10% korting toch?quote:
yeshquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
10% korting toch?
ik heb wel spijt dat ik mijne gewoon in de winkel gekocht heb, dit scheelt een hoop geld
wat mij betreft is de logica ver te zoeken bij TDquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:31 schreef keepwalking het volgende:
Vult TD met enige regelmaat lakjes bij, of zit hier geen logica in?
Volgend mij heb ik je regelmatig zien klagen over TD verzendsnelheidquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat mij betreft is de logica ver te zoeken bij TD![]()
maar ze shippen wel altijd snel mijn lakjes dus ik klaag niet
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gossip girl en 90210 downloaden
Ja nu lukt het wel in 1x
Nog 2 minuten tot Gossip girl klaar isquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
House md was ook weer begonnenen nog wat andere series heb het nog druk
neee dat is omdat ik ongeduldig ben! als TD shipped is het hier altijd netjes een week laterquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Volgend mij heb ik je regelmatig zien klagen over TD verzendsnelheid
Oh jij ook al.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gossip girl en 90210 downloaden
Ja nu lukt het wel in 1x
Nieuwe schijtbakken zijn tof!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:56 schreef Loqi het volgende:
Boah, aanrechtblad komt pas midden oktober![]()
Maar heb nu wel een nieuwe wcpot![]()
Feauteau?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag classic camel op, wat een boutkleur zeg, onmeunig
I agree :Cquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb vandaag classic camel op, wat een boutkleur zeg, onmeunig
Ik heb nog niet gekeken, ga ik zo doen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gossip girl was
Wie vindt er een Chuck Bass voor mij?![]()
de download gaat hier ook aan!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, ga ik zo doen.En inderdaad ik wil er ook een.
Daar is het ook een SC voorquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:02 schreef Ainnir het volgende:
Jullie gaan zo snel met de SC topics, ik kan het niet bijhouden
Eerder Fast Chatquote:
Volgens mij zijn die alleen nog maar twee dagen in de voorverkoop geweest en moeten die nog 'echt' uitkomen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:21 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Eerder Fast Chat
Ik zie net op VV de RBL Tudor lakjes.. nu wil ik die ook! Ben vast te laat met bestellen nu
Ik wil er ook een paar maar ik vind ze te duurquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:21 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Eerder Fast Chat
Ik zie net op VV de RBL Tudor lakjes.. nu wil ik die ook! Ben vast te laat met bestellen nu
Klopt. De meeste info is na de voorverkoop weer weggehaald ofzo. Er is ook nog geen definitieve datum bekend volgens mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:25 schreef Ainnir het volgende:
Oh, even in de gaten houden dan.. kon er zo snel niet veel over vinden
21,50 dacht ik?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:31 schreef Ainnir het volgende:
Ik vind het wel interessant dat jullie $18 zo duur vinden (is het ook, daar niet van). Maar als je het omrekent zit je al gauw op de nieuwe EU prijs van een OPI lakje.
Ik heb voor mezelf nu de regel gesteld, geen lakje boven de $20 (dus geen Chanels meer) en dure lakjes ($10 of meer) alleen als ik nog niks vergelijkbaars heb
![]()
Overigens, hoeveel kost een Chanel lakje eigenlijk in NL tegenwoordig?
Daarom kopen wij ook geen nieuwe OPI's in Nederlandquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:31 schreef Ainnir het volgende:
Ik vind het wel interessant dat jullie $18 zo duur vinden (is het ook, daar niet van). Maar als je het omrekent zit je al gauw op de nieuwe EU prijs van een OPI lakje.
Ik heb voor mezelf nu de regel gesteld, geen lakje boven de $20 (dus geen Chanels meer) en dure lakjes ($10 of meer) alleen als ik nog niks vergelijkbaars heb
![]()
Opi retail zou ik ook nooit betalenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:31 schreef Ainnir het volgende:
![]()
Ja netquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:40 schreef vamperotica het volgende:
Bubs, toevallig al post uit Tilburg gehad?
Jammer wel dat alles dan uitverkocht isquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:04 schreef Ainnir het volgende:
fabuloustreet heeft korting op Nfu Oh's, $12.50 korting op $65 bestelling met de code FabStSept65 tot 9/30.
Helaas zijn alle holo's en de betere flakies uitverkocht
Hun staart wel als ik het goed gelezen heb!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Loqi het volgende:
Coole beesten zijn dan, groeien hun pootjes enzo terug als ze er een verliezen
We krijgen misschien een nieuwe. En ze hebben het liefst ongeveer 15 cm water en rond de 18 graden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je die wel houden in jouw bak?
Ik vinnem groovyquote:
Ahhh koetsjie koetsjie koequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:17 schreef tliciouz het volgende:
Hihi we krijgen nieuwe aquariumbewoners.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn echt van die beestenmensen waarvan je denkt: wtf were they thinking bij de schepping(niet dat ik daar in geloof, maar dat terzijde
)
Vogelbekdier?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Er zijn echt van die beesten waarvan je denkt: wtf were they thinking bij de schepping(niet dat ik daar in geloof, maar dat terzijde
)
Niet doen! Burlesque komt eraan en en en.. waarom zou je het eigenlijk niet doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Oh die beestjes zijn leuheuk![]()
Ik heb de neiging om een bestelling te plaatsen bij H&m
Dat wilde ik gisteren ook doen, maar ik kwam niet verder dan dat topje/jurkje van 4.95quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:53 schreef Diconnected het volgende:
Oh die beestjes zijn leuheuk![]()
Ik heb de neiging om een bestelling te plaatsen bij H&m
Acryllo's eraf?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:17 schreef Mirjam het volgende:
wat is nou de beste nagelverhader-kuur?
was dat sally hansen maximum growth?
Wat zijn die schattigquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:17 schreef tliciouz het volgende:
Hihi we krijgen nieuwe aquariumbewoners.
[ afbeelding ]
Heb ik ook gedaan vanavondquote:
Ik eigenlijk een bestelstop hebquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet doen! Burlesque komt eraan en en en.. waarom zou je het eigenlijk niet doen?
Nou dan, niet bestellen!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik eigenlijk een bestelstop hebEn ik dus moet sparen voor de grote verhuizing
welke?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Hoe fijn is dat, denken dat iets een 2 coater is, blijkt het een 1 coater te zijn.
zo ziek?quote:
Jottem. Het is echt feest hier! Ik ben al onder mijn deken vandaan, sokken uit, alleen een t-shirtje en een dunne pyjamabroek aan, maar nog lig ik te zweten. Echt goor.quote:
Essence Trendsetterquote:
Onder de deken blijven, veel water drinken, eventueel koud washandje op je voorhoofd en het liefst iets als Citrosan of Hot Coldrex drinken voor je een slaapje doet. Alles eruit zweten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem. Het is echt feest hier! Ik ben al onder mijn deken vandaan, sokken uit, alleen een t-shirtje en een dunne pyjamabroek aan, maar nog lig ik te zweten. Echt goor.
Zo toch maar weer even onder de deken kruipen...
quote:
Ja, weet dat ik eigenlijk onder de deken moet blijven, maar ik had het zó warm... nu een uurtje er onderuit, dus tijd om er weer onder te kruipenquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Essence Trendsetter. Hele mooie creme tealkleur
.
[..]
Onder de deken blijven, veel water drinken, eventueel koud washandje op je voorhoofd en het liefst iets als Citrosan of Hot Coldrex drinken voor je een slaapje doet. Alles eruit zweten!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, weet dat ik eigenlijk onder de deken moet blijven, maar ik had het zó warm... nu een uurtje er onderuit, dus tijd om er weer onder te kruipen
Hehe je ziet er idd behoorlijk koortsig uit!quote:
Zeker een van die laatste nummers? En jij moest een traantje wegpinken bij het moment van Chuck en Blair op het station? Zeg maar ja. Ik moest het ook.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe je ziet er idd behoorlijk koortsig uit!
Ik keek net Gossip Girl en ik moest een beetje huilen. Maar wel weer een mooi muziekje ontdekt
.
Ah, was t zo zielig?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehe je ziet er idd behoorlijk koortsig uit!
Ik keek net Gossip Girl en ik moest een beetje huilen. Maar wel weer een mooi muziekje ontdekt
.
Niet maar 1 traantjequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeker een van die laatste nummers? En jij moest een traantje wegpinken bij het moment van Chuck en Blair op het station? Zeg maar ja. Ik moest het ook.
Ja ik ook wel meer dan een traantje, op het moment dat Blair uit de auto stapte kreeg ik al een brok in mijn keel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet maar 1 traantjemaar fuck wat was die scene mooi!! Oh, en ze zeggen Sia Furler, maar dat is dus "gewoon" Sia. Ik hoopte op meer van die mooie liedjes
.
http://www.myspace.com/siamusic I'm in Herequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ook wel meer dan een traantje, op het moment dat Blair uit de auto stapte kreeg ik al een brok in mijn keel.
Doe eens een linkje?kan hem niet vinden.
Ik heb 'm nou al 4x achter elkaar geluisterdquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/siamusic I'm in Here
Wel tijdens die scenequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:51 schreef tliciouz het volgende:
Nee dat is hem niet.wacht ik ga zoeken.
Oh je bent een held. Even zoeken!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel tijdens die scene. Maar jij bedoeld dan 1 van deze:
Sia - "I'm In Here"
Tokyo Police Club - "Gone"
Goodbye Motel - "Last Flight Of The Bat"
Prototypes - "Je Ne Te Connais"
Black Rebel Motorcycle Club - "Beat The Devil's Tattoo"
Serge Gainsbourg - "Je T'amie... Moi Non Plus"
The Joy Formidable - "9669"
BOB - "Ghost In the Machine"
Kijk de scene nog een keerquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:53 schreef tliciouz het volgende:
Of toch wel. Ik weet het nu niet meer.
Jaaaa zeker doen, dit maakt alle slechte afleveringen van de laatste tijd goed!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Oe als ik dit zo lees ga ik morgen snel kijken
Ben aan het Youtubenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet maar 1 traantjemaar fuck wat was die scene mooi!! Oh, en ze zeggen Sia Furler, maar dat is dus "gewoon" Sia. Ik hoopte op meer van die mooie liedjes
.
Die scenequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2010 14:03:58 ]
Deze video is behoorlijk overdreven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vond haar vroeger echt mooi, maar ik zag haar laast op een foto en dacht toch eens kijken wat er gebeurd is want ze ziet er zo opgezwollen uit:
190 euro voor die lillijke vellenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bij_VD__.html?p=7,1
klootzakken
Jij snapt het niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
190 euro voor die lillijke vellen
hete voetenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.
ze zijn zo warm.
Spoileralert ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 08:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die scene
'Chuck I don't love you anymore'
en dan Chuck zn gezicht![]()
idd....quote:
En fijnquote:Op woensdag 22 september 2010 08:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die scene
'Chuck I don't love you anymore'
en dan Chuck zn gezicht![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 08:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij snapt het niet.
ze zijn zo warm. leuk!
nah, ik ga al die series niet volgen, witte wat dat kost aan tijd!quote:
Daarna heb je wel tijd! dan blijf je een uurtje langer per dag op!quote:Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ik ga al die series niet volgen, witte wat dat kost aan tijd!
Ik werk gewoon 40 uur en ik heb nog een huishouden te draaien
Daarom heb ik het nog niet gezienquote:Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah, ik ga al die series niet volgen, witte wat dat kost aan tijd!
Ik werk gewoon 40 uur en ik heb nog een huishouden te draaien
no-nonsense oplossingenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarna heb je wel tijd! dan blijf je een uurtje langer per dag op!
jwtzquote:
Same here.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:11 schreef Lips het volgende:
Goedemorgen dames!! Eerste bak cafeïne is achter de kiezen, op naar een tweede
Die lippen passen niet bij d'r gezicht..quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vond haar vroeger echt mooi, maar ik zag haar laast op een foto en dacht toch eens kijken wat er gebeurd is want ze ziet er zo opgezwollen uit:
Die hard candy'squote:Op woensdag 22 september 2010 06:51 schreef Ainnir het volgende:
Was vanavond in een onbekende stad, dus even een Walmart faal:
[ afbeelding ]
LA Colors setje.. dit merk komt dus bij mijn stad vandaan, wist ik heel nie![]()
[ afbeelding ]
Love My Nails All That & Diva, Wet 'n Wild Buffy the Violet Slayer, Pure Ice Busted & Strapless
[ afbeelding ]
Revlon Galaxy & Belle, Sally Hansen In the Spotlight, Rockstar Pink, Black Diamond & Resolution
En het hoogtepunt:
[ afbeelding ]
Hard Candy Mr Wrong, Hot Pants, Break Up, Hypnotic, Lava & $3 makeup tasje![]()
Ik wil wel, als het niet te ver is. En er centen zijnquote:Op woensdag 22 september 2010 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ladies, ik wil eigenlijk toch weer een meet gaan organiseren
Zo begin november ofzo? Is daar animo voor?
Ik moet eerst even kijken hoe het gaat met werk/school/ziekenhuis enzoquote:Op woensdag 22 september 2010 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Julllie hebben een treinstation, dat werkt al in je voordeelquote:Op woensdag 22 september 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik weet niet wat te ver is... Ik woon in Eindhoven
JAquote:Op woensdag 22 september 2010 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Care, je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
Eindhoven!! Dat is vewwy close.Ben hier alleen euh... redelijk nieuw en 'onbekend'
Zolang je drank meebrengt ben je welkomquote:Op woensdag 22 september 2010 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
Eindhoven!! Dat is vewwy close.Ben hier alleen euh... redelijk nieuw en 'onbekend'
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang je drank meebrengt ben je welkom
SQ's poes is zo lekker harigquote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en je moet niet àl te allergisch zijn voor katten
Als een zeeleeuw..sexy zegquote:Op woensdag 22 september 2010 10:07 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en goedemorgen!!
Volgens mij iets minder ziekig dan gisteren, maar toch zeker nog een dagje thuis.... Oh, en leuk detail: als ik nu hoest, klink ik als een heusche zeeleeuw
die mails zijn computergegenereerd hè.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Dan meld ik mij hier
Net een bevestigingsmail gehad van TD...
Zie dat het best vroeg in de ochtend is in de USA
Je weet dat ze geen spullen vasthouden? Hopelijk heb je niet iets gewilds besteldquote:Op woensdag 22 september 2010 11:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat snap ikHeb zelf nog een mail gestuurd over de bestelling aangezien er niet betaald is
dat loopt echt wel los hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 12:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je weet dat ze geen spullen vasthouden? Hopelijk heb je niet iets gewilds besteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee want mijn spulletjes waren toen WEG FINITO GONE!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat loopt echt wel los hoor
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Gewoon random lakjes voor zover ik weetHeb je samen met iemand besteld? Of heb je er gewoon maar 4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Dan zou ik m inderdaad cancellen als ik jou was, en samen met iemand bestellen. Nu betaal je per lakje meer dan 4 dollar verzendkosten. Doe je het samen, en bestel je 9 lakjes (de max in een flatrate box) dan betaal je per lakje maar 2 dollar verzendkosten, is toch wat voordeligerquote:Op woensdag 22 september 2010 12:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb in mijn eentje besteld. Mocht de zending niet door gaan dan moet ik misschien even rondneuzen wie er nog gaat bestellen daar
Bestellen? Dat doen wij hier noooooit!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Maar dan moet er wel iemand gaan bestellen![]()
Ben het meest op zoek naar Here today, aragon tomorrow. De matte versie
Ja maar dan heb je hier in Nederland nog de binnenlandse verzending, dat is dan toch niet voordelig?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan zou ik m inderdaad cancellen als ik jou was, en samen met iemand bestellen. Nu betaal je per lakje meer dan 4 dollar verzendkosten. Doe je het samen, en bestel je 9 lakjes (de max in een flatrate box) dan betaal je per lakje maar 2 dollar verzendkosten, is toch wat voordeliger
Oh, trek je niets van mij aan hoor, ik ben altijd vervelendquote:Op woensdag 22 september 2010 12:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben nieuw hé dus weet nog niet het hele reilen en zeilen....
Passen met een beetje proppen in de brievenbus, dus dan is dat nog 2 euro ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 12:37 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je hier in Nederland nog de binnenlandse verzending, dat is dan toch niet voordelig?
En je vindt hier altijd wel iemand die mee wil bestellen hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 12:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Maar dan moet er wel iemand gaan bestellen![]()
Ben het meest op zoek naar Here today, aragon tomorrow. De matte versie
Psiesquote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Nu is ze nog bijna 10 dollar per lakje kwijt namelijk
Als ik het toch door de oranje brievenbus gepropt krijg, past het volgens mijquote:Op woensdag 22 september 2010 12:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Al schijnen ze wel beter te gaan controleren of het door de brievenbus past
zo redeneer ik ookquote:Op woensdag 22 september 2010 12:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ik het toch door de oranje brievenbus gepropt krijg, past het volgens mij
Ben mijn lijstje al aan het klaarmakenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
OPI Burlesque Collection Available 1st Week of October
Staat er nu op TD
Waar zie jij die staan trouwens?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:17 schreef mirannie het volgende:
Even een vraagje tussendoorKeek net op TD en zag dat ds Fantasy er ook op staat. Vraag me af of ik daar nou al die tijd overheen gelezen heb of dat ie er eerst gewoon niet stond
![]()
Maar goed, de vraag: ik heb ds glamour en ds magic, heb ik ds fantasy ook nog nodig?
ik zie hem wel staan!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar zie jij die staan trouwens?
Net even op TD gekeken maar ik zie hem niet
QFT!!!!quote:
bubsel misschien nog shopvoorraad nodig?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
QFT!!!!
Zeg sjaantje, moet jij niet eens iets betsellen ofzo?
Gister net gedaanquote:Op woensdag 22 september 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bubsel misschien nog shopvoorraad nodig?
Ikke! Dus dat is er al 1quote:Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef mirannie het volgende:
Ik wil anders best bestellen hoor. Dan bestel ik die 2 Burlesques die ik wil over 2 weken wel met iemand anders mee. Dus hoeveel ladies voor de Fantasy?
7,25 voor het flesje incl verzenden van TD + 2 euro NL ongeveer... heb het even ruim genomen, ga zo doorslaan en kijken welke koers paypal neemt, die valt me namelijk altijd tegen, vandaar de ruime schattingquote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
Da's een pittige verzendprijs dan
Crackles?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef Mirjam het volgende:
niemand voor wie ik wat mee moet nemen uit duitsland?
Nou die euro van mij heb je nog dus dan is het goed LOLquote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom ongeveer een euro lager uit
heb ik winst gemaakt op jou?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nou die euro van mij heb je nog dus dan is het goed LOL![]()
![]()
Hahaha mop dat was met die verzendkosten toen van de kittiesssquote:Op woensdag 22 september 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik winst gemaakt op jou?
Dan krijg je die terug hoor!
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom ongeveer een euro lager uit
Herberekening na betaling (en met wederom slechte koers van paypal)quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef DeltaCephei het volgende:
PayPal's koers is altijd ongunstiger dan de huidige koers want dat is waar ze geld mee verdienen
Mirannie, kun je dan niet na het bestellen iedereen het echte bedrag geven?
Een euro op zo'n klein bedrag scheelt al veelquote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ben echt geen kommazeiker normaal hoor
Maak het zo naar je over! Tnx!
Ach gos ik ook en ik heb echt een obsessie met het... je weet wel ervan. Haha klinkt echt gross als je het zo opschrijftquote:
Hahahaha!! Ik ga jou denk ik aan je jasje trekken voor een TDbestelling komende maandquote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik bestel hem gewoon mee als ik de burlesque's doe .... probeer .... probeeeeeeeeeeeer ik!
lindytje je helpt niet veel
Ja das goed hoor!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha!! Ik ga jou denk ik aan je jasje trekken voor een TDbestelling komende maand![]()
En wacht jij maar netjes op de burlesques ja
Koop een nieuw rekquote:Op woensdag 22 september 2010 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja das goed hoor!![]()
Ik probeer te doen, maar het is zo saai zonder nieuwe lakjes![]()
alleen mijn nagellakrekjes zitten ook vol dus waar moet ik ze kwijt aaaaaargh!
quote:
Nee dus...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:45 schreef Killditzie het volgende:
Even voor de duidelijkheid heb je nu meegekregen dat je mij er toch uit kan laten?
Sorry
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt er toch al 2??
Don't come closer, I might hurt you
Ga je die crackles spulletje ook halen?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef Mirjam het volgende:
niemand voor wie ik wat mee moet nemen uit duitsland?
zeg wil je dat soort dingen niet hardop zeggenquote:
Sorry anders denk ik er wel even over en als ik hem dan alsnog wil dan hoor je nog wel van me. Punt is dat ik ook al bij TD zou bestellen, dus ik kan hem net zo goed zelf mee bestellen dan...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee dus...Dan heb ik er dus 1 over... Nou ja, wil toch binnenkort een giveaway doen, dus dan zet ik ´m daar wel voor apart
als ze ze hebben wel ja, uiteraardquote:Op woensdag 22 september 2010 14:57 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ga je die crackles spulletje ook halen?
ik hoor je gewoon even niet!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ze ze hebben wel ja, uiteraard
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg wil je dat soort dingen niet hardop zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doe eens foto's?
Don't come closer, I might hurt you
http://lmgtfy.com/?q=crack+polish+p2quote:Op woensdag 22 september 2010 15:00 schreef Killditzie het volgende:
Kan iemand mij verklappen wat dat is? Voorbeelden ofzo? *crackles
Ja sorry, ik leef onder een steen af en toe
You can run, but you can't hidequote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*stopt vingers in oren*
* Sharana_LVhoort MSS en Lindytje niet
Wat kost een potje als je dat naar mij zou sturen?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ze ze hebben wel ja, uiteraard
het is wel heel handig om dat soort dingen te bedenken voordat je meebestelt met iemandquote:Op woensdag 22 september 2010 14:59 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Sorry anders denk ik er wel even over en als ik hem dan alsnog wil dan hoor je nog wel van me. Punt is dat ik ook al bij TD zou bestellen, dus ik kan hem net zo goed zelf mee bestellen dan...
FOTO'S!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*stopt vingers in oren*
* Sharana_LVhoort MSS en Lindytje niet
quote:
Niet nodig joh! Gewoon foto's maken en posten, who cares of het netjes is.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okeee okeee!
maar dan moet ik wel eerst mijn 2e rekje opruimen, ik heb nu er alles zo ingeflikkerd nadat hij eergister om viel!
Dat had ik ook gedaan, maar ik had niet verwacht dat het nog zo "duur" zou worden. En aangezien ik begreep dat Sharana ook wilde dacht ik, ik trek me maar terug:)quote:Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is wel heel handig om dat soort dingen te bedenken voordat je meebestelt met iemand
euh ik? ik zei dat ik met mijn burlesque's mee besteldequote:Op woensdag 22 september 2010 15:16 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan, maar ik had niet verwacht dat het nog zo "duur" zou worden. En aangezien ik begreep dat Sharana ook wilde dacht ik, ik trek me maar terug:)
Welkuhhhhh!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:35 schreef tliciouz het volgende:
Heb net mijn aller eerste holo lakje met de post ontvangen. Ik denk dat ik er achter gekomen ben dat er nog iets mooiers bestaat dan creme lakjes.Wauw.
Oh ik zou toch echt zweren dat ergens stond dat je 'm ook wilde? Nja, nevermind, gebeurd is gebeurd. Volgende keer beter!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
euh ik? ik zei dat ik met mijn burlesque's mee bestelde
helmerquote:Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef DeltaCephei het volgende:
Sharaan een nieuw rekje heheheheh. Ik zou toch voor een Helmer gaan dan hoef je die rekjes niet steeds af te stoffen![]()
welkom hier, ik wil altijd allesquote:Op woensdag 22 september 2010 15:38 schreef Killditzie het volgende:
[..]
Oh ik zou toch echt zweren dat ergens stond dat je 'm ook wilde? Nja, nevermind, gebeurd is gebeurd. Volgende keer beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |