Op welk internet zoek jij?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:39 schreef anonymos het volgende:
kon hem nergens op internet vinden, dat was het probleem.
En dan verwoord je het nog netjes...quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:40 schreef Dennis101 het volgende:
Dit is toch wel 1 van de domste vragen van de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:39 schreef anonymos het volgende:
kon hem nergens op internet vinden, dat was het probleem.
nee, het is nu de tas van TSquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef Vreemde_Vogel het volgende:
Het is de tas van Discovery Channel.
Gedurfde uitspraak hoor! Ik vermoed dat er bovendien 'Discovery Channel 7' op staat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef Brawler het volgende:
Na een tijdje geconcentreerd naar je foto gekeken te hebben, ga ik er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk vanuit dat het een tas is van Samsonite Outlab, hoogstwaarschijnlijk de X+III Laptop Backpack, met als unieke feature een Super Resistant Laptop Compartment.
Als ik het goed zie, schat ik dat hij zo'n 1,02 kg weegt en een inhoud van om en nabij de 19,50 liter heeft.
Maar pin me er niet op vast!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef Klonk het volgende:
Snel naar je moeder rennen, die is vast ontzettend trots op je nu
ja, soms, heel soms, daarom hebben wij ook geen kinderenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Soms zijn ze zo lief he die kinders
Zo waar!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, soms, heel soms, daarom hebben wij ook geen kinderen
ok, en nu?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
maak snel een foto van dit topic en print het uit
straks aan je moeder laten zien, krijg je een doosje rozijntjes omdat je zo slim bentquote:
Eastpak.quote:
nou, inderdaad..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
jaja, zo kom je ze maar zelden tegen!
alsjeblieft nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
is dit zo'n topic wat voor straf open blijft?
ik heb ze zelden zo dom als jij/deze gezien, dit topic blijft voor altijd open, en wordt ingelijstquote:
hmm, dat zegt wat op FOK! he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ze zelden zo dom als jij/deze gezien, dit topic blijft voor altijd open, en wordt ingelijst
quote:
"ff kijken of jullie scherp zijn"quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Klonk het volgende:
Dus wacht ff, je typt hier alle gegevens in en je weet dus precies welke tas het is en dan vraag je ons welke tas dit is![]()
dat kan ook nog, net de hele discovery site afgezocht. verkochten ze helemaal geen tassenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij had Samsonite ook zo'n ding, die lijkt hier wel een beetje op. Outlaw, Outlab zoiets kan dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Hoe weet jij dat zo zeker??!! Heb je er zelf ook eentje gewoonnen of watquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgens mij is dat zo tas die je kon winnen bij discovery![]()
een Samsonite Outlab X+III Laptop Backpack als ik het goed heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |