SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door slashdotter3 op 26-09-2010 18:14:14 ]
[ Bericht 67% gewijzigd door slashdotter3 op 26-09-2010 18:40:08 ]
quote:Op zondag 26 september 2010 20:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Ivan HippolyteLaat het ons weten, ben ik ook wel benieuwd naar. Maar denk dat het gewoon 'the same old stoy' was....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was de slechtste card van 20xxquote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef Hooidraad het volgende:
Btw, geen KO of the Night uitgereikt aan [spoiler]? Dus Dana was 'not impressed'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Yellow cards net als in Pride....?quote:Op zondag 26 september 2010 22:37 schreef DanHardy het volgende:
Viel inderdaad heel heel heel heel erg tegen. Er zijn er een paar wel toe aan hun pensioen dacht ik zo.. En het betaalsysteem moet anders, er wordt teveel gevochten om niet te verliezen.
quote:Op zondag 26 september 2010 20:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Ivan HippolyteAaight let me know als je komt trainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
dikke bullshit, je moet niet betalen om te performen. Je moet betalen om te winnen. Bonussen deel je uit voor performances (FOTN, KOTN, SOTN)quote:Op zondag 26 september 2010 22:37 schreef DanHardy het volgende:
Viel inderdaad heel heel heel heel erg tegen. Er zijn er een paar wel toe aan hun pensioen dacht ik zo.. En het betaalsysteem moet anders, er wordt teveel gevochten om niet te verliezen.
Waarom niet?quote:Op zondag 26 september 2010 22:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Yellow cards net als in Pride....?
Ah, je traint bij Vos? Dan kom jij Ivan waarschijnlijk eerder tegen dan ik. Vraag jij het hem even komende week?quote:Op zondag 26 september 2010 22:53 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Aaight let me know als je komt trainen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |