Maar wel mijn eigen lichaam heb geen zin in een whiplashquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:57 schreef tralalala het volgende:
Boeiend, het is toch je eigen auto niet.

Ja zekers, die sjengen kunnen niet rijdenquote:

Neen, een T-splitsing geloof mij nou maarquote:

Krijg je niet van zulks een klein tikje aan de voorkant.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:59 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Maar wel mijn eigen lichaam heb geen zin in een whiplash

Ja ja, met een snelheid van 50 krijg je dat echt wel hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Krijg je niet van zulks een klein tikje aan de voorkant.

Reed echt wel zo hard hoor ben niet domquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:05 schreef grindfreakje het volgende:
Dus jij wilt beweren dat iemand met 50 per uur daar achteruit door de bocht gaat.
Ik hoop dat je inschatting van snelheden beter is tegen de tijd dat je rijexamen hebt.

50? Wel in z'n drie hèquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Ja ja, met een snelheid van 50 krijg je dat echt wel hoor

Nee, bochten neem je in z'n 2. Die gast reed ongeveer 50 achteruit.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
50? Wel in z'n drie hè
Of lest TheeS in een automaat?

Nee jij, faalhaas. Bochten in z'n twee oke, maar schakel je al 200 meter van tevoren terug?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:08 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Nee, bochten neem je in z'n 2. Die gast reed ongeveer 50 achteruit.

lekker serieus
 lekker serieus  .
.

Bochten neem je in zijn 2 malloot (in de 3 mag als je je rijbewijs hebt behaald).quote:

Tuurlijk... Tuurlijk,quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:08 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Nee, bochten neem je in z'n 2. Die gast reed ongeveer 50 achteruit.

Nee ongeveer 50 meter van te voren en dan laat ik hem rustig uit rollen tot de juiste snelheidquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee jij, faalhaas. Bochten in z'n twee oke, maar schakel je al 200 meter van tevoren terug?

Het was een ervaren bestuurder. Daarbij maakte hij idd. een noodstop van ongeveer 2,5m.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:11 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Tuurlijk... Tuurlijk,
En hoe liep het af, hij maakte een noodstop en stond binnen een meter stil zeker.
Vraag je rij-instructeur eens of je 50km/pu achteruit mag (als de auto dat zelfs red), en probeer dan eens een krappe bocht te nemen. Als je niet over de kop slaat of de macht over het stuur verliest dan geloof ik je.

Denken dat je bij 50 per uur een remweg hebt van 2,5mtr.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:13 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Het was een ervaren bestuurder. Daarbij maakte hij idd. een noodstop van ongeveer 2,5m.

quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:13 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Het was een ervaren bestuurder. Daarbij maakte hij idd. een noodstop van ongeveer 2,5m.
 ________
________

De remweg weten is natuurlijk ook zo boeiendquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Denken dat je bij 50 per uur een remweg hebt van 2,5mtr.
Ik mag werkelijk hopen dat jij nooit je rijbewijs haalt. Bij 120 km/pu heb je zeker een remweg van 6 meter?
FAALHAAS
 gewoon 2 seconde afstand houden
 gewoon 2 seconde afstand houden   

TheeS, je brengt me aan het lachen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
De remweg weten is natuurlijk ook zo boeiendgewoon 2 seconde afstand houden

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |