quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
Ik doe altijd mijn alarmlichten aan als ik achteruit rijd. Dan weten ze tenminste dat ik eraan kom en kan iedereen uitwijken.
Rijd je in een fiat cinquecento ofzo?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
Ik doe altijd mijn alarmlichten aan als ik achteruit rijd. Dan weten ze tenminste dat ik eraan kom en kan iedereen uitwijken.
Tsja, zo heb ik eens iemand ´zeeniveau´ als ´cenivo´ zien schrijven. Ik had ook niet het idee, dat hij wist waar hij het over had.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef CasselerRIP het volgende:
Om hoongelach te vermijden zou ik in het vervolg 'theesplitsing" vervangen door "t-splitsing"
HAHAHA Als dit een serieuze vraag is en je hebt het over een situatie omg. Zoetermeer/stompwijk/zoeterwoude dan was dat wel iemand die ik ken HAHAquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:34 schreef teknomist het volgende:
[..]
Rijd je in een fiat cinquecento ofzo?
Misschien staat het fout in zijn theorieboekjequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Nog even de theorie doornemen denk ik....
Bedoel je de rooibostheorie of de groene theorie?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:43 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Nog even de theorie doornemen denk ik....
Zo heb ik me weleens verbaasd over iemand die "autonieuw" op schreef en daarmee de jaarwisseling bedoeldequote:Op dinsdag 21 september 2010 16:35 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Tsja, zo heb ik eens iemand ´zeeniveau´ als ´cenivo´ zien schrijven. Ik had ook niet het idee, dat hij wist waar hij het over had.
Ik dacht meer aan Brandneteltheorie, misschien dat TS lichtelijk geprikkeld word door dit topic.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bedoel je de rooibostheorie of de groene theorie?
Het is TheeSquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Brandneteltheorie, misschien dat TS lichtelijk geprikkeld word door dit topic.
Misschien doelde hij op iets voor de brandstapel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo heb ik me weleens verbaasd over iemand die "autonieuw" op schreef en daarmee de jaarwisseling bedoelde
wordt .. met dt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Brandneteltheorie, misschien dat TS lichtelijk geprikkeld word door dit topic.
Het is je vergeven.. knuffel?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
d(t) blijft mijn zwak punt in schrift.
Maar daar achterruit rijden mag niet want je blokkeert de splitsingquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
Sorry had het even niet doorquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef CasselerRIP het volgende:
Om hoongelach te vermijden zou ik in het vervolg 'theesplitsing" vervangen door "t-splitsing"
In plaats van "Het groene boekje"; "Het KLB boekje"quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:49 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Oops sorry,
Zullen we hier maar de nieuwe KLB spelling van maken
Ik zeg DOEN!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In plaats van "Het groene boekje"; "Het KLB boekje"
[ http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/08/hond.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik volg je even niet.. blokkeren?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:52 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Maar daar achterruit rijden mag niet want je blokkeert de splitsing
Dan heb je zeker een flinke rekeningquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik volg je even niet.. blokkeren?
Ze wijken maar uit voor me! JONGUH BOTSSS
Tja mensen maken grove fouten, maar ik maak geen risicovolle foutquote:
Neeuh, heb van die stalen bumpers van een Chevy avalanche gejat. Rijden met kenteken is voor watjes. Net als broeken!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:54 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een flinke rekening
Die moet je maar fantaseren (een Golf GTI)quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef Sok. het volgende:
Ik zie geen auto bij het rode kruis hoor
Haha menig taalkundige zou zich de haren uit het hoofd trekken, maar alles beter dan de Jip en Janneke taal van het Kabinet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In plaats van "Het groene boekje"; "Het KLB boekje"
[ http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/08/hond.jpg&t=1]afbeelding ]
Dat zegt die man toch altijdquote:
No fucking shit Sherlockquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef FurtiveAffaire het volgende:
[..]
Dat zegt die man toch altijd
Het is geen rotonde geloof mij maar, Donderbergwegquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Haha menig taalkundige zou zich de haren uit het hoofd trekken, maar alles beter dan de Jip en Janneke taal van het Kabinet.
Thees - Iemand die een topic start.
Thee-splitsing - Rotonde (want dat is het toch als ik naar de foto kijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |