Voel je je nu weer voldaan als Vrouwquote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef friekin_ het volgende:
Naar kapper geweest, naar masseur geweest
Dan ga eens gauw aan de slag dan.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:49 schreef Poeketje het volgende:
time for homework!!! dat ik maar veel vandaag gedaan mag krijgen voor t sporten, desteminder hoef ik van t weekend....
Dan heb je zeker niets kunnen vinden?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:51 schreef .ZilveR. het volgende:
Zo. Ik heb het V&D Prijzencircus overleefd
Jawel. Ik heb DE jeansleggingquote:Op donderdag 23 september 2010 15:51 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niets kunnen vinden?
Jaa volgens mij ben jij wel een beetje een bitch he..?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:53 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb DE jeanslegging
Wel beetje bitchfight voor gehad bij de pashokjes, maar ach, that's life
Haha, dat heb ik eerder gehoord.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:54 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Jaa volgens mij ben jij wel een beetje een bitch he..?
Ben al bezigquote:Op donderdag 23 september 2010 15:50 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dan ga eens gauw aan de slag dan.
JAhhhhhhh komen dr genoegquote:Op donderdag 23 september 2010 15:59 schreef friekin_ het volgende:
Zal ik morgenavond een chick proberen te scoren?
Ik ga wel proberen er een paar voor je te charterenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:02 schreef friekin_ het volgende:
Miek, wil je me helpen met versieren? Wingwoman zijn?
Haha jammer he.:Pquote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen er een paar voor je te charteren.... ik mag er toch geen zelf hahahahha
Hoe is het met Pedro?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen er een paar voor je te charteren.... ik mag er toch geen zelf hahahahha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |