Preciesquote:Op woensdag 22 september 2010 17:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoezo, is toch logisch? En sowieso hadden we een tijd geleden afgesproken om dat gewoon altijd te doen, zodat je geen ruzie krijgt over 'waarom bij mij wel en bij die ander niet'..
Sorry, mij niet niet gelaten, maar het antwoord bleef ook op zich wachten hé...quote:
Gast. Zelf lopen zeiken als iemand 10 minuten met een vraag wacht en nu niet willen dat jouw punt wordt ingenomen. Treurig.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sorry, mij niet niet gelaten, maar het antwoord bleef ook op zich wachten hé...
Ik zeg net: mij niet gelaten. Leer lezen kerel.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gast. Zelf lopen zeiken als iemand 10 minuten met een vraag wacht en nu niet willen dat jouw punt wordt ingenomen. Treurig.
Meestal Wawel, volgens mij kent het Pools de v niet eensquote:
Je antwoord was 14.48. Het punt gegeven om 15.03 dus dat is geen excuusquote:Op woensdag 22 september 2010 17:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Sorry, mij niet niet gelaten, maar het antwoord bleef ook op zich wachten hé...
Nou val ik niet zo snel over buitenlands taalgebruik, maar deze was echt niet duidelijk. En het ging vooral om je laatste toevoeging dat hunnie ook niet snel genoeg was boehoe.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zeg net: mij niet gelaten. Leer lezen kerel.
Dat was sarcasme tbh.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou val ik niet zo snel over buitenlands taalgebruik, maar deze was echt niet duidelijk. En het ging vooral om je laatste toevoeging dat hunnie ook niet snel genoeg was boehoe.
Dan mag je nog wel even een cursus volgen, want dit was by far geen sarcasmequote:
Nee, maar ga je nu heus blijven reagerenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel even een cursus volgen, want dit was by far geen sarcasme.
Warehouse 13quote:Op woensdag 22 september 2010 17:57 schreef banaantjeEE het volgende:is an American science fiction series that premiered on July 7, 2009 on Syfy. The series follows United States Secret Service agents Myka Bering (Joanne Kelly) and Peter Lattimer (Eddie McClintock) as they are reassigned to the government's secret
, which houses supernatural "artifacts".
Wat is?
Stand # 2045:quote:
Stand # 2045:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |