quote:Op donderdag 25 november 2010 18:06 schreef mendelboaz het volgende:
[..]
Denk er trouwens nog wel even over na. Ik heb net 2 mensen gemaild over Brotherhood, als die allebei weigeren wil ik hem wel met je ruilen voor Fable 3. Als hij nog in goede staat is, helemaal krasloos.
Ja, wat dacht je van 17,50quote:Op woensdag 1 december 2010 00:07 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand die hitman: blood money in de aanbieding heeft?
Das wel heel duur, als het gewoon voor de PC is mag hij hem van mij voor 7,50 euro incl hebben...quote:
hij is voor 15,- nieuw te bestellenquote:
Ik bied je voor pgr4 7 euro incl verzenden!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:49 schreef Reneuh het volgende:
Gezocht:
• Assassin's Creed: Brotherhood
• Dragon Age: Origins
Te koop / te ruil:
Assassins Creed 2 (gamehubs versie) - ¤17,-
Racedriver Grid (Classic) - ¤6,-
PGR 4 - ¤6,-
Je hebt PM.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:53 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Ik bied je voor pgr4 7 euro incl verzenden!
haha, ik heb hem geinformeerd, maar ik denk dat dit niet werkt. 12 doet het nog net maar miss kan je beter dan de FRS opzoekenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij is voor 15,- nieuw te bestellenen in sommige FRS' ligt ie voor een tientje. wilt ie m niet ruilen tegen brutal legend toevallig?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Aan RDR en CD:BO kan ik je wel helpen
Wat heb je er voor over?
Ik zoek zelf:
Amped 3, Fable 2 en Army of Two (en AoT: 40th day).
Ik wil af van:
Call Of Duty Black Ops
Red Dead Redemption
Alan Wake
Dead Rising (classic meen ik)
Ik heb Forza 3 en wil hem wel ruilen tegen L4D2. Gaat hier wel alleen om een promo, dus in wit hoesje. Maar beide CD's (Een installatie met meer auto's enzo) doen het gewoon perfect en in perfecte staat.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Te koop/Te ruil:
Left 4 Dead 2
Gezocht:
Goedkope PGR4/Forza 3
10,- incl voor blur!quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb te koop of te ruil:
Halo Reach
Enslaved (Promo)
Cars 3 Race o Rama
Blur
Tegen wat? Ik heb hem nog wel ergens namelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 16:16 schreef MrManiak het volgende:
Iemand die Arkham Asylum heeft en wil ruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |