hoor, maar niet iedereen kan meteen kijken en als je dan één of twee dagen niet dingen verpest voor anderen is dat een kleine moeite.
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:31 schreef Tazmaniac het volgende:
G*DV*RD*MM*
blijf weg op de MMA sites.. spoilers van K-1 druppelen binnen
Niet eraan gedacht dat het al geweest zou zijn.. stom Japanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?![]()
Iedereen kijken btw, zeer de moeite waard!
Inderdaad geweldig evenement, alweer een tijd geleden dat ik K-1 heb gekeken. Bij de eerste gevechten was het weer even omschakelen van MMA rules naar K-1 maar vooral het laatste gevecht was natuurlijk Uberquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:49 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?![]()
Iedereen kijken btw, zeer de moeite waard!
Die wil je niet tegen je lever hebben.quote:
Holy fuck, nette kick zegquote:
Net ook gezien inderdaad. Wat een bazen gevecht! Kan er nu al niet op wachten!quote:Op maandag 4 oktober 2010 03:22 schreef Hooidraad het volgende:
Ryan Bader vs. Jon Jones targeted for UFC 127 in February
2 jonge ongeslagen light heavyweights mogen samen uitvechten wie de beste is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |