logisch toch na de eerste keer. zou slecht teken zijn als je het niet hadquote:
dan had je niet genoeg gedaan iddquote:Op woensdag 22 september 2010 10:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
logisch toch na de eerste keer. zou slecht teken zijn als je het niet had
Ja woensdag is mijn uitslaapdagquote:Op woensdag 22 september 2010 10:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nu pas wakker?![]()
goeiemorgen danseresje
wakker liggen is niet leukquote:Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
nu al 3 nachten met lange onderbrekingen 6 uurtjes slaap gehad. jammer dat ik op tijd naar bed ga en 3x per nacht een uur wakker lig
Afwassen kan je sowieso beter doen met van die huishoudhandschoenen aan, doe ik ook. Je droogt je handen zó snel uit.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:04 schreef flying-dutchman het volgende:
Toch maar naar een ander afwasmiddel gaan kijken. Gister veel afgewassen en nu last van uitslag en extreem droge handpalmen![]()
hmmz ook een idee.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Afwassen kan je sowieso beter doen met van die huishoudhandschoenen aan, doe ik ook. Je droogt je handen zó snel uit.
Maar probeer die van Neutral eens.
haha jij telt echt elke dag he dat je een vriendje hebt..quote:Op woensdag 22 september 2010 10:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja woensdag is mijn uitslaapdagen mijn vriendje lag naast me
Alweer 33 maanden samen
En ik ben nog steeds hyper van gisterenavond![]()
Lijkt alsof ik nu pas voor het eerst echt geniet van het buikdansen ofzo....
Misschien omdat de stress van de grote shows weg is.
Huishoudhandschoenen zijn ook prettig als je de wasbak of kookplaat schoon moet maken. Daar gebruik ik een keukenreiniger voor die niet zo mild voor de handen isquote:Op woensdag 22 september 2010 10:50 schreef flying-dutchman het volgende:
hmmz ook een idee.Ik zat ook even te kijken naar die afwasmiddelen zoals Dreft clean and soft. Die zouden milder moeten zijn voor je handen
zeker 3 nachten achter elkaar niet.. overdag steeds moeier wordenquote:
heb je ook wel weer een puntquote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huishoudhandschoenen zijn ook prettig als je de wasbak of kookplaat schoon moet maken. Daar gebruik ik een keukenreiniger voor die niet zo mild voor de handen is
ja zeg...quote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef MissHobje het volgende:
Oja en anders na de afwas f aanleren om meteen je handen in te smeren met een lekkere creme ( of voor het slapen ofzo) dat scheelt ook weer
overdag een dutje doen?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker 3 nachten achter elkaar niet.. overdag steeds moeier worden
het werkt wel in vermoeiende weken, even kwartiertje de ogen dicht kan al wonderen doenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
das wel erg golfer achtig
Als we het toch over Opa Golfer hebben. Geen vier dagen masters meer op de BBC. BBC mag nog maar de laatste twee dagen live uitzenden.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:00 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
das wel erg golfer achtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |