Dat werkt prima, zolang je maar eerst windows installeert of heb geinstalleerd en dan pas Ubuntu.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef o.us het volgende:
Vraagje: Net zoals je Windows naast Mac OS X kan draaien, kan je ook Ubuntu naast Vista draaien?
Ik draai al Windows Vista. Dus hoef ik 'm maar te installen en het redt zichzelf wel of?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:04 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat werkt prima, zolang je maar eerst windows installeert of heb geinstalleerd en dan pas Ubuntu.
Ubuntu herkend Windows en voegt die netjes toe aan een bootmenu.
Dat dus!quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:04 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Dat werkt prima, zolang je maar eerst windows installeert of heb geinstalleerd en dan pas Ubuntu.
Ubuntu herkend Windows en voegt die netjes toe aan een bootmenu.
Jep. Gewoon downloaden, branden op een CD en de rest gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik draai al Windows Vista. Dus hoef ik 'm maar te installen en het redt zichzelf wel of?
De dvd-speler van mijn laptop is kaput. Werkt 't ook gewoon op een 16GB USB-stick?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jep. Gewoon downloaden, branden op een CD en de rest gaat vanzelf.
Download de Ubuntu-ISO, mount hem en kies 'Install in Windows'quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik draai al Windows Vista. Dus hoef ik 'm maar te installen en het redt zichzelf wel of?
Dat kan ook als het goed is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef o.us het volgende:
[..]
De dvd-speler van mijn laptop is kaput. Werkt 't ook gewoon op een 16GB USB-stick?
Mounten met Daemon Tools o.i.d. werkt ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef o.us het volgende:
[..]
De dvd-speler van mijn laptop is kaput. Werkt 't ook gewoon op een 16GB USB-stick?
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mounten met Daemon Tools o.i.d. werkt ook.
Elke versie krijgt een naam.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik dacht dat alleen nieuwe major releases een nieuwe naam kregen? Lucid Lynx is toch versie 10? En nu 10.10 heeft weer een nieuwe naam?
Nope, hij installeert dan de files op je Windows-schijf 'naast' je Windows als je 'Install in Windows' kiestquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat heb ik ookBen alleen bang dat Windows dan pleite gaat.
Voor de beginner is het beter om die eerste optie te doen. Install side-by-side.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef ZodiaX het volgende:
voorbeeldje hoe het eruit ziet bij installatie..
[ afbeelding ]
Ah tof. En nog een paar vraagjes voordat ik overstap op de bèta:quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nope, hij installeert dan de files op je Windows-schijf 'naast' je Windows
Gaat makkelijker worden volgens mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef ZodiaX het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik moet de eerste optie kiezen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef ZodiaX het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bij 'Install in Windows', dan gaat het automatisch.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Dus ik moet de eerste optie kiezen?
Ik snap je ff nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Niet bij 'Install in Windows', dan gaat het automatisch.
- Stuk of 5.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Ah tof. En nog een paar vraagjes voordat ik overstap op de bèta:
- Hoeveel GB neemt het in gebruik van de C-schijf?
- Ik heb een iPhone met iTunes. Werkt dat ook op ubuntu?
- Ik bewerk graag foto's, surf graag en maak veel gebruik van MS Office en zit vaak op MSN.
- En ik kuik graag met torrents, vooral uTorrent.
Wie o wie geeft mij antwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |