abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86703097
Ik werd wakker door het opengaan van mijn slaapkamerdeur, en toen ik twee vreemde schimmen op één meter van mijn bed zag riep ik heel hard "What the fuck is dit". Omdat ze mij waarschijnlijk niet konden zien (donkere kamer, lichte gang) schrokken ze zo erg dat ze wegrenden. Hierbij hebben ze een stoel in de woonkamer omgestoten en de voordeur open laten staan, maar niks meegenomen voor zover ik kan overzien :-).
pi_86703135
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik werd wakker door het opengaan van mijn slaapkamerdeur, en toen ik twee vreemde schimmen op één meter van mijn bed zag riep ik heel hard "What the fuck is dit". Omdat ze mij waarschijnlijk niet konden zien (donkere kamer, lichte gang) schrokken ze zo erg dat ze wegrenden. Hierbij hebben ze een stoel in de woonkamer omgestoten en de voordeur open laten staan, maar niks meegenomen voor zover ik kan overzien :-).
Geen braakschade?
  woensdag 22 september 2010 @ 12:27:43 #28
318838 Kapitein_Tarrelbaard
Tarrelkam kamt tarrels
pi_86706865
quote:
Op woensdag 22 september 2010 04:46 schreef flipsen het volgende:
Begrepen de inbrekers je toen je "Wee Tee Ef" schreeuwde :?
Tuurlijk.

De ene riep Ooo eM Gee!!!
en de andere gilde FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Toen riep de eerste Gee Teee eF Ooooo!!!! en renden ze weg.
pi_86724900
Offtopic verwijderd
Juin uit Eigen Tuin!
pi_86726476
Weet je zeker dat het 'echte' inbrekers waren? Heb namelijk ook een keer gehad dat ik twee mensen in de woonkamer van onze studentenflat tegenkwam. Toen ik op een avond thuis kwam stonden er ook twee figuren in onze keuken. Toen ik vroeg wat er aan de hand was gingen ze ook op een holletje naar buiten. Volgende avond kwam één van die figuren excuses aanbieden. Hij en zijn vriend waren dronken en waren op zoek naar eten. Ze waren net te laat bij de kebabtent om nog iets te krijgen en gingen daarom maar even bij de bovenburen 'kijken'.

Nog steeds WTF, maar minder erg.
  FOK!fotograaf woensdag 22 september 2010 @ 21:04:55 #31
145146 Andyy
pi_86726949
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef HarmoniousVibe het volgende:
Weet je zeker dat het 'echte' inbrekers waren? Heb namelijk ook een keer gehad dat ik twee mensen in de woonkamer van onze studentenflat tegenkwam. Toen ik op een avond thuis kwam stonden er ook twee figuren in onze keuken. Toen ik vroeg wat er aan de hand was gingen ze ook op een holletje naar buiten. Volgende avond kwam één van die figuren excuses aanbieden. Hij en zijn vriend waren dronken en waren op zoek naar eten. Ze waren net te laat bij de kebabtent om nog iets te krijgen en gingen daarom maar even bij de bovenburen 'kijken'.

:')
Meer kan je er niet op zeggen.
pi_86727080
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef HarmoniousVibe het volgende:

Studentenflats en WTF gaan goed samen.

Ik woon niet in een studentenflat, maar dacht laatst wel dat er misschien iemand binnenkwam, 's avonds laat, ik dacht iets vanuit mijn ooghoek te zien en hoorde een klap. Dus ik met een metalen pijp die hier ligt voor dat soort situaties zachtjes door het huis sluipen op zoek naar een eventuele indringer. Bleek dat er een stop was gesprogen (daarom zag ik het licht uitgaan in de keuken) waarbij een lamp was kapotgegaan boven, die op de grond viel. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_86764120
Bij mij is een keer midden in de nacht ingebroken. Spullen uit mn kamer gestolen terwijl ik sliep.

Mn laptop en xbox360 stonden voor het grijpen, maar niet meegenomen. De inbreker(s?) is OVER de laptop en xbox gestapt om mijn portemonnee met 5 euro erin en mijn pet te jatten... Ook nog in de kamer van een huisgenoot geweest, ook hier alle dure dingen laten staan alleen een camera en een portemonnee meegenomen.

De volgende dagen alle huizen naast ons ook ingebroken.

Ach ja Utrecht Zuilen... Gotta love it O+
pi_86766261
Ik verwachtte nu een verhaal over hoe je ze kreupel had geslagen met een ijzeren staaf o.i.d, zoals het een echte fok!ker betaamt... maar het mocht niet zo zijn ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')