van je eigen geld neem ik aanquote:Op woensdag 22 september 2010 13:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
rustig maar... ik heb er maar 1 gekocht, voor mij.
En dan slaap ik op het station? Da's juist mijn klacht, ze weigeren een hotel te boeken.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
JULLIE auto.![]()
Dan pak je de laatste trein een dag van te voren.
zijn gullie niet in gemeenschap van goederen en auto getrouwd?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan slaap ik op het station? Da's juist mijn klacht, ze weigeren een hotel te boeken.![]()
En ik zie het niet als ONZE auto, het is V.'s auto, basta.
Moet hij ook de belasting en verzekering betalen?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan slaap ik op het station? Da's juist mijn klacht, ze weigeren een hotel te boeken.![]()
En ik zie het niet als ONZE auto, het is V.'s auto, basta.
* genietquote:Op woensdag 22 september 2010 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik mag voor jezelf hopen dat je het over een chiliburger hebt
We hebben gescheiden rekeningen, dus ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Moet hij ook de belasting en verzekering betalen?
quote:
Je hebt de keuze. Of je pakt de auto. Of je pakt een trein en een hotel.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
En ik zie het niet als ONZE auto, het is V.'s auto, basta. En het zal best lukken om te regelen dat ik met zijn auto kan, het gaat me om het principe, ik wil de keuze hebben om met de trein te gaan. Zeker op zo'n roteind, ik hou helemaal niet van autorijden.
idd. stop winingquote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je hebt de keuze. Of je pakt de auto. Of je pakt een trein en een hotel.
Nee, dat kan niet. Wat een idee....quote:Op woensdag 22 september 2010 13:59 schreef -moppie- het volgende:
V. kan haar natuurlijk ook nog gaan brengen met zijn auto!
daar past ze niet in.quote:
dat kan prima, ik heb geweldige ideeën!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Wat een idee....
Neen, dat heb je niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat kan prima, ik heb geweldige ideeën!
V is denk ik ook niet gek.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Luister, ik het het over V. ik vraag niet of jij het wilt doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |