98% van de Fok!'ers in dat gevalquote:Op woensdag 22 september 2010 21:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Scouting is een schuilnaam voor pilsen.
Wie doet hier allemaal aan scouting?
Ja mang! wat doe jij dan zoal?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef Mulberry het volgende:
Nou stoerrr dat je dronken wordt in een boomhut en brood met chips eet.. dat laatste klinkt meer iets voor een 12jarige. ':') Echt te kansloos, en als je studeert ga je toch op kamers?
da's wel sneu.. dat je zolang nodig hebt om je studie af te maken..quote:Op donderdag 23 september 2010 02:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik weet iig van 1 iemand hier dat diegene op kamers zit, en dat langer doet dan jij je billen zelfstandig kan afvegen.
Het gaat niet om mij hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 07:00 schreef andreas612 het volgende:
[..]
da's wel sneu.. dat je zolang nodig hebt om je studie af te maken..
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef MrPotatoHead het volgende:
9 jaar - touwtjes knopen, hutje bouwen, kompasje volgen enz
16 jaar - bier drinken
zei ik dat dan? blijft sneu btw..quote:
Ik kan je, eerlijk en oprecht, zeggen dat ik er nog nooit uit ben gedronken door iemand die geen lid van scouting was. Ik studeer Geneeskunde in Amsterdam, de grootste zuipstudie in de grootste zuipstad.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zei ik dat dan? blijft sneu btw..
@hamburgerjongen..
bier drinken... fucking woudlopers vallen na 1 blikje malt al uit hun boomhut.. stoer hoor!
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Geneeskunde in Amsterdam, de grootste zuipstudie in de grootste zuipstad.
dus je was liever blijven knopen?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:19 schreef Ypmaha het volgende:
Ik vond het altijd wel leuk. Maar op een gegeven moment werd het alleen maar bierdrinken, en ik kon op dat moment mijn tijd wel beter gebruiken, dus was ik er vanaf gegaan.
toch wel leuk dat je eerlijk en oprecht bentquote:Ik studeer Geneeskunde in Amsterdam, de grootste zuipstudie in de grootste zuipstad.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 17:48 schreef Mulberry het volgende:
Stoer dat je zuipt.:')
Ze vinden dat mooie pakje vast ook geil, zon mooie scoutingoverall
geboren in het jaar 0000, dus reken maar uitquote:Op donderdag 23 september 2010 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Hoe oud is TS eigenlijk?
23 dagen, 9 maanden en 2010 jaar?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
geboren in het jaar 0000, dus reken maar uit
Liever op een veldje achteraf dan in de stad, met brommers. Maar blijkbaar snapt TS de wereld nog niet helemaal.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:29 schreef n8n het volgende:
Ze doen wat ze leuk vinden en vallen niemand er mee lastig. Prima.
naja.. geef haar ongelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 06:28 schreef Rezzy het volgende:
Kennelijk heeft zij af geven op anderen de scouting nodig om zichzelf verheven te voelen.
scouting vond ik altijd wel leuk Britse buldogg en dan iedereen onder uit halen en dan voeten omhoog gooien zodat zei erbij waren of ja vuurtje steken en dan deeg op een stok en dan gezelig ouwe hoeren terwijl je deeg een broodje word waarna je een worst kreeg om die er in te doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 06:28 schreef Rezzy het volgende:
TS is gewoon een verzuurde, achtergestelde troll met kijk op de wereld die waarschijnlijk nog kleiner is dan haar vriendenkring. Kennelijk heeft zij af geven op anderen nodig om zichzelf verheven te voelen.
V.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:37 schreef fratsman het volgende:
Laat iedereen dat ff lekker voor zichzelf bepalen.
Amsterdam de grootste zuipstad noemen..........quote:Op donderdag 23 september 2010 17:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kan je, eerlijk en oprecht, zeggen dat ik er nog nooit uit ben gedronken door iemand die geen lid van scouting was. Ik studeer Geneeskunde in Amsterdam, de grootste zuipstudie in de grootste zuipstad.
Discussiėren over iets wat niet meetbaar is, is niet echt heel handig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Amsterdam de grootste zuipstad noemen..........
(blijft een persoonlijke mening natuurlijk, maar ik ga voor Groningen)
Maar i.d. scoutinglui houden meestal wel van een feestje en aldus zijn het vaak geoefende drinkers
Klopt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Discussiėren over iets wat niet meetbaar is, is niet echt heel handig.
Amsterdam heeft veel zware drinkersquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:42 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Klopt.
En er is denk ik ook niet zoiets als de beste, dat is persoonlijk. Wie van een centrum houd met alleen een leuk bruin cafe is waarschijnlijk zelfs het beste af in jipsingboermussel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |