Oké!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe jij maar, jij bent vast goed in het schrijven van een hysterisch enthousiaste OP.![]()
Oké!Welneequote:En mijn ass is huger dan die van jou hoor!
Nee dat had ik niet, had een pietsie schuim in bad, dat rook ikquote:Ow, Greys, kwam bij jou ook Odeur de plastic naar boven? Want dat was wel een beetje jammer.![]()
Ik lachte eerst keihard om de optie dat je geurolie erbij kon doen (wahahaha, wij hebben Lush, stelletje lutsers!) Maar misschien dat ik het toch een keertje doe om de nieuwe mat lucht uit de pijpleiding te krijgen.
Hey, zie je vraag nu pas. Was de hele dag de hort op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh oke. Ze drinken uit een fontein hier maar dan ben ik gerust gesteld want vlooien hebben mijn binnenratjes niet, dank je
Foto!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:34 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben een klein bankje gekocht. Is eigenlijk een voetenbankje, maar omdat ie vrij breed is, is het hier in huis een poezenbankje. We noemen het Bank-i-moon.
Heb je haar al liefdevol toegesproken vandaag?quote:
Done.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Goodbye!
Cat: Bubbel je kuip uit: bubbelmat!
Take it away!
ff uploadenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een bijzettafeltje nodig?
Jij zit te wachten op een topic van mijn buurman over zijn idiote buurman die 's morgens in zijn badjas tegen een conifeertje staat te praten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Heb je haar al liefdevol toegesproken vandaag?![]()
Wel een beetje aanmoedigen he?
Past qua kleur niet in ons huis :quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een bijzettafeltje nodig?
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op een topic van mijn buurman over zijn idiote buurman die 's morgens in zijn badjas tegen een conifeertje staat te praten?
Wel het potje recht houden!quote:
Het is ook wel jammer dat ie 25x50 is. Ik had wel verwacht dat ie tenminste 40x45 zou zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Past qua kleur niet in ons huis :![]()
Dat pak jodenkoeken daarentegen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |