quote:
okequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:09 schreef ArTiC het volgende:
moppie, zullen we die vrede morgen pas in laten gaan...
[..]
There must be!quote:
Je hebt ze al op!quote:
Ik precies andersomquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik gooi de pinda's altijd weg uit de japanse mix
die zijn het lekkerstquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik gooi de pinda's altijd weg uit de japanse mix
* Denkt na...quote:
stop een pil in je neusquote:
yes, i have nog tits.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu jij 12 kilo bent afgevallen, heb jij nog wel tiet over?
heb je die neus ooit gezien?quote:
Dan moet dat woensdag gebeurd zijn, toen ik was gamenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
J. weet vast wel waar ze gebleven zijn..
kuikentjesquote:
Allemaal? Dat gaat niet passen, heb vandaag een nieuwe lading gehadquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je die neus ooit gezien?
Juup, stop al je pillen in je neus!
ze hebben hier niet allemaal 12 kilo tiet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu jij 12 kilo bent afgevallen, heb jij nog wel tiet over?
Vol van het avondeten? Net gegeten of zo?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:14 schreef Inu het volgende:
Ik heb Kettler chipsMaar ik zit nog te vol van het avondeten
tuurlijk wel, gewoon doorduwen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Allemaal? Dat gaat niet passen, heb vandaag een nieuwe lading gehad
Dat wordt weer dealen dan komend weekendquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Allemaal? Dat gaat niet passen, heb vandaag een nieuwe lading gehad
Nee, gewoon veel opquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
Vol van het avondeten? Net gegeten of zo?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon doorduwen.
ik had een tafeltennistafel (raar woord) van Kettlerquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef -moppie- het volgende:
Kettler chips, ik moet dan denken aan hometrainers, stepapparaten enzo...
morgen ga ik weer braaf na het eten 'sporten'.....
Kipkluifjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel opHad kipkluifjes en aardappelpartjes
Denk het niet, dan heb ik niets.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat wordt weer dealen dan komend weekend
Oh, het heet idd ook Kettlequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef -moppie- het volgende:
Kettler chips, ik moet dan denken aan hometrainers, stepapparaten enzo...
morgen ga ik weer braaf na het eten 'sporten'.....
jawel. geldquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Aha, maar belangrijker.. zijn ze lekker?
Ik heb ze nog nooit gehad.
truste Leviquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:24 schreef -moppie- het volgende:
ik denk dat ie beter weer kan gaan roken
ik heb alleen kaas in plakjesquote:
Dat vind ik wel lekker.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef -moppie- het volgende:
met kaas dan... me likes geroosterde boterhammen,.
Spannend.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef ArTiC het volgende:
website 1.0 aan het deleten
dan zodadelijk de beta van website 2.0 weer uploaden
Doe maar, ik ben blond he..quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een sarcasme smiley erbij posten
ik ook niet, 3x klikken en de computer doet de restquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet, 3x klikken en de computer doet de rest
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet, 3x likken en de computer doet de rest
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:48 schreef -moppie- het volgende:
zullen we een lolly voor hem kopen?
nee nu...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Morgenavond on 22:30 uur bij de Rijdende rechter.
Wij kijken dit nooit en ik begrijp nu ook weer waarom.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oeps, mijn vrouw zit dus een programma te kijken dat zij gisteren opgenomen heeft
Het is en blijft een rechter, dus dat zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wij kijken dit nooit en ik begrijp nu ook weer waarom.
Wat een eikel is hij toch!
Die stem en de toon waarop hij spreekt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is en blijft een rechter, dus dat zegt al genoeg.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:57 schreef -moppie- het volgende:
de kamelen komen mee naar de studio wanneer hij zijn oordeel velt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die stem en de toon waarop hij spreekt.
Shoarma.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef ArTiC het volgende:
Mr. Frankie Visser is een held jongens en meisjes
pikzwarte negersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:17 schreef -moppie- het volgende:
het is net of ze dubbele lippen heeft.
Hebben (vrijwel) alle vrouwen...buitenste en binnenste lippen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:17 schreef -moppie- het volgende:
het is net of ze dubbele lippen heeft.
kan je nagaan hoe lelijk die halsband is.quote:
voor het vaderlandquote:
aan mij denkenquote:
quote:
website 1.0 gedelete en website 2.0 geuploadquote:
Febbie St. Claire is ook weer wakkerquote:
lolquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Febbie St. Claire is ook weer wakker
Dus geen 3 x klikken en klaar deze maalquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
website 1.0 gedelete en website 2.0 geupload
ondanks alle voorbereidingen werkt ie niet...nu mot ik de basis installeren en dan alle extra componenten, plugings en modules weer los installeren en configgen #huil
nee dat niet, lukte niet meer, hij was te lam/zat!quote:Op woensdag 22 september 2010 08:26 schreef FUFR het volgende:
ze hep een beurt gehad, dat lees je zo
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:09 schreef ArTiC het volgende:
's ochtends om 6 uur aan r8 denken omdat je achter een slome gare ouwe volvo vastzit
en nee, het was hem niet...veel te vroeg.
oh je zit nog boordevol verlangingsquote:Op woensdag 22 september 2010 08:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee dat niet, lukte niet meer, hij was te lam/zat!
stom wijf is boos omdat ik ze stom wijf noemdequote:
J kenende zat de koelkast nog vol.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:28 schreef FUFR het volgende:
ook mooi, vrouw heel veel last van rug
tja, moet je niet in je eentje menen een koelkast in de schuur te moeten zetten..
Ben net weer binnen, is heeeerlijk buiten in het zonnetje. Wordt een heerlijke dag denk ik, vandaag weer lekker wandelen of fietsen met Evi.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:29 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
J kenende zat de koelkast nog vol.
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:26 schreef FUFR het volgende:
ze hep een beurt gehad, dat lees je zo
of wat vrijwilligerswerk?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben net weer binnen, is heeeerlijk buiten in het zonnetje. Wordt een heerlijke dag denk ik, vandaag weer lekker wandelen of fietsen met Evi.
neej, was al een maand leeg..quote:
ja, om dit soort dingen echt wel. Dom doen om niks. en wat bereik je er mee?quote:
Eerst eigen tuin.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
of wat vrijwilligerswerk?
Onze speeltuin mag wel geschoffeld worden
oh, dan praten we met echo, o, o, oquote:
racistquote:
Nu even serieus (jawel jij leest het goed). Na het stoppen met roken, ben jij meer gaan eten en/of drinken? En ben jij aangekomen in gewicht? Ik vraag mezelf dit serieus af omdat het aankomen in gewicht vaker voorkomt na het stoppen met roken.quote:
Nee, we hebben lambrisering en glasvezelbehang op de wc.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh, dan praten we met echo, o, o, o
Ik doelde eigenlijk op mijn eigen post ergens daarboven!quote:Op woensdag 22 september 2010 08:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, om dit soort dingen echt wel. Dom doen om niks. en wat bereik je er mee?
een kapotte rug en een hele klaagzang aan mn hoofd.
plonsquote:Op woensdag 22 september 2010 08:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, we hebben lambrisering en glasvezelbehang op de wc.
Ik heb de webcam uit gelaten.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee, jij neemt ons mee als je gaat kakken
Geen slecht woord over mijn held ja!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die stem en de toon waarop hij spreekt.
ik rook nog een paar sigs per dag, mijn body (goddelijk as it is. serieus) komt niet op gang zonder ochtend sig. (op dit moment nog niet gerookt) Aangezien ik bijna dagelijks 1 jointje rook 's avonds, rook ik dus nog wel technisch gezien.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu even serieus (jawel jij leest het goed). Na het stoppen met roken, ben jij meer gaan eten en/of drinken? En ben jij aangekomen in gewicht? Ik vraag mezelf dit serieus af omdat het aankomen in gewicht vaker voorkomt na het stoppen met roken.
ja die visualisatie hoeft niet. ga werken of zo.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
Krijg je he... stop allemaal dames in hetzelfde topic en dan worden ze uiteindelijk een keer in dezelfde periode ongesteld.
BTW, ik doe hier niet aan mee!
lups dingquote:Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef -moppie- het volgende:
ongesteld zijn is zwaar kut en altijd dan heb ik kei veel zin in sex en Colt vaart niet over de rode zee (ik trouwens ook niet) en daar word je dan zwaar gefrustreerd van enzo....
En heeft een pesthumeur.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja die visualisatie hoeft niet. ga werken of zo.
Levi is ook al ongesteld.
Ah, vandaar dat ik zo'n ordinaire seksdroom had vannachtquote:Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef -moppie- het volgende:
ongesteld zijn is zwaar kut en altijd dan heb ik kei veel zin in sex en Colt vaart niet over de rode zee (ik trouwens ook niet) en daar word je dan zwaar gefrustreerd van enzo....
was ie ordi?quote:Op woensdag 22 september 2010 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik zo'n ordinaire seksdroom had vannacht![]()
Ik moet er echt niet aan denken dat iemand me aanraakt als ik ongesteld ben. Mijn hele lijf doet pijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef -moppie- het volgende:
als je veel negers ordi vindt..quote:
Maar jij hebt helemaal geen cyclusquote:Op woensdag 22 september 2010 08:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken dat iemand me aanraakt als ik ongesteld ben. Mijn hele lijf doet pijn.
en terecht, je zit dan in je onreine periode en zou eigenlijk in de schuur moeten slapenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken dat iemand me aanraakt als ik ongesteld ben. Mijn hele lijf doet pijn.
lang zwart haarquote:Op woensdag 22 september 2010 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, man met lang zwart haar![]()
![]()
Onder de does!
Ik was te laat met ring wisselen.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar jij hebt helemaal geen cyclus
chippengaylequote:Op woensdag 22 september 2010 08:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
lang zwart haar![]()
sorry, je mag hem houden!
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
lang zwart haar![]()
sorry, je mag hem houden!
Een inniaan!quote:Op woensdag 22 september 2010 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, man met lang zwart haar![]()
![]()
Onder de does!
Ik ben heul niet skraal.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Houdt gij die skrale rooie maar lekker dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
in vergelijks met de kamerolifantjes hier wel jaquote:
want net gepoeptquote:
Niet waar.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dan hettie gewoon 'ne skrale kop!
sprak zij die net 12 kilo tieten kwijt is geraakt.quote:
Er zijn er weer 3 bij gekomen.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
sprak zij die net 12 kilo tieten kwijt is geraakt.
Ik heb lekker nog een handjevol over!quote:Op woensdag 22 september 2010 08:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
sprak zij die net 12 kilo tieten kwijt is geraakt.
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:59 schreef -moppie- het volgende:
Hoofd mag wel wat dikker, vallen de rimpels niet zo op!
das meer dan genoegquote:Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb lekker nog een handjevol over!
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:59 schreef -moppie- het volgende:
Hoofd mag wel wat dikker, vallen de rimpels niet zo op!
quote:
Die eene?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef -moppie- het volgende:
Colt, je nichtje is jarig vandaag!
Ruler of all the hooibalen, banden en boarding.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:17 schreef ColtZ40 het volgende:
http://www.gpupdate.net/nl/videos/451/verstappens-finest-hour/
Jos the Boss
gelucht? nee, zit hier nog binnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:02 schreef Levitation het volgende:
En al gelucht, moppie? Of zit je nog honger te lijden?
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gelucht? nee, zit hier nog binnen.
en de kantine is NU open dus ik ben broodje halen!
ZH is zo vies!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:47 schreef FUFR het volgende:
ik weet het nog niet, kauw al de hele dag op ZH, maar wil nu een broodje of 3 rauwe ham oid.
ja maar ik kon er niks aan doen, mijn hersens wilde broodje gezond zeggen maar het kwam er als chiliburger uitquote:
misschien moet je je bestelling de volgende keer op een briefje schrijven en die aan de kantinemevrouw geven.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar ik kon er niks aan doen, mijn hersens wilde broodje gezond zeggen maar het kwam er als chiliburger uit
zeg ik ben bijna 44, dan heb je geen briefje meer als je boodschaps gaat doenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien moet je je bestelling de volgende keer op een briefje schrijven en die aan de kantinemevrouw geven.
Als je zo groot bent dat je het zonder briefje kan, moet je natuurlijk wel het juiste kopen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg ik ben bijna 44, dan heb je geen briefje meer als je boodschaps gaat doen
Nou, ik heb zo'n gevoel dat je het nog wel nodig hebt!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg ik ben bijna 44, dan heb je geen briefje meer als je boodschaps gaat doen
Wat is er mis met om 6 uur aanrijden?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Levitation het volgende:
Blegh, ik moet binnenkort om 8 uur in Emmen zijn en ze weigeren een hotel te boeken.Bezuinigen op de verkeerde dingen.
![]()
WTF, dan moet je heel vroeg vertrekken.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Levitation het volgende:
Blegh, ik moet binnenkort om 8 uur in Emmen zijn en ze weigeren een hotel te boeken.Bezuinigen op de verkeerde dingen.
![]()
*kuch* half zesquote:Op woensdag 22 september 2010 13:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat is er mis met om 6 uur aanrijden?
wat?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb er net ook maar een gehaald.
Half 6 en wat er mis mee is? Dat ik liever niet rij als mij lijf nog slaapt, zeker geen ritten van 2,5 uur.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat is er mis met om 6 uur aanrijden?
Sta om drie uur op dan ben je om half zes wel wakker. En zet V op de fiets.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Half 6 en wat er mis mee is? Dat ik liever niet rij als mij lijf nog slaapt, zeker geen ritten van 2,5 uur.Oh, en ik heb geen eigen auto, detail.
Dan nog is het ZIJN auto en niet de mijne. Ze gaan er vanuit dat ik een auto heb, wat natuurlijk gewoon raar is.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Sta om drie uur op dan ben je om half zes wel wakker. En zet V op de fiets.
Ik denk dat je wel weet wat er gebeurd als dit echt zo is he!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een Ipad. Nee, twee. Een voor jou en een voor mij.
ik mag voor jezelf hopen dat je het over een chiliburger hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb er net ook maar een gehaald.
Wat zeggen ze dan als jij aangeeft dat je geen vervoer hebt.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan nog is het ZIJN auto en niet de mijne. Ze gaan er vanuit dat ik een auto heb, wat natuurlijk gewoon raar is.
Oh en als ik om 3 uur opsta, slaap ik om 5.30 allang weer.![]()
JULLIE auto.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan nog is het ZIJN auto en niet de mijne. Ze gaan er vanuit dat ik een auto heb, wat natuurlijk gewoon raar is.
Oh en als ik om 3 uur opsta, slaap ik om 5.30 allang weer.![]()
rustig maar... ik heb er maar 1 gekocht, voor mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat er gebeurd als dit echt zo is he!
van je eigen geld neem ik aanquote:Op woensdag 22 september 2010 13:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
rustig maar... ik heb er maar 1 gekocht, voor mij.
En dan slaap ik op het station? Da's juist mijn klacht, ze weigeren een hotel te boeken.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
JULLIE auto.![]()
Dan pak je de laatste trein een dag van te voren.
zijn gullie niet in gemeenschap van goederen en auto getrouwd?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan slaap ik op het station? Da's juist mijn klacht, ze weigeren een hotel te boeken.![]()
En ik zie het niet als ONZE auto, het is V.'s auto, basta.
Moet hij ook de belasting en verzekering betalen?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan slaap ik op het station? Da's juist mijn klacht, ze weigeren een hotel te boeken.![]()
En ik zie het niet als ONZE auto, het is V.'s auto, basta.
* genietquote:Op woensdag 22 september 2010 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik mag voor jezelf hopen dat je het over een chiliburger hebt
We hebben gescheiden rekeningen, dus ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Moet hij ook de belasting en verzekering betalen?
quote:
Je hebt de keuze. Of je pakt de auto. Of je pakt een trein en een hotel.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
En ik zie het niet als ONZE auto, het is V.'s auto, basta. En het zal best lukken om te regelen dat ik met zijn auto kan, het gaat me om het principe, ik wil de keuze hebben om met de trein te gaan. Zeker op zo'n roteind, ik hou helemaal niet van autorijden.
idd. stop winingquote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je hebt de keuze. Of je pakt de auto. Of je pakt een trein en een hotel.
Nee, dat kan niet. Wat een idee....quote:Op woensdag 22 september 2010 13:59 schreef -moppie- het volgende:
V. kan haar natuurlijk ook nog gaan brengen met zijn auto!
daar past ze niet in.quote:
dat kan prima, ik heb geweldige ideeën!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Wat een idee....
Neen, dat heb je niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat kan prima, ik heb geweldige ideeën!
V is denk ik ook niet gek.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Luister, ik het het over V. ik vraag niet of jij het wilt doen!
nee hoor!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef Levitation het volgende:
naja, laat ook eigenlijk maar. Blijkbaar vinden jullie het normaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |