abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86680005
Er zijn op fok tig (oudere) topics over te vinden, maar om die te kicken zie ik het nut niet van in daarom heb ik zelf maar een nieuw geopend.

Het volgende is gebeurd.

Op 31 augustus heb ik een vrij dure CD gekocht op ebay (iets van 35 euro) en betaald met paypal. De verkoper uit Hongarije maolde mij dat CD op 1 septmber jl is verstuurd. Verkoper heeft net als ik (koper) een 100 % positieve feedback, maar de laatse week reageerd mij totaal niet meer op mijn mails waarin ik vraag waar mijn CD gebleven is.

Op 10 september jl mailde de verkope mij dit toen ik vroeg waar mijn CD blijft...

Hi!
Sorry for delay, I was on holiday. I shippped your cd on 1. September. I hope you will get it soon. Sometimes 4 days , sometimes 2 weeks to get it to Europe. Thank you. Laszlo

- carpath2

Op 13 september jl mailde hij mij weer over die CD..

Hi!
I cannot do anything, sometimes there is delay on the postal services. Please wait more some days. Maybe ask your postman about it. I shipped your cd on September 01.
Thank you.

- carpath2

Kan het wel waarderen dat hij telkens terugmaild, maar de CD is nog steeds niet aangekomen. Ik heb gemaold dat als de CD lost or missing is dat ik my money back wil.

Op 14 september jl mailde hij mij dit, waarin hij de verantwoordelijkheid bij mij neerlegt omdat ik niet voor aangetekend verzonden gekozen zou hebben, wat duurder kost.

Hi,
The registered letter is 10 USD, the regular is 5 USD. When I sent you the invoice with 5 USD ( regular ) shipping cost, I asked you to pay 5 USD more if you want to get the CD as a registered letter. As you paid only 5 USD and not 10, I sent you the CD as a regular letter, not registered. I keep the copy of this invoice.
So please wait some days more.
Thanks,
Laszlo

- carpath2

Mijn vraag kan ik hiermee met succes een geschil openen, daar ik zelf (nog) geen ervaring heb met geschillen op paypal?
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:15:31 #2
299023 Voici
Ça me plaît
pi_86680117
Nee. Damn :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:16:41 #3
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_86680158
ATLIJD getekend van het buitenland naar nederland laten komen!
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:20:36 #5
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_86680322
De verkoper is verantwoordelijk voor het arriveren van je CD. Je zou nog wat daagjes kunnen wachten, maar 't begint wel lang te duren.
Het geregistreerd/aangetekend/tekenen voor ontvangst versturen van je CD is voor de bescherming van de verkoper, niet van de koper. Als de verkoper die veiligheid wil, zal hij/zij dit als standaard moeten aangeven in de advertentie, en mag hij/zij daarvoor dus hogere verzendkosten rekenen. Enige disclaimer hierover in de advertentie is van nul en generlei waarde.
Kut voor de verkoper, maar het is zijn/haar probleem, het ligt bij hem/haar om aan te tonen dat jij de CD ontvangen hebt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:21:30 #6
299023 Voici
Ça me plaît
pi_86680356
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:17 schreef rutger05 het volgende:
Je kan een geschil openen 10 tot 45 dagen nadat een item is betaald.

http://pages.ebay.nl/help/buy/item-not-received.html
De vraag zou moeten zijn of een geschil openen verstandig is voor TS, zéker als je kijkt naar het normale en correcte handelen van de verkoper en de posthistorie van TS.

TS, gevalletje pech, kan de beste overkomen, suck it up. De verkoper is niet verplicht jou terug te betalen.

Verder: :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:23:02 #7
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_86680426
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef Voici het volgende:

TS, gevalletje pech, kan de beste overkomen, suck it up. De verkoper is niet verplicht jou terug te betalen.

euh.... jawel
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:27:04 #8
299023 Voici
Ça me plaît
pi_86680607
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Flurry het volgende:

[..]

euh.... jawel
Zelfs als iets zoekraakt in de post en de verkoper een bewijs van versturen heeft? Bewijs van de verkoper is er naar eigen zeggen gewoon.

Edit: ik kan niet lezen en zag die invoice aan voor verstuurbewijs. Excuses.
pi_86680735
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef Flurry het volgende:

[..]

euh.... jawel
Ik zal vast verklappen hoe het loopt,

TS dient claim in bij paypal,
Paypal gaat verhaal halen bij verkoper,
Verkoper refereert naar email communicatie waarin hij heeft aangeboden om het verzekert te versturen en laat het bonnetje van het postkantoor zien
paypal dismissed claim

w/
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:30:58 #10
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_86680771
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:27 schreef Voici het volgende:

[..]

Zelfs als iets zoekraakt in de post en de verkoper een bewijs van versturen heeft? Bewijs van de verkoper is er naar eigen zeggen gewoon.

Edit: ik kan niet lezen en zag die invoice aan voor verstuurbewijs. Excuses.
Maakt niet niet uit. De verkoper is verantwoordelijk totdat hij kan aantonen dat de koper het verzondene heeft ontvangen, dat houdt niet op als hij heeft aangetoond het te hebben verstuurd. Zo is het spel, zo zijn de regels, zo wordt het gespeeld bij eBay.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_86680896
Ik weet niet of dit nuttig is om hier te melden maar ik heb meegemaakt dat een pakketje Duitsland-Verenigd Koninkrijk er 6 weken over deed, en dit was niet eens toen in het V.K. de postservice aan het staken was. Dat is ook gewoon binnen Europa en zo. Pakketje ging naar een vriend van me toe, het is uitgesloten dat deze gelogen zou hebben over de ontvangstdatum (dat zou namelijk volslagen nutteloos zijn.) Normaal duurden de pakketjes en brieven 3 a 4 weken.
pi_86681520
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:30 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Ik zal vast verklappen hoe het loopt,

TS dient claim in bij paypal,
Paypal gaat verhaal halen bij verkoper,
Verkoper refereert naar email communicatie waarin hij heeft aangeboden om het verzekert te versturen en laat het bonnetje van het postkantoor zien
paypal dismissed claim

w/
waar wordt er ergens gerefereerd naar verzekerd verzenden?
waarom ben je zo zeker dat verzender een bonnetje van postkantoor heeft? :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:52:13 #13
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_86681606
quote:
The registered letter is 10 USD, the regular is 5 USD. When I sent you the invoice with 5 USD ( regular ) shipping cost, I asked you to pay 5 USD more if you want to get the CD as a registered letter. As you paid only 5 USD and not 10, I sent you the CD as a regular letter, not registered. I keep the copy of this invoice.
Hier heeft hij geheel gelijk in.
Jij hebt geld willen besparen, dan mag jij het risico dragen.
censuur :O
pi_86681612
Bedankt voor de snelle reactie's. Effe en snelle update. De verkoper reageerde voor 15 minuten terug in het klachtencentrum van paypal met het volgende....

It was a regular transaction. I sent the invoice to the buyer, and I asked if he wants registered shipping, then let me know. He paid for regular shipping, so I shipped the cd on the next day of payment, on 01 September. After 10 days he asked me where the cd is. I asked for more patience, because sometimes there is delay by the postal service. He kept me writing almost every day and I answered him some times.

I don't know where the CD is, as I posted it immediately after the payment to the address the buyer gave me .

As the buyer wrote you onn his own language, I cannot understand what he meant. I sold the CD on the US Ebay and not on the Holland Ebay, I don't speak that language.

I cannot look after the CD as it was a regular shipping as the buyer paid it, not a registered one.

I don't understand why PayPal hold the money back?
pi_86681646
Ik geloof niet dat het perse oplichting is overigens want dan zou hij niet eens reageren vermoed ik.

Geld terug eisen van iemand uit het buitenland is heel moeilijk.

hoewel paypal een kopersbescherming heeft.
als hij niet kan aantonen dat het verstuurd/ontvangen is heeft hij een probleem.
  Donald Duck held dinsdag 21 september 2010 @ 17:53:59 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_86681665
Ik denk dat je gewoon te ongeduldig bent. Internationale zendingen uit Yoko Yoko landen kunnen echt lang duren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:54:38 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_86681687
Ik denk trouwens dat je veel te snel bent met klagen, post kan er enorm lang over doen. Binnen Nederland heb ik al 9 dagen en meer meegemaakt.

quote:
As the buyer wrote you onn his own language, I cannot understand what he meant. I sold the CD on the US Ebay and not on the Holland Ebay, I don't speak that language.
Fail van TS!
pi_86681736
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:50 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik ben echt niet gierig hoor, mar de 100 % positieve feedback was voor mij de reden om regulier te kiezen om de verkoper te laten verzenden. Is toch te gek voor woorden dat één CD met verzekerd en aangetekend vervoer opgestuurd dient te worden. Kijk bij sieraden, laptops en telefoons kan ik mij wel voorstellen dat aangetekend verzenden aan te raden is.
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:59:24 #19
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_86681859
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik ben echt niet gierig hoor, mar de 100 % positieve feedback was voor mij de reden om regulier te kiezen om de verkoper te laten verzenden. Is toch te gek voor woorden dat één CD met verzekerd en aangetekend vervoer opgestuurd dient te worden. Kijk bij sieraden, laptops en telefoons kan ik mij wel voorstellen dat aangetekend verzenden aan te raden is.
Realiseer je je dat TNT volgens eigen cijfers een half procent van de zendingen kwijtraakt? En 100% positieve feedback slaat op 100% tevreden klanten van de verkoper, NIET op 100% tevreden klanten van de postbedrijven.
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:04:54 #20
299023 Voici
Ça me plaît
pi_86682027
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

En juist daarom moet je gewoon eens wat meer geduld hebben en afwachten, niet gelijk zo vijandig doen. Scoort geen punten.
pi_86682087
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:59 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Realiseer je je dat TNT volgens eigen cijfers een half procent van de zendingen kwijtraakt? En 100% positieve feedback slaat op 100% tevreden klanten van de verkoper, NIET op 100% tevreden klanten van de postbedrijven.
Ik heb net weer een reactie van paypal gehad dat ik terug gereageerd heb dat ik nog een week langer wil wachten (tot 30 september) dan is het een maand geleden, mocht de Cd dan nog niet zijn angekomen dan heb ik voorgesteld dat ik de helft van mijn geld terug wil, dan heb ik een gedeelte van het risico op mij genomen. Die 35 euro boeit mij echt niet hoor, er worden van deze titel nog twee CD's aangeboden maar dan voor 45 en 79 euro, als daar een van ga kopen mail ik de verkoper dat ik uitsluitend aangetekend verzonden wil hebben (extra kosten betaal ik dan)

Maar eerst maar eens in onzekerheid afwachten wat hier uit gaat komen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 19:54:46 #22
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_86685884
Waarschijnlijk win je de claim wel, tenzij de verkoper kan aantonen middels een verzendbewijs dat ie ze echt naar jou verstuurd heeft. Dat verzendbewijs moet dan wel voldoen aan de eisen die Paypal stelt ervoor. Is dat het geval (en is het dus verzonden op een door Paypal aanvaarde wijze) dan heb jij pech. Is de verzendwijze niet door Paypal geaccepteerd, dan win jij de claim.
Ook hoi !
pi_86701822
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:50 schreef mschol het volgende:

[..]

quote:
Hi,
Thanks,
Laszlo
pi_86764844
Update....

Ik heb tot ieders verbazing de CD ontvangen, dacht he he eindelijk, blijkt het een andere uitvoering te zijn dan wat de verkoper op ebay liet zien. Bovendien was de CD beschadigd aan de kwetsbare zilverlaag. Uiteraard heb ik de claim op paypal veranderd naar..object wijkt sterk af van het orgineel, bovendien is de CD beschadigd. Ik heb aangegeven de heft terug te willen hebben en heb de CD inmiddels bij een andere verkoper op ebay nieuw gekocht. Maar bij de nieuwe verkoper (uit Duitsland) heb ik wel aangegeven dat ik uitsluitend aangetekend verzonden wil hebben.

Foto van de CD op ebay

Foto van de uiteindelijk toegestuurde CD (vergelijk)

Het verschil is dat de CD op ebay het middelste gedeelte doorzichtig is, bij de toegestuurde CD is dat niet zo (latere heruitgave)
pi_86764975
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:51 schreef Fusionfreak het volgende:
... object wijkt sterk af ...
Ik was nooit zo goed in "zoek de 7 verschillen", maar hoe kan je dit nou sterk afwijken noemen? Ze zijn precies hetzelfde!
  Donald Duck held donderdag 23 september 2010 @ 20:55:35 #26
46149 __Saviour__
pi_86765049
Dat sterk afwijken zie ik dus ook niet
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 23 september 2010 @ 20:55:48 #27
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_86765060
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik was nooit zo goed in "zoek de 7 verschillen", maar hoe kan je dit nou sterk afwijken noemen? Ze zijn precies hetzelfde!
Idd. Op de lichtval na :'). Ik kan nergens een beschadiging vinden...
pi_86765103
Het kan best dat het zolang duurt hoor.
Ik heb ooit 4 weken zitten wachten op iets wat uit Engeland moest komen en zo ver is dat nou ook weer niet.

EDIT; Oh hij is er al, ik had niet helemaal doorgelezen. :')
Maar die cd's wijken niks af hoor? Misschien dat hij een slechte camera had dat het daardoor lijkt dat het een andere cd is ofzo?
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:57:47 #29
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_86765164
6 weken voor iets uit de US is normaal. Tenzij je 50 euro voor prioriteit post betaald :).
pi_86765476
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:55 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Idd. Op de lichtval na :'). Ik kan nergens een beschadiging vinden...
Die beschadiging is er wel degelijk, zal proberen de CD tegen het licht te houden dan kun je het gat zien zitten.
Zie de zwarte cirkel

pi_86765792
Godsdamme wat ben jij een zeurende krent. Typisch Nederlands

Het is een particuliere verkoop geweest, live with it, zeikmens.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86765881
Misschien kun je beter mailen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Donald Duck held donderdag 23 september 2010 @ 21:15:15 #33
46149 __Saviour__
pi_86766040
Dat had je ook wel persoonlijk met de verkoper kunnen afhandelen. Met blijkbaar zo'n goede feedback is hij vast wel bereid om het netjes af te handelen. Vanaf jouw kant is het gedrag echter totaal niet netjes te noemen. Ebay is niks voor jou.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 23 september 2010 @ 21:19:48 #34
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_86766287
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:52 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Hier heeft hij geheel gelijk in.
Jij hebt geld willen besparen, dan mag jij het risico dragen.
Europees gezien is het misschien een ander verhaal, maar binnen Nederland is dit volslagen onzin.
pi_86771201
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:03 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Die beschadiging is er wel degelijk, zal proberen de CD tegen het licht te houden dan kun je het gat zien zitten.
Zie de zwarte cirkel

[ afbeelding ]
Speelt-ie af zonder haperingen? CD's zijn ontworpen op redundancy.

quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef Zelva het volgende:

[..]

Europees gezien is het misschien een ander verhaal, maar binnen Nederland is dit volslagen onzin.
Het is een particuliere verkoop, geen webshop.
pi_86771819
Heb je de verkoper wel je excuus aangeboden, TS?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 23 september 2010 @ 23:06:54 #37
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_86771904
Heb je gevraagd of de cd die je kocht ook de cd van de foto was? En of het dus eentje met een doorzichtig geval was in plaats van een dichte?

Geef je weinig kans in deze en dat lijkt me terecht. Tenzij je specifiek naar de druk ervan gevraagd hebt.
Ook hoi !
  donderdag 23 september 2010 @ 23:27:55 #38
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_86772679
Sjonge die CDs zien er precies hetzelfde uit. Maar het is dan ook een FusionFreak topic :)
pi_86774441
Nondeju wat is TS een zeurende krent zeg.. :D
Eerst maar blijven zeuren over zn zending en dan heeft hij de CD en noemt hem:

'sterk afwijkend..' :')
pi_86777781
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:06 schreef Inlognaam het volgende:
Heb je gevraagd of de cd die je kocht ook de cd van de foto was? En of het dus eentje met een doorzichtig geval was in plaats van een dichte?

Geef je weinig kans in deze en dat lijkt me terecht. Tenzij je specifiek naar de druk ervan gevraagd hebt.
Onzin. Op Ebay staat in de regels dat het afgebeelde product exact hetzelfde moet zijn als het geleverde en dat als het afwijkt, dat dit moet worden vermeldt.

Daarnaast gaat het hier niet om twee oordopjes, maar om een collectors item, waarbij de verkoper -gezien de redelijk hoge prijs- enigzins op de hoogte moet zijn van de kenmerken die het item een collectors item maken.

Ik denk dat de koper via Paypal het recht krijgt om het artikel te retourneren en dan geld terug te krijgen
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:10:12 #41
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_86778737
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 07:58 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Onzin. Op Ebay staat in de regels dat het afgebeelde product exact hetzelfde moet zijn als het geleverde en dat als het afwijkt, dat dit moet worden vermeldt.

Daarnaast gaat het hier niet om twee oordopjes, maar om een collectors item, waarbij de verkoper -gezien de redelijk hoge prijs- enigzins op de hoogte moet zijn van de kenmerken die het item een collectors item maken.

Ik denk dat de koper via Paypal het recht krijgt om het artikel te retourneren en dan geld terug te krijgen
Juist ja. Dus moet je alles zeer nauwkeurig beschrijven en als er een miniem krasje erop zit dat geen effect hebt moet je dat dus ook melden, met de exacte plek waar, hoe groot ze zijn, de vorm. Hetzelfde geld natuurlijk voor een evt. vingerafdruk erop, enz..

TS dacht een collectors item te kopen, wat dus achteraf niet bleek. Maar TS betaalde wel de helft van de gebruikelijke waarde ervoor, kennelijk in de hoop dat het inderdaad het bewuste collectors item was. Dat hoeft de verkoper niet te weten.

Persoonlijk zie ik het verschil niet. De verkoper mogelijk ook niet?

Edit: Verkoper had het over eerste druk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Inlognaam op 24-09-2010 10:33:00 ]
Ook hoi !
pi_86782645
Conclusie: TS kan niet lezen :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86790308
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:27 schreef Telates het volgende:
Sjonge die CDs zien er precies hetzelfde uit. Maar het is dan ook een FusionFreak topic :)
Ik zal straks een duidelijkere foto of scan plaatsen zodat zelfs jij het verschil DUIDELIJK kan zien. Ik heb van deze titel nog zo'n oude Roadrunner CD liggen (voormalig bieb examplaar) deze had ik willen vervangen door een gaver uitziende CD. Dus niet zo'n herdruk die voor minder geld elders ook te koop zijn.

Zo heb ik de van de band Weather report, Santana en Miles Davis vrijwel alles op het oorspronkelijke CBS label, latere CD uitgaves klinken het zelfde maar zijn op Sony uitgebracht. Ik wilde persé die oude CBS CD persingen hebben, dit geld ook voor deze serie die op Roadrunner zijn uitgebracht. Die CD's met het doorzichtige middelste gedeelte zijn de oorspronkelijke eerste CD persingen, en die zocht ik!
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:26:28 #44
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_86791656
Sjezus, wat een zeikstraal :D
Hij zegt gewoon dat dit de Hongaarse versie van de eerste druk is.
Klaar. :6
Haters everywhere but I don't really care.
pi_86793276
Mensen als TS moesten ze bannen van ebay
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:15:59 #46
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_86793502
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik zal straks een duidelijkere foto of scan plaatsen zodat zelfs jij het verschil DUIDELIJK kan zien. Ik heb van deze titel nog zo'n oude Roadrunner CD liggen (voormalig bieb examplaar) deze had ik willen vervangen door een gaver uitziende CD. Dus niet zo'n herdruk die voor minder geld elders ook te koop zijn.

Zo heb ik de van de band Weather report, Santana en Miles Davis vrijwel alles op het oorspronkelijke CBS label, latere CD uitgaves klinken het zelfde maar zijn op Sony uitgebracht. Ik wilde persé die oude CBS CD persingen hebben, dit geld ook voor deze serie die op Roadrunner zijn uitgebracht. Die CD's met het doorzichtige middelste gedeelte zijn de oorspronkelijke eerste CD persingen, en die zocht ik!
Als je perse een bepaalde persing wilt hebben, dan is het aan te bevelen om naar de nummers te vragen zodat je kan checken of het ook inderdaad een bepaalde persing is.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:26:41 #47
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_86793870
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:09 schreef Sessy het volgende:
Mensen als TS moesten ze bannen van ebay
Als verkoper is dat inderdaad de categorie mensen die zorgt dat je geen 100% positieve feedback hebt, maar 99,8%. Die laatste 0,2% moet je gewoon niet eens willen proberen tevreden te stellen...
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:31:03 #48
121707 5112
Iedereens lievelingsgetal
pi_86794048
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Als verkoper is dat inderdaad de categorie mensen die zorgt dat je geen 100% positieve feedback hebt, maar 99,8%. Die laatste 0,2% moet je gewoon niet eens willen proberen tevreden te stellen...
Onzin. Die verkoper had gewoon een foto moeten gebruiken van de CD die hij verkocht ipv een willekeurig plaatje van internet te gebruiken.

Nu kraamt TS meestal onzin uit maar deze keer heeft hij toch echt een punt: Vergelijk het met bankbiljetten: Een briefje van 5 gulden is een paar euro waard, maar heb je een briefje van 5 gulden met een kleine drukfout dan praat je ineens over honderden euro's...
Someone you trust is one of us...
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:34:14 #49
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_86794189
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:31 schreef 5112 het volgende:

[..]

Onzin. Die verkoper had gewoon een foto moeten gebruiken van de CD die hij verkocht ipv een willekeurig plaatje van internet te gebruiken.
Wijs mij dan eens op 1 verschil tussen de 2 foto's... Ik zie namelijk exact dezelfde foto, afgezien van kleurverschil, wat door de camera wordt veroorzaakt.

quote:
Nu kraamt TS meestal onzin uit maar deze keer heeft hij toch echt een punt: Vergelijk het met bankbiljetten: Een briefje van 5 gulden is een paar euro waard, maar heb je een briefje van 5 gulden met een kleine drukfout dan praat je ineens over honderden euro's... vals geld
O-)
pi_86794833
Of je flikkert er zelf een ander hoesje om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')