Een GIMPquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
- Stuk of 5.
- Jep, Rhythmbox herkent de iPhone
- OpenOffice, Pidgin
- Transmission
Je download de Ubuntu ISO, mount hem in Daemon Tools, en dan komt er (in Windows) een installer. Selecteer 'Install in Windows', vul een paar dingen zoals je wachtwoord in en gaan doet uw. Stuk makkelijker dan een gewone install.quote:
Voor het OS zou ik ca. 10Gb (ruim gerekend) rekenen. Wat je daarnaast aan data wil gebruiken, moet je daarbij optellen. 20Gb zit je wel goed voor een leuke beginsituatie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Ah tof. En nog een paar vraagjes voordat ik overstap op de bèta:
- Hoeveel GB neemt het in gebruik van de C-schijf?
Ik heb dingen gelezen dat de i-apparatuur beter wordt ondersteund, maar ik weet er zelf niks van. iTunes werkt in ieder geval niet, maar daar zijn alternatieven voor. (Rythmbox)quote:- Ik heb een iPhone met iTunes. Werkt dat ook op ubuntu?
Foto's en Surfen no problemquote:- Ik bewerk graag foto's, surf graag en maak veel gebruik van MS Office.
Geen enkel probleemquote:- En ik kuik graag met torrents, vooral uTorrent.
quote:Wie o wie geeft mij antwoord?
Inderdaad, da's enigszins een domper, want die zou in eerste instantie wel in deze versie verschijnen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:03 schreef ZodiaX het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op Gnome 3.0
Maar die komt pas in 2011 uit
Ik zou gewoon de eerste optie aanraden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Niet bij 'Install in Windows', dan gaat het automatisch.
Menu Places brengt je in je homefolder of de submappen daarvan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:12 schreef o.us het volgende:
Nou, ik heb hem gedownload. Ziet er echt fijn uit! Maar hoe moet ik beginnen?
Hoe kom ik bij mijn folders waar ik mijn andere bestanden heb staan?
Volgens mij kun je deze niet syncen ofwel? Ik in ieder geval niet met mijn iPad. Daarvoor draai ik OSX in VirtualBox.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:14 schreef Trollface. het volgende:
[..]
- Jep, Rhythmbox herkent de iPhone
Bovenaan het menu, bij Locatiesquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:12 schreef o.us het volgende:
Nou, ik heb hem gedownload. Ziet er echt fijn uit! Maar hoe moet ik beginnen?
Hoe kom ik bij mijn folders waar ik mijn andere bestanden heb staan?
Oh, Nederlandsquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Bovenaan het menu, bij Locaties
Heb je wel gewoon internet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:22 schreef o.us het volgende:
En hij wilt mijn mp3's niet afspelen en ook niet de benodigde plugins downloaden :.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Anders postte ik dit toch niet vanaf Ubuntu.
None of the packages were installed. En als ik op ok klik gaat het niet weg.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat voor melding krijg je dan, als je de plug-in wil installeren?
Draait misschien tegelijkertijd de updatemanager? En heb je je wachtwoord eerst ook ingegeven?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:28 schreef o.us het volgende:
[..]
None of the packages were installed. En als ik op ok klik gaat het niet weg.
Dat heb ik zeer zeker gedaan toen ik het moest invullen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Draait misschien tegelijkertijd de updatemanager? En heb je je wachtwoord eerst ook ingegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |