Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
La bula bula Compact mi buldun..??![]()
En 6 cilinders zijn heerlijkk, maar het verbruik van 1 op 3 doet mij momenteel wel pijn..![]()
x
En dat is ook nog eens de luidste serie van Eisenmann uitlatenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.
Toen ik dit zag was ik verkocht:
Ik zag het helemaal voor me moruk hahah
Weetje wat het mooiste is. De 323ti zijn allemaal standaard uitgerust met een M onderstel en sportstoelen + m stuur.
edit:
okee het is wel een eisemann maargoed
Haal gewoon een 328i Sedan M-Tech.. DAN heb je pas een auto waar je U tegen zegt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.
Toen ik dit zag was ik verkocht:
Ik zag het helemaal voor me moruk hahah
Weetje wat het mooiste is. De 323ti zijn allemaal standaard uitgerust met een M onderstel en sportstoelen + m stuur.
edit:
okee het is wel een eisemann maargoed
Hoeft geeneens een 28'er M-Tech te zijn, een sedan voldoet al ten opzichte van een comapctquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Haal gewoon een 328i Sedan M-Tech.. DAN heb je pas een auto waar je U tegen zegt..
Die zijn compleet M uitgevoerd fabrieks..;)
Beter dan zo'n lelijke poep compact..bah bah..
Kijk eens waar de uitlaat hangt..
Turks - Engels vertaalding: Found in La contagious infectious Compactquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
La bula bula Compact mi buldun..??![]()
En 6 cilinders zijn heerlijkk, maar het verbruik van 1 op 3 doet mij momenteel wel pijn..![]()
x
Turks - Nederlands vertaling: Eey je hebt gezocht, je hebt gezocht en je bent op een Compact uitgekomen of wat??!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Turks - Engels vertaalding: Found in La contagious infectious Compact
Ik dacht dat het wel zou kloppen met woorden als 'Contagious' en 'Infectious' dr inquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turks - Nederlands vertaling: Eey je hebt gezocht, je hebt gezocht en je bent op een Compact uitgekomen of wat??!!
wehehhe..
Later heeft BMW een merknaam voor dit concept in gebruik genomen; Miniquote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef Intelligence het volgende:
Een BMW Compact, is een BMW voor mensen die geen hele BMW kunnen betalen
Leuk dat het een 2.5 is maar met het vermogen van een zogenaamde 2.3.. met andere woorden: Geen 192PKtjes maar iets van 173PK.. (Net als mijn 318i vs mijn 323i, beide 2.5 maar de een is sneller dan de anderquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Gokhan03 het volgende:
Haters!! Als het een 1.6 was okee maar tis een 2.5:p
Dan doe ik die M50 inlaat erop en klaar. IN YOUR FACEquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Leuk dat het een 2.5 is maar met het vermogen van een zogenaamde 2.3.. met andere woorden: Geen 192PKtjes maar iets van 173PK.. (Net als mijn 318i vs mijn 323i, beide 2.5 maar de een is sneller dan de ander)
Yep, my face, ik heb ook nog een Ass, net als mijn beide Sedans.. What about the Compact ook alweer..?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dan doe ik die M50 inlaat erop en klaar. IN YOUR FACE
nope.. Maare ik rij er ook nu ff niet mee, heb hem nog in de garage staan.. ik rij momenteel de wittequote:Op woensdag 22 december 2010 15:44 schreef fathank het volgende:
Die gele staat die nou eigenlijk al op Nederlands kenteken?
Ratelende vanos komt vaker voor bij de M50TU dan bij de M52quote:Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep, my face, ik heb ook nog een Ass, net als mijn beide Sedans.. What about the Compact ook alweer..?
En ooh ja! Succes met je alu blokkie he! En je ratelende Vanos, en dunnere drijfstangen en zachtere klepveren
Oh ja, met een M50 inlaat alleen heb je nog geen 192PK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |