Ja, maar dan krijg je alleen andere randen en andere achtergronden. Maar geen balken en zoquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je weet hoe je thema's uit kan zoeken?
Mijn desktop heette (is doodquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
Hmmm, moeilijk moeilijk.
Ik vind de interface van Meego aanzienlijk fraaier dan die van Ubuntu netbook.
Maar... Meego is echt nog een beetje TE niet af. Wel leuk om mee te fröbelen natuurlijk (yay - programmas compileren ipv goedgevulde repositories - hoe retro cutting edge).
UNE is wat zwaarder en trager - maar wel meteen werkend, makkelijker te updaten enzovoorts...
Wat is wijsheid?
[..]
Toevallig- mijn systeem heet ATuin![]()
is dat een desktop of een notebook? De 2 met versienummer 33 die hierboven staan zijn notebooks.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik loop ook voor?![]()
$ uname -a
Linux ubuntu 2.6.35-22-generic #34-Ubuntu SMP Sun Oct 10 09:24:00 UTC 2010 i686 GNU/Linux
Meestal is het een dock. Zoek op het web maar eens naar gDesklets, aDesklets, gnome-do, docky, awn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Aaargh. Hoe doen jullie dat, al die flitsende uiterlijken??? Hij ziet er bij mij gewoon hetzelfde uit, alleen de kleur van de vensterborders was ineens weer poepbruin.
Ziet er inderdaad gaaf uit! Flitsend achtergrondje doet een hoopquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Chrome is veel sneller, FF wil nog wel eens blijven hangen met veel tabs open.
Netbook is ook up to date nu, ziet er echt veel beter uit dan 10.04:
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat je de klok nog niet op 24 uurs formaat kan zetten, schijnt een bug te zijn
Als je update, of je /home partitie behoudt, worden ook je theme-instellingen behouden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Aaargh. Hoe doen jullie dat, al die flitsende uiterlijken??? Hij ziet er bij mij gewoon hetzelfde uit, alleen de kleur van de vensterborders was ineens weer poepbruin.
Gebeurt wat?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:09 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
waarom gebeurt dit als iksommige programma's (meestal Skype) afsluit?![]()
[10.04]
Alles wat met gnome ook kan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat kun je eigenlijk wel en niet met de netbook versie?
Die lelijke windowsbordersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad gaaf uit! Flitsend achtergrondje doet een hoop
[..]
Als je update, of je /home partitie behoudt, worden ook je theme-instellingen behouden.
[..]
Gebeurt wat?
ALT+F2 gconf-editor uitvoeren dan krijg je weer dat nostalgische regedit gevoel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
alt+f2 is trouwens geniaal. Niks nieuws, maar voor mensen die net met ubuntu starten hendig sjiek.
Kies een andere mirror. Leaseweb ofzo, die heeft 2gbit hangenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:46 schreef Rivalo het volgende:
Ik zoek nog steeds een goede Cue Splitter voor linux waar je ook FLAC en Wav mee kunt splitten.
Ben er nu eentje aan het downloaden alleen de bandwith van ubuntu begeeft het...
Ik heb hem nu alleen dit werkt met Commandline, en dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kies een andere mirror. Leaseweb ofzo, die heeft 2gbit hangen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:58 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik heb hem nu alleen dit werkt met Commandline, en dat wil ik niet.
Ik bedoel dat ik nu een cue splitter heb die werkt met de commandlinequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik snap niet wat je doet? System>administration>software sources>andere mirror kiezen (1e tab)
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:10 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik nu een cue splitter heb die werkt met de commandline
Alleen dat vind ik veel te grote omweg voor alleen een paar mp3'tjes splitten. Maar ik heb geloof ik al weer wat anders gevonden.
Alsof ik dat niet gelezen hadquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.ubuntu.com/netbook/get-ubuntu/download
?
Klopt. Nu niet meer gelukkigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet gelezen had![]()
Die USB loader die daar stond was outdated oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |