Geen braakschade?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik werd wakker door het opengaan van mijn slaapkamerdeur, en toen ik twee vreemde schimmen op één meter van mijn bed zag riep ik heel hard "What the fuck is dit". Omdat ze mij waarschijnlijk niet konden zien (donkere kamer, lichte gang) schrokken ze zo erg dat ze wegrenden. Hierbij hebben ze een stoel in de woonkamer omgestoten en de voordeur open laten staan, maar niks meegenomen voor zover ik kan overzien :-).
Tuurlijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 04:46 schreef flipsen het volgende:
Begrepen de inbrekers je toen je "Wee Tee Ef" schreeuwde
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef HarmoniousVibe het volgende:
Weet je zeker dat het 'echte' inbrekers waren? Heb namelijk ook een keer gehad dat ik twee mensen in de woonkamer van onze studentenflat tegenkwam. Toen ik op een avond thuis kwam stonden er ook twee figuren in onze keuken. Toen ik vroeg wat er aan de hand was gingen ze ook op een holletje naar buiten. Volgende avond kwam één van die figuren excuses aanbieden. Hij en zijn vriend waren dronken en waren op zoek naar eten. Ze waren net te laat bij de kebabtent om nog iets te krijgen en gingen daarom maar even bij de bovenburen 'kijken'.
Nog steeds WTF, maar minder erg.
Studentenflats en WTF gaan goed samen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef HarmoniousVibe het volgende:
Weet je zeker dat het 'echte' inbrekers waren? Heb namelijk ook een keer gehad dat ik twee mensen in de woonkamer van onze studentenflat tegenkwam. Toen ik op een avond thuis kwam stonden er ook twee figuren in onze keuken. Toen ik vroeg wat er aan de hand was gingen ze ook op een holletje naar buiten. Volgende avond kwam één van die figuren excuses aanbieden. Hij en zijn vriend waren dronken en waren op zoek naar eten. Ze waren net te laat bij de kebabtent om nog iets te krijgen en gingen daarom maar even bij de bovenburen 'kijken'.
Nog steeds WTF, maar minder erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |