Die kún je nog niet eens winnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je dan toch met urls gaat klooien, kom je deze ook tegen:
http://goudzoeker.krasloten.nl/images/goudstaaf2_bonustip1.jpg
[ afbeelding ]
http://goudzoeker.krasloten.nl/images/goudstaaf2_bonustip2.jpg
[ afbeelding ]
Oh, ja ik volg het verder nietquote:Op woensdag 22 september 2010 00:10 schreef Zeewier het volgende:
[..]
Die kún je nog niet eens winnen.
Maar goeden vondst.
quote:Op woensdag 22 september 2010 00:02 schreef Zeewier het volgende:
Dus wat doet die slimme Zeewier, die vervangt de 1 door een 2. ()
De bovenste lijkt een windmolen?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je dan toch met urls gaat klooien, kom je deze ook tegen:
http://goudzoeker.krasloten.nl/images/goudstaaf2_bonustip1.jpg
[ afbeelding ]
http://goudzoeker.krasloten.nl/images/goudstaaf2_bonustip2.jpg
[ afbeelding ]
Misschien iets te ver gezocht?quote:Ook het Kurhaus is in de 19e eeuw volkomen uitgebrand. Het is daarna gelukkig weer in oude stijl hergebouwd. Het oorspronkelijke hotel werd in 1885 gebouwd. In de jaren '70 van de 20e eeuw is het hotel grondig gerestaureerd.
't Is toch een tip?quote:Op woensdag 22 september 2010 01:40 schreef Zeewier het volgende:
Dat Wildrooster is een extra tip voor Goudstuk 2, daar zijn nog geen gewone tips over.
Zou zo kunnen. Scheveningen is ook een vissersdorp en aan de kust.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:40 schreef Zeewier het volgende:
Misschien iets met het Kurhaus in Scheveningen?
[..]
Misschien iets te ver gezocht?
Ik vind het zeker niet vergezocht. Duitse architecten. Past uitstekend bij de andere hints (zee, vis...). Knap gevonden!quote:Op woensdag 22 september 2010 01:40 schreef Zeewier het volgende:
Misschien iets met het Kurhaus in Scheveningen?
[..]
Misschien iets te ver gezocht?
Aldus de e-mail, kom op fokkertjes, wij moeten het kunnen.quote:Hoi Evert,
De zoektocht naar de 1e Goudstaaf is afgelopen maandag 20 september begonnen en hij is nog niet gevonden!
leeuw...auto.file...peugeot?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:05 schreef Zeewier het volgende:
[..]
Aldus de e-mail, kom op fokkertjes, wij moeten het kunnen.
Overgens, Tip 7 is vaag en ik zie er geen logisch verband in.
In 't circustheather. Wél in scheveningen.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:13 schreef Prowl het volgende:
Tarzan?
Die musical was toch in het Kurhaus oid inScheveningen?
Best mogelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:12 schreef rietjeszuiger het volgende:
[..]
leeuw...auto.file...peugeot?
quote:De musical Tarzan is de nieuwste Disney-productie die vanaf april 2007 te zien is in het Fortis Circustheater in Scheveningen. De musical Tarzan gaat over een Engels weesjongetje dat na een schipbreuk wordt opgevangen door een apenkolonie. Wanneer Tarzan (gespeeld door Ron Link) als volwassen man voor het eerst weer een mens ontmoet; de mooie Jane Porter (vertolkt door Chantal Jansen), verandert hun leven voorgoed. De prachtige muziek voor deze musical is geschreven door Phil Collins.
Naar de musical Tarzan met een Kurhaus musical arrangement
Wilt u naar de musical Tarzan? Combineer uw bezoek aan de musical dan met een diner of overnachting in het mooie Kurhaus hotel. Het Kurhaus hotel heeft exclusieve rechten op de beste plaatsen in het Fortis Circustheater.
Het Kurhaus Hotel in Scheveningen heeft zes bijzondere musical arrangementen voor u samengesteld zodat uw bezoek aan de musical Tarzan een onvergetelijke ervaring wordt.
Onze Tarzan musical arrangementen:
Tarzan arrangement - vanaf 210 euro per persoon
Jane arrangement - vanaf 230 euro per persoon
Kala arrangement - vanaf 350 euro per persoon
Kerchak arrangement - vanaf 360 euro per persoon
Prof. Porter arrangement - vanaf 132 euro per persoon
Tantor - vanaf 145 euro per persoon
Een Tarzan musical arrangement boeken
Om één van de bijzondere Kurhaus arrangementen te boeken voor de musical Tarzan kunt onze afdeling Reserveringen telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur via telefoonnummer 070-4162630.
Tarzan natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef Orealo het volgende:
Tip 7 van twitter:
Wie is de koning van de jungle?
Nee, de leeuw. Maar Lion King heeft ook daar gedraaid, dus het kan nog steeds met Circus Theater en Scheveningen te maken hebben.quote:
Binky Beer? Want?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:35 schreef DragonFire het volgende:
http://maps.google.com/ma(...)p=12,198.26,,0,-11.6
Daar ligt ie
Dat heeft niks met 1885 te maken.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:12 schreef WLproxy het volgende:
Een Peugeot vis vrachtwagen met michelinbanden ergens bij het circustheater in scheveningen dus?
De auto is in 1885 in Duitsland uitgevonden.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:00 schreef Zeewier het volgende:
[..]
Dat heeft niks met 1885 te maken.
tip 9 - 1+2=3quote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef rickerttt het volgende:
MMmm... erg slim..
maar wat is 9 - 1 + 2 = 3??
Ik gok een coördinatie?
9-1+2= 3 kilo goud?
over dat restaurant weet ik nog niet in welke die ligt,, hoewel ik er wel van ben overtuigt dat ie ergens bij een restaurant ligt...
Volgens mij is dat een schuin stuk vleugel:quote:Op woensdag 22 september 2010 01:24 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
De bovenste lijkt een windmolen?
Heb je gezocht bij de strandtenten waar ze ijs verkopen ?!quote:Op donderdag 23 september 2010 00:01 schreef Perquisite het volgende:
Ik heb gezocht in Scheveningen met 2 maten net. Maar niks gevonden
Krasloten kopenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:33 schreef rickerttt het volgende:
Ik heb een kraslot gekocht..
je krijgt dan elke dag een goude tip..
die van 20 september was een woordzoeker,, ik heb hem al opgelost:
[ link | afbeelding ]
De gouden tip van 21 september was:
De koning van de jungle wappert hier.
Dan die van 22 september, een rebus:
[ link | afbeelding ]
Uit deze rebus komt: in deze stad vindt u veel vissersboten
En die van vandaag is eigenlijk het antwoord op tip 10:
In deze stad liggen drie generaties blauw bloed aan de zee
En ten slotte met 't kraslot een tientje binnegehaalt
waarom dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je gezocht bij de strandtenten waar ze ijs verkopen ?!
[ afbeelding ]
Wapperende leeuw: vlag Zuid Hollandquote:Op donderdag 23 september 2010 16:33 schreef rickerttt het volgende:
Ik heb een kraslot gekocht..
je krijgt dan elke dag een goude tip..
die van 20 september was een woordzoeker,, ik heb hem al opgelost:
[ link | afbeelding ]
De gouden tip van 21 september was:
De koning van de jungle wappert hier.
Dan die van 22 september, een rebus:
[ link | afbeelding ]
Uit deze rebus komt: in deze stad vindt u veel vissersboten
En die van vandaag is eigenlijk het antwoord op tip 10:
In deze stad liggen drie generaties blauw bloed aan de zee
En ten slotte met 't kraslot een tientje binnegehaalt
De eerste goudstaaf t.w.v. ca ¤ 30.000 is nog steeds niet gevonden!quote:Op zondag 26 september 2010 10:39 schreef joris007 het volgende:
Volgens mij issie gewoon al gevonden... Als je de tips nog een beetje hebt gevolgd weet je precies waar je moet zijn, maar daar ligt 'ie echt niet meer.
Volgende week beter
Bespaar je de moeite ook maar ;-), het is in zeeland, de precieze locatie is eigenlijk al zo goed als bekend en er wordt sinds middernacht geloof ik ook al flink gegraven geloof ik, maar niemand die iets kan vinden... Dus toch al weg denk ik zo...quote:Op zondag 26 september 2010 12:22 schreef _Loki het volgende:
Ik denk nog steeds dat het kurhaus het beste is.
Maar het is te ver weg om te checken.
Ja waar dan?quote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef joris007 het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite ook maar ;-), het is in zeeland, de precieze locatie is eigenlijk al zo goed als bekend en er wordt sinds middernacht geloof ik ook al flink gegraven geloof ik, maar niemand die iets kan vinden... Dus toch al weg denk ik zo...
op dat weggetje richting Almere staan heel veel windmolens, misschien daar???quote:Op donderdag 30 september 2010 11:34 schreef DragonFire het volgende:
Sja het staat hier vol windmolens.
Ik wil de rest van de hints wel even weten... iemand?
Tip 01 - De meeste sporten starten op deze locatie.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:34 schreef DragonFire het volgende:
Sja het staat hier vol windmolens.
Ik wil de rest van de hints wel even weten... iemand?
Er zijn een paar windmolen parken in Flevoland.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op dat weggetje richting Almere staan heel veel windmolens, misschien daar???
je moet van de snelweg afslaan en dan kom je op die lange weg met windmolens, rechts kan je varen zwemmen enzo is een soort strandje.
Trouwens check sec 24quote:an endangering, esp. of reputation; exposure to danger, suspicion, etc.: a compromise of one's integrity.
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef DragonFire het volgende:
Tip 07 - 10 cc.
Een band heet zo, misschien brommers of een kartbaan?
Tip 11 - Nederland in het klein.
Madurodam De vorm van Flevoland heeft ook wel wat weg van Nederland.
--> duiden alelmaal op ergens In het middenquote:Gouden Tip 01 - Ik lig middelmatig
Tip 01 - De meeste sporten starten op deze locatie.
Tip 02 - Een compromis.
Tip 03 - Een gulden middenweg.
--> Flevolandquote:Gouden Tip 02 -
Gouden Tip 03 - De jongste provincie van Nederland
Tip 12 - Zonder dijken ben ik nergens.
--> Een driehoekquote:Tip 04 - Utrecht / Zwolle.
Tip 05 - Zwolle / Den Helder.
Tip 06 - Deze vorm is altijd 180 graden.
--> Gebruik een kaart?quote:Tip 11 - Nederland in het klein.
Uit welke tip had je dat op kunnen maken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:12 schreef Kudtstudent het volgende:
ongeveer 35 minuten geleden #goudstaaf 2 was verstopt nabij het Hulkesteijnse bos bij Zeewolde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |