ja maar ik kon er niks aan doen, mijn hersens wilde broodje gezond zeggen maar het kwam er als chiliburger uitquote:
misschien moet je je bestelling de volgende keer op een briefje schrijven en die aan de kantinemevrouw geven.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar ik kon er niks aan doen, mijn hersens wilde broodje gezond zeggen maar het kwam er als chiliburger uit
zeg ik ben bijna 44, dan heb je geen briefje meer als je boodschaps gaat doenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien moet je je bestelling de volgende keer op een briefje schrijven en die aan de kantinemevrouw geven.
Als je zo groot bent dat je het zonder briefje kan, moet je natuurlijk wel het juiste kopen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg ik ben bijna 44, dan heb je geen briefje meer als je boodschaps gaat doen
Nou, ik heb zo'n gevoel dat je het nog wel nodig hebt!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg ik ben bijna 44, dan heb je geen briefje meer als je boodschaps gaat doen
Wat is er mis met om 6 uur aanrijden?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Levitation het volgende:
Blegh, ik moet binnenkort om 8 uur in Emmen zijn en ze weigeren een hotel te boeken.Bezuinigen op de verkeerde dingen.
![]()
WTF, dan moet je heel vroeg vertrekken.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Levitation het volgende:
Blegh, ik moet binnenkort om 8 uur in Emmen zijn en ze weigeren een hotel te boeken.Bezuinigen op de verkeerde dingen.
![]()
*kuch* half zesquote:Op woensdag 22 september 2010 13:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat is er mis met om 6 uur aanrijden?
wat?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb er net ook maar een gehaald.
Half 6 en wat er mis mee is? Dat ik liever niet rij als mij lijf nog slaapt, zeker geen ritten van 2,5 uur.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat is er mis met om 6 uur aanrijden?
Sta om drie uur op dan ben je om half zes wel wakker. En zet V op de fiets.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Half 6 en wat er mis mee is? Dat ik liever niet rij als mij lijf nog slaapt, zeker geen ritten van 2,5 uur.Oh, en ik heb geen eigen auto, detail.
Dan nog is het ZIJN auto en niet de mijne. Ze gaan er vanuit dat ik een auto heb, wat natuurlijk gewoon raar is.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Sta om drie uur op dan ben je om half zes wel wakker. En zet V op de fiets.
Ik denk dat je wel weet wat er gebeurd als dit echt zo is he!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een Ipad. Nee, twee. Een voor jou en een voor mij.
ik mag voor jezelf hopen dat je het over een chiliburger hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb er net ook maar een gehaald.
Wat zeggen ze dan als jij aangeeft dat je geen vervoer hebt.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan nog is het ZIJN auto en niet de mijne. Ze gaan er vanuit dat ik een auto heb, wat natuurlijk gewoon raar is.
Oh en als ik om 3 uur opsta, slaap ik om 5.30 allang weer.![]()
JULLIE auto.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan nog is het ZIJN auto en niet de mijne. Ze gaan er vanuit dat ik een auto heb, wat natuurlijk gewoon raar is.
Oh en als ik om 3 uur opsta, slaap ik om 5.30 allang weer.![]()
rustig maar... ik heb er maar 1 gekocht, voor mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat er gebeurd als dit echt zo is he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |