Van waar naar waar gaat je treinreis dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik word bijna elke dag gecontroleerd, in de intercity. Welk tijdstip dan ook.
Arnhem - Utrechtquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Van waar naar waar gaat je treinreis dan?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef DutchErrorist het volgende:
Moet je maar beter met je spullen omgaan.
Nee, dit is buiten hun schuld om.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef gojim het volgende:
Man man, is het niet mogelijk de kosten hiervoor te declareren?
Hoax, er is geen enkel station vanwaar je 12 euro moet betalen voor een retourtje Eindhoven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:54 schreef gojim het volgende:
Kut k*nker ben mijn klote ov chipkaart kwijt!!!!!
Tnx 2 that mag ik nu fijn 2 weken lang 12 euro neerleggen voor een fakking retour, aangezien TU eindhoven niet om de hoek is
Valt wel mee toch?quote:
Voor de TS wel, want die heeft nu een gigantisch probleem!!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef CasselerRIP het volgende:
Mensen! Aan het aantal uitroeptekens te zien is dit een serieus topic.
hoaxquote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef BlackLining het volgende:
Schaf een OV-Stripkaart aan dan. Kun je bij elke supermarkt krijgen.
Ik wacht nu ook al 15 dagen, en ik had m'n ov-studenten kaart dubbel, dus activeren op zich duurt al kkr lang.quote:Op zondag 3 oktober 2010 02:01 schreef gojim het volgende:
[..]
hoax
kutkanker, ik heb aangevraagd vorig week woensdag en ze hadden mij binnen 10 dagen beloofd, geen werkdagen, het is nog steeds niet binnen en ik heb maandag een belangrijk interview op TU, ben al anderhalf week niet naarb elangrijke colleges gemist!
Ik haat dit rechtse kutland, studeren is weer voor de rijkgestolen chineesslavenhandelende elite![]()
![]()
TU Delft > TU/equote:Op zondag 3 oktober 2010 03:29 schreef luckass het volgende:
TS komt nou niet over alsof hij aan de TU/e studeert.
Delft > Eindhoven sowieso.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon alleen in dubbeldekkers reizen. Kun je de controle ontlopen door in rondjes te rennen.
Hmm nee TU/e >> TU Delft en Eindhoven >> Delft zit meer in de juiste richting.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TU Delft > TU/e
Eindhoven > Delft
Kleine correctie.
nice dat is ook mogelijk eenmalig boete declarerenquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:59 schreef Donnis het volgende:
Mwaha ik had hem binnen 5 dagen en in de tussentijd gewoon zwartgereden, laatste dag betrapt maar die boete kan je declaren.
Utrecht >> Allesquote:Op zondag 3 oktober 2010 03:29 schreef luckass het volgende:
TS komt nou niet over alsof hij aan de TU/e studeert.
Delft > Eindhoven sowieso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |