quote:
Ik wil ook altijd zeggen "kusje erop" niet altijd even slim.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou er maar geen kusje opgeven
Ja, misschien wel, het drumwerk begon wel veel op elkaar te lijken om eerlijk te zijn. Hoewel hij ook wel goed is in Transatlantic (heb daar 1 cd van)quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ja, alleen het hoeft geen probleem te zijn. Ik verwacht dat DT er beter uitkomt met een andere drummer.
[..]
Niet altijd nee.. Soms kan het leuke bij effecten gevenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd zeggen "kusje erop" niet altijd even slim.
True.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet altijd nee.. Soms kan het leuke bij effecten geven
Ik hoop het niet, er werd nog heel aardig over haar gepost door anderen.quote:
Nee als het bloed eruit spuit is een kusje niet echt slimquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd zeggen "kusje erop" niet altijd even slim.
Daarom is het misschien maar beter zo. Trouwens Mike heeft ook het laatste album van Avengence sevenvolt in gedrumt. Transatlantic moet ik nog eens checkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, het drumwerk begon wel veel op elkaar te lijken om eerlijk te zijn. Hoewel hij ook wel goed is in Transatlantic (heb daar 1 cd van)
Niet zijn.quote:
Oh... Dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, er werd nog heel aardig over haar gepost door anderen.
quote:
Dank je, dat zijn lieve woorden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zijn.![]()
Je komt er wel overheen, iedereen heeft het wel eens zwaar of moeilijk. De een wat langer dan de ander. maar er zal altijd wel een keer licht gaan schijnen, houd hoop
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
Dank je, dat zijn lieve woorden.
En van de anderen ook trouwens.
Weet ook wel dat het goedkomt, maar heb wel een vette dip geloof ik.
quote:
*dikke knuf*quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Lotusss geeft Murmpje een hele dikke knuffel!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, klopt.quote:
Lotusssquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss geeft Murmpje een hele dikke knuffel!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |